Excursións a Andorra e Madeira

A semana antes das vacacións alumnado do IES de 3º, 4º e 1º de bacharelato estiveron de excursión en Andorra e Madeira.

A xa tradicional excursión a Andorra estivo organizada por Bruno, o noso profe de educación física a quen acompañaron as profesoras Lucía e Laura.

A viaxe a Madeira estivo organizada por Fernando e Miguel, profesores do departamento de Lingua Galega.

Coma sempre, o noso alumnado iniciouse na práctica de deportes de inverno á vez que desfrutaban dunha semana en grata compañía.

O alumnado que cursa portugués puido descubrir os rincóns máis bonitos da fermosa illa atlántica e desfrutar de todo o que ofrece. E a primeira vez que se realiza esta excursión, que agardamos que se manteña no tempo.