Valentín Portabales Blanco, director honorario

O 30 de marzo de 1921 falecía en Lugo Valentín Portabales Blanco, un emblemático profesor deste Instituto que exerceu como director do mesmo durante catro décadas.
Tamén foi un docente a quen recordaron con agarimo e respecto moitos lucenses de prestixio que tiveron a honra de ser discípulos seus, como Antonio Correa Fernández, Jesús Rodríguez López ou Prudencio Iglesias Hermida, como, así mesmo, outros escritores e intelectuais que o coñecían e foran testemuñas da súa competencia, bondade e popularidade, como Antonio Couceiro Freijomil ou Ánxel Fole.
Este centro, que comprobou a xenerosidade persoal de don Valentín coa doazón da súa biblioteca e doutros prezados obxectos persoais, entre eles o bastón que se lle concedera como director honorario, quere agora recordar o centenario da súa morte co envío da publicación que fai algúns anos redactou na súa memoria o profesor Antonio Prado, ao mesmo tempo que invita a todos os interesados a asistir ao acto que na homenaxe de don Valentín Portabales se ofrecerá por videoconferencia o día 14 de abril de 2021, de 11:00 h a 12:00 h.

Videoconferencia

Científicos en fase experimental: la excelencia en el STEMBach

Once alumnos del Bachillerato de Excelencia del Lucus Augusti presentaron con gran éxito los proyectos.

No todos valen. La mayoría ni siquiera da la talla para entrar, otros carecen del interés y la iniciativa precisos y algunos abandonan por el camino ante la presión y el esfuerzo necesarios. Y los que llegan al final tampoco obtienen una recompensa acorde con su esfuerzo, más allá de su propia satisfacción. Son los alumnos del Bachillerato de Excelencia en Ciencias y Tecnología (STEMBach), que la Xunta puso en marcha en varios institutos de Galicia hace dos años con el objetivo de fomentar la vocación del alumnado hacia la investigación científica y tecnológica.

Admisión alumnado ESO e Bacharelato para o curso 2021/22

Dende o 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2021/22 para aquel alumnado de Educación Primaria de ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles. Na seguinte ligazón pódense ver as vacantes ofertadas polo IES Lucus Augusti para o curso 2021/22

Presentación IES Lucus Augusti

Departamento de OrientaciónNo presente ano académico 2020/21, a situación derivada da pandemia pola COVID-19 impídenos realizar unha xornada presencial de portas abertas. Co fin de dar a coñecer ao alumnado de nova incorporación e máis ás súas familias as instalacións do IES Lucus Augusti e a actual oferta formativa, editamos un vídeo de presentación cun percorrido polo edificio, no que incluímos información académica de carácter xeral

Ler máis

A EPS de Enxeñaría inicia no uso e manexo de drons a alumnado de STEMbach no IES Lucus Augusti

A Escola Politécnica Superior de Enxeñaría do Campus de Lugo da USC inicia no uso e manexo de drons a estudantes de STEMbach do IES Lucus Agusti da capital luguesa a través dunha iniciativa de colaboración que permitiu aos estudantes preuniversitarios pilotar o dron Mavic mini, ademais de tomar fotografías do mesmo para a posterior elaboración dun modelo tridimensional.

Os estudantes de STEMbach no Ies Lucus Agusti Carmen Pérez Varela, Anxo Losada Fernández e Melody Vila Pérez, baixo a titoría do profesor Ibai Quinteiro Recondo, aproveitaron a súa estadía completada en vésperas de Nadal na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría da USC para facer voar o dron cos seus propios teléfonos móbiles, logo de adaptalos para proceder ao control de voos. Esta actividade práctica tamén permitiu aos futuros universitarios ensaiar as manobras co equipo no interior da nave de prácticas a EPSE.

Ler máis

Premio extraordinario de educación secundaria

A alumna do IES Lucus Augusti, Antía Castro Díaz, acadou o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2019/20, concedido pola Orde do 4 de novembro da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Este galardón reflicte o traballo e esforzo realizado e ten máis mérito, se cabe, por ter sido acadado en plena crise sanitaria.