Blogue

Miscelánea- Lecturas, curtas, música, artículos

Por qué tan poucas?

porqué tan poucasO proxecto “Por qué tan pocas?visibiliza o papel das mulleres españolas no campo da tecnoloxía e a ciencia a través de materiais audiovisuais orientados a crear novos referentes femininos neste ámbito para @s nen@s e adolescentes. O proxecto consta dunha longametraxe documental, “@porquetanpocas” da cineasta Carlota Coroado que se estrea o 19 de xuño en Madrid, na que se visibiliza a mulleres que se dedican á ciencia e a tecnoloxía na actualidade, dende as máis veteranas que abriron camiño ata as máis novas. Paralelamente elaboráronse 20 pílulas audiovisuais con historias individuais de cada unha das científicas e tecnólogas que desenvolven actividades relevantes nas súas áreas, co fin de que as nenas, adolescentes e mozas accedan a modelos adecuados para a súa aprendizaxe en igualdade e para construír unha nova cultura científica na que as mulleres acaden maior protagonismo.

O grupo musical de mulleres “Magara” (Meigas) inspirouse no proxecto e compuxo un tema a ritmo de salsa “para bailar a ciencia”, a súa intención é axudar a crear referentes femininos neste ámbito e amosar o orgullo cara as incribles mulleres científicas e tecnólogas que hai neste país e que merecen o seu momento de fama.

XIX Olimpiada matemática Galega

Aman SantanaAman Santana Da Silva alumno de 2º ESO do IES Lucus Augusti participou na XIX Olimpiada matemática galega. 500 alumnos e alumnas de 100 centros educativos de toda Galicia participaron no certame organizado pola Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) dirixido a estimular a reflexión e a creatividade na resolución de problemas matemáticos.

Nota de prensa

+ Fotos

Timeline

Timeline A liña de tempo do STEMbach é unha ferramenta que permete dispor dunha visión cronolóxica das actividades desenvolvidas ao longo do proxecto.

Proxecto STEMbach 2018/20

O silenzo de outros

O silenzo de outrosTremendo documento sobre a nosa memoria histórica. Un traballo lonxitudinal realizado durante máis de 6 anos que pretende sensibilizar ás novas xeracións sobre o significado do "pacto de silencio" e o duelo non resolvido dos familiares das vítimas. Unha película sobre a arqueoloxía dun pasado moi recente que permanece sepulto. Moi recomendable.

Ligazón

O último barco

O último barcoOito anos demorou Domingo Villar a terceira entrega das andainas do inspector Leo Caldas. "O último barco" son 800 páxinas de novela policial made in Galiza, unha "negra" de estrutura clásica que consegue manter a incertidume ata a derradeira liña. Gostara do debut con "Ollos de auga" e defraudome "A praia dos afogados" (sen mencionar a nefasta adaptación cinematográfica que fixeron dela) pero hai que recoñecer que este traballo, rumiando na pescuda dunha muller desaparecida en Moaña, está moi ben artellado. Lectura de entretenimento moi recomendable.
Para os/as incondicionais de Villar, que se contan por milleiros, imprescindible.