Blogue

Miscelánea- Lecturas, curtas, música, artículos

Por qué tan poucas?

porqué tan poucasO proxecto “Por qué tan pocas?visibiliza o papel das mulleres españolas no campo da tecnoloxía e a ciencia a través de materiais audiovisuais orientados a crear novos referentes femininos neste ámbito para @s nen@s e adolescentes. O proxecto consta dunha longametraxe documental, “@porquetanpocas” da cineasta Carlota Coroado que se estrea o 19 de xuño en Madrid, na que se visibiliza a mulleres que se dedican á ciencia e a tecnoloxía na actualidade, dende as máis veteranas que abriron camiño ata as máis novas. Paralelamente elaboráronse 20 pílulas audiovisuais con historias individuais de cada unha das científicas e tecnólogas que desenvolven actividades relevantes nas súas áreas, co fin de que as nenas, adolescentes e mozas accedan a modelos adecuados para a súa aprendizaxe en igualdade e para construír unha nova cultura científica na que as mulleres acaden maior protagonismo.

O grupo musical de mulleres “Magara” (Meigas) inspirouse no proxecto e compuxo un tema a ritmo de salsa “para bailar a ciencia”, a súa intención é axudar a crear referentes femininos neste ámbito e amosar o orgullo cara as incribles mulleres científicas e tecnólogas que hai neste país e que merecen o seu momento de fama.

XIX Olimpiada matemática Galega

Aman SantanaAman Santana Da Silva alumno de 2º ESO do IES Lucus Augusti participou na XIX Olimpiada matemática galega. 500 alumnos e alumnas de 100 centros educativos de toda Galicia participaron no certame organizado pola Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) dirixido a estimular a reflexión e a creatividade na resolución de problemas matemáticos.

Nota de prensa

+ Fotos

Timeline

Timeline A liña de tempo do STEMbach é unha ferramenta que permete dispor dunha visión cronolóxica das actividades desenvolvidas ao longo do proxecto.

Proxecto STEMbach 2018/20

Charla de sensibilización cos desafiuzamentos

O vindeiro martes 14 de xaneiro ás 19:00, en colaboración co Club de Letras do IES, a asociación Stop Desafiuzamentos Lugo organiza unha charla informativa e de sensibilización coa problemática que afecta á vivenda na provincia de Lugo. Contaremos na palestra coas voces de profesionais de recoñecida labor como Santiago Fernández Rocha, Isabel Cancela e Mina Galván.

I Concurso Letras Nas Ondas

Concurso Letras nas Ondas

Co gallo de contar no centro coas "Maletas de Igualdade" convócase o I Concurso Letras Nas Ondas, o obxectivo é achegar a literatura á radio, vos propoñemos o deseño dun miniprograma (2 a 5 minutos) en formato podcast baseado nun texto de calquera dos libros da sección de igualdade da biblioteca ou das maletas.

Data límite de entrega 16 de marzo de 2020

Universia

Portal das universidades españolas e latinoamericanas. Toda a información e servizos universitarios como bolsas, cursos, carreiras, novas, bibliotecas, ...