Viaxe Madrid Gaming Experience

A pasada semana o alumnado dos ciclos de informática que se imparten no centro, viaxou a Madrid acompañado de dous profesores do departamento de informática.

Visitaron a Madrid Gaming Experience, e alí puideron coñecer ás últimas novidades en canto a videoxogos de última xeración e ás posibilidades da realidade virtual, aumentada, etc. Tamén tiveron a oportunidade de coñecer a actualidade do mundo da robótica, o manexo no uso de drons e as súas utilidades e tendencias futuras.

Ademais, o alumnado tamén contou coa posibilidade de acceder á parte software dos videoxogos.

Alumnos do ciclo na Madrid Gaming ExperienceAlumnos do ciclo na Madrid Gaming ExperienceAlumnos do ciclo na Madrid Gaming Experience