Programa Erasmus+

Marta, profesora do departamento de Informática, tivo a oportunidade de viaxar a Malta como profesora visitante no programa Erasmus+. Durante cinco días visitou as aulas do instituto Giovanni Curmi Higher Secondary School, en Naxxar, centro público no que se imparten cursos equivalentes ao noso Bacharelato. Nesta estadía asistiu a clases de Tecnoloxías da Información e de Computación, comprobando as diferenzas lingüísticas, culturais e pedagóxicas entre ambos países. Tamén tivo a oportunidade de asistir ás clases de español e falar cos alumnos sobre Galicia, a súa cultura, lingua propia, música e danza. A experiencia foi moi enriquecedora, tendo a oportinidade de intercambiar opinións sobre educación e cultura en ambos países co profesorado co que estivo en contacto.
Ademais, aproveitou esta viaxe para facer un seguemento do alumno de Ciclo Medio que está levando a cabo neste país as súas prácticas en empresas e entrevistarse coa empresa intermediaria que xestionou esta estadía.