2ª Feira das ensinanzas Profesionáis e Artísticas en Ponteareas

O noso alumnado de Ciclo Medio participou na 2ª FEIRA DAS ENSINANZAS PROFESIONÁIS E ARTÍSTICAS que se celebrou os días 4 e 5 de Febreiro de 2019, alí deron a coñecer o noso ciclo ó alumnado dos distintos centros escolares da comarca e tamén a todos aqueles que viñeron visitar a Feira.  No noso stand os visitantes podían admirar dúas táboas expositoras con distintos discos duros e teléfonos móbiles de distinto tipo e tamaño despiezados/etiquetados cos nomes que preparou o noso alumnado, un PC "tuneado" montado tamén polos alumnos.

Tamén creamos unhos xogos de Kahoot sobre temas informáticos para entreteñer ó público, os alumnos fixeron unha demostración do funcionamento de varios robots LEGO configurados e programados por eles mesmos e proxectamos un video descriptivo dos nosos estudos.