Erasmus+

O noso centro foi seleccionado na convocatoria do ano 2015 dentro do programa Erasmus+ para a realización dun proxecto de mobilidade que permitirá a realización de prácticas no estranxeiro por parte do alumnado do Ciclo de Fomación Profesional de Sistemas Microinformáticos e Redes. Dende entón, temos solicitado en 2016 outro proxecto de consolidación por 18 meses e recentemente en 2018 queremos volver a repetir esta maravillosa experiencia, desta vez por dous anos máis coa nosa última proposta: O noso Pazo VIVE, siglas de: EuroPazo Viaxeiro, Impacto na miña Vida e no meu Entorno.

Os principais obxectivos do proxecto son:

• Mellorar as competencias do alumnado deste ciclo, ofrecéndolle a posibilidade de realizar as prácticas en empresa no estranxeiro.
  • Mellorar a competencia lingüística do alumnado do ciclo.
  • Aumentar as posibilidades de emprego para este alumnado.

E porqué non ¡tamén aprender como funciona a vida! Temos máis en común do que nos parece e a experiencia no estranxeiro amplía a visión persoal no mundo do alumnado, repercute no noso entorno e da a coñecer o Pazo da Mercé por Europa.

O proxecto Erasmus+ está pensado para todo tipo de alumnado: tanto do ciclo básico como no ciclo medio, tratamos de establecer normas que permitan a igualdade de oportunidades. Non obstante, no caso de competencia por prazas, aplícarase o baremo de selección de candidaturas.

Para o curso 2018/2019 participamos ademáis no consorcio da Deputación de Pontevedra: Practicum Depo 2018. Así que, si eres alumno noso de ciclo medio co ciclo rematado no curso 2017/2018, eres maior de idade e queres facer unha estadía en empresa por 6 meses no estranxeiro ¡ponte en contacto con nos! Se finalmente nos conceden o proxecto ¡avisarémosche canto antes! Prevemos dúas prazas, unha a Irlanda e outra a Portugal.

No curso da aula virtual adicado a Erasmus+ poderás atopar máis información: Información previa xeral, consellos de viaxe, baremo, solicitude, achega de documentación, plan de desenvolvemento europeo, etc.