admisión, concursos e premios, ABAU, exames, libros de texto, horarios, matrícula, titorías, transporte

Ganador do concurso de composición

O alumno do IES Lucus Augusti de 4ºESO, Gerald Vázquez Fernández, ganou o concurso do "IX Certame Creativo", organizado polo conservatorio coa composición "burbujas de nostalgia"

vídeo

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria

O alumno do IES Lucus Augusti Aman Santana da Silva acadou o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2020-2021, concedidos pola Orde do 28 de outubro da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

Horarios de grupo para o alumnado da ESO, BAC e Ciclos

O alumnado pode ver ou descargar o seu horario para o curso 2021/22

1ESOA 2ESOA 3ESOA 4ESOA 1BACA 2BACA 1OL
1ESOB 2ESOB 3ESOB 4ESOB 1BABB 2BACB 2OL
1ESOC 2ESOC 3ESOC 4ESOC 1BABC 2BACC 1LAC
1ESOD 2ESOD 3ESOD 4ESOD 1BACD 2BACD 2LAC
1ESOE    3PMAR   1BACE 2BACE
        1BACF

Accesos ó centro por grupos:

o alumnado segundo ó grupo que pertenza ten que entrar e saír do edificio pola porta sinalada na imaxe.

INFORMACIÓN PARA A REALIZACIÓN DA MATRÍCULA NAS PROBAS ABAU

Para formalizar a matrícula nas probas ABAU é necesario solicitar no centro unha serie de documentos que se relacionan na ligazón ó ficheiro adxunto.

Calendario ABAU 20/21

Na páxina da ciug publicouse o calendario para as probas ABAU. web:https://ciug.gal/gal/abau.