II PREMIO DE ENSAIO FILOSÓFICO

En sesión celebrada no IES LUCUS AUGUSTI o 30/04/2021 reúnese o xurado do II Premio de Ensaio Filosófico, composto por profesorado dos Departamentos de Filosofía e Orientación, representación do alumnado e redactores da revista colaboradora “Hechos Mínimos”.

Convocatoria Premios Extraordinario de Bacharelato / Novas

Departamento de OrientaciónA Xunta de Galicia vén de convocar os Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2020/21. DOGA 09/04/2021

Aberta a inscrición ata o 26 de maio para calquera persoa interesada.

Seminario online USC / Toma de decisións para a carreira / Novas

Departamento de OrientaciónSeminario de Difusión do Proxecto Erasmus + Crucial  Impacts  on  Career  Choice que pretende atopar estratexias viables para que os/as profesionais se involucren no proceso de toma de decisións para a carreira profesional dos/das xoves e xestionen as posibles influenzas.

Aberta a inscrición ata o 14 de maio para calquera persoa interesada. Límite de prazas.

Guía de estudos superiores de Galicia / Novas

Departamento de Orientación

O 18 de marzo de 2021 "La Voz de Galicia" actualizou a súa "Guía de Estudos Superioresna que recolle información relacionada coa universidade e os ciclos formativos. O seu contido pode resultar de interese para o alumnado e as familias.

Presentación IES Lucus Augusti / Novas

Departamento de Orientación

No presente ano académico 2020/21, a situación derivada da pandemia pola COVID-19 impídenos realizar unha xornada presencial de portas abertas. Co fin de dar a coñecer, ao alumnado de nova incorporación e máis ás súas familias, as instalacións do IES Lucus Augusti e a actual oferta formativa, editamos un vídeo de presentación cun percorrido polo edificio, no que incluímos información académica de carácter xeral

ABAU 2021 / Novas

Departamento de Orientación

Información sobre a Avaliación do Bacharelato para o Acceso á Universidade. ABAU 2021. / As datas das probas da convocatoria extraordinaria son as estimadas pola CIUG no caso de que a situación derivada da pandemia permita manter o calendario.