Fp Innova Galicia 2018

Este mércores 25 de Abril o alumnado da E.S.O, Bacharelato, FP Básica e Ciclo Medio visitaron Fp Innova Galicia 2018 (Congreso de Innovación de Formación Profesional) na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.
Foi unha magnifica ocasión para coñecer as posibilidades que ofrece a formación profesional e o alumnado puido desfrutar de cortes de pelo, pintura de unllas, demostración de funcionamento de drons e impresoras 3D, proxectos de innovación colaborativa entre centros de distintas familias profesionáis (comercio e informática, electrónica e carpintaría) así coma degustar receitas innovadoras feitas con camelia.
Ademáis a nosa visita coincidiu coa presentación do Presidente da Xunta do Proxecto de creación do Campus FP en Vigo.