Gañadores da fase autonómica da Olimpiada de Bioloxía

O alumno do IES Lucus Augusti , Isaac Pazos Pérez, , xunto con Sofía Jamardo Paz, alumna do Rosalía de Castro, e Iván Orois Longarela, alumno do IES de Arzúa, foron os gañadores da fase autonómica da Olimpiada de Bioloxía e representarán a Galicia na final estatal que se celebrará en Bilbao.

Ler máis

3º posto no "Lucus Intercentros"

O IES Lucus Augusti acadou o 3º posto no IV concurso "Lucus Intercentros" cos alumnos: David Díaz López, Carlos álvarez Varela e Paula Vázquez Tello, que tivo lugar ó 17 de xaneiro no IES Muralla Romana.

EL CLIMA QUE NOS VIENE

O cambio climático é, probablemente, un dos maiores desafíos ao que se vai ter que enfrontar na súa historia a humanidade. As probas e argumentos científicos mostran que é un feito innegable e cada vez se manifesta en un maior número de desastres. Por iso é necesario que, dende o ámbito educativo, se programen actividades para promover a educación ambiental e a concienciación dos mozos e mozas.
Por sorte, hai persoas cun forte compromiso medioambiental, como Juan Carlos Mejuto Fernández, quen aceptou dar esta conferencia no IES Lucus Augusti. Juan Carlos Mejuto, quen cursou o bacharelato no noso centro, é un científico de relevancia. É doutor én Ciencias Químicas e catedrático de Química Física na Universidade de Vigo. Foi decano da Facultade de Ciencias de Ourense e é autor de numerosos artigos de investigación e director de varias teses doctoriais.
Agradecémoslle a súa participación totalmente desinteresada.

Bases do sorteo dunha cesta do Nadal

O IES Lucus Augusti co CIF Q 7755122D e con domicilio na Avenida Rodríguez Mourelo, s/n en Lugo, ten previsto realizar un sorteo de duas cestas de Nadal: unha para o primeiro premio e outra para o segundo premio co fin de axudar a financiar a viaxe de estudos a Italia do alumnado de 1º BAC, que se realizará no mes de marzo do 2020. Sorteo que se efectuará de conformidade ao establecido nestas bases.

Números premiados

Números premiados 2º sorteo

Presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev

O Dr. Manuel Bermejo Patiño impartirá unha conferencia sobre a táboa periódica nun acto que terá lugar o día 27 de novembro ás 17:00 horas no salón de actos do IES Lucus Augusti.Tamén se fará á presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev trala súa recente restauración.