Parlamento Xove

Debate Parlamento Xove

O alumnado de bacharelato do IES Lucus Augusti foi o gañador na súa categoría na "X edición do Parlamento Xove".
Na final desta competición de debate participaron 242 estudantes distribuídos en 52 equipos. Nesta edición abriuse o torneo ao alumnado universitario, desta maneira, á fase final chegaron 23 equipos de 12 centros educativos diferentes e das 3 universidades galegas. Dos participantes iniciais, nesta fase final debateron 81 alumnos e tamén participaron 16 profesores.
O tema dos encontros dialécticos que se disputaron para as tres modalidades foi: "Sería a democracia directa un mellor sistema que a democracia representativa?"
Parabéns.
Ligazón novas Consellería
Ligazón Lugo Xornal
Album "La Voz de Galicia"

Prazas para alumnos e profesores dentro dos programas Erasmus+

KA103:

• 5 prazas para alumnos de Ciclo Superior no periodo de setembro a decembro.
  • 1 praza para profesor de Ciclo superior

KA102:

• 6 prazas para profesores na última quincena de xullo ou primeira de setembro

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

Publícanse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

As persoas que facilitaron o seu correo electrónico recibirán por esta vía unha mensaxe na cal se indicará o importe da achega da familia e os datos necesarios para o pagamento da correspondente cantidade. Para todos os solicitantes, a información referente ao pagamento poderán consultala a través da opción do menú "3. Estado solicitude" da páxina web do programa.