31 de xaneiro. Día Escolar da Non-violencia e a Paz ( DENIP )

O 31 de xaneiro celebramos o Día Escolar da Non-violencia e a Paz ( DENIP ) adicado este ano aos VALORES DO DEPORTE , nomeadamente nas figuras das deportistas olímpicas e paralímpicas:

TERESA PORTELA,SUSANA RODRIGUEZ e TERESA PERALES.

O concepto de Olimpismo foi creado fai máis de 120 anos por Pierre de Coubertin, fundador do Movemento Olímpico moderno.

Mediante o espírito do Olimpismo e dos xogos Olímpicos se promove o deporte, a cultura, a educación e os valores positivos no mundo enteiro

Exemplos deste valores son :

Teresa Perales, Premio Princesa de Asturias dos Deportes, é a nadadora paralímpica con máis medallas.

Susana Rodríguez, a súa discapacidade ven do albinismo que causa lesións na vista.

Comenzou a practicar co Tríatlon adaptado no que se fan 3 probas : carreira a pé, natación e ciclismo

Este ano foi portada da revista Time pola súa labor na loita contra o coronavirus.

O Seu currículo deportivo está composto pola medalla de ouro lograda en Tokio 2020, sete medallas no Campionato Mundial de Triatlón Adaptado entre os anos 2012 e 2019 ,e seis medallas no Campionato Mundial de Europeo Adaptado entre os anos 2013 e 2019.

Teresa Portela, é a primeira muller española que participou en 6 xogos Olímpicos acadando a medalla de plata nos xogos de Tokio ademais de ter ganadas 154 medallas mundiais e 17 europeas

Ademáis , durante toda a semana se realizaron nos recreos xogos paralímpicos como atletismo, Fútbol, Baloncesto e Bádminton para que o alumnado valorase o esforzo destes deportistas paralímpicosEstas 3 mulleres son un exemplo de superación E UN MODELO A SEGUIR POLAS XERACIÓNS FUTURAS.