Visita á exposición dos suevos en Ourense

Alumnado de varios niveis asistiron co profesorado á Exposición "In Tempore Sueborum" en Ourense. Subtitúlase "O tempo dos suevos na Gallaecia (411-585). O primeiro reino medieval de occidente". Visitáronse os tres lugares referenciais onde se desenvolve: o Centro Cultural "Marcos Valcárcel", que acolle pezas importantisimas e únicas dese pobo e da súa cultura (xoias, inscricións, moedas, obxectos de estética persoal...), que se unifican baixo o lema "deconstruíndo aos bárbaros, entre o mito e a realidade"; a Igrexa de Santa María Nai, que reúne obxectos e documentación diversa sobre o proceso de cristianización nesa época, destacando a grande figura do escritor Martiño de Dumio; e, por último, o Museo Municipal de Ourense, no que a través de varios paneis e outros elementos informativos se dá conta das características do pobo suevo na Gallaecia nos diversos eidos (vida cotiá, economía, sociedade...). Queremos felicitar ao alumnado o moi bo comportamento, aspecto que destacou mesmo a nosa guía dicindo que fora un dos mellores centros educativos en actitude e atención dos que teñen visitado este evento tan importante e único.