Intercambio Dinamarca

Intercambio

Intercambio con Dinamarca

Catro alumnas de Dinamarca estiveron durante dúas semanas de intercambio no IES Lucus Augusti. O programa de intercambio entre España e Dinamarca foi asinado para fortalecer a cooperación en aspectos lingüísticos e educativos.

Álbum: Actividades 23/24 -> Intercambio Dinamarca

ACTIVIDADES EN LUGO. 2018-19

ACTIVIDADES PARA REALIZAR EN LUGO DURANTE A VISITA DO ALUMNADO DO INTERCAMBIO CON DINAMARCA 2018-19

Adxúntanse varios documentos para a súa consulta por parte do alumnado participante:

1- O baremo establecido segundo os criterios aprobados polo Consello Escolar para a selección do alumnado participante. Como sabedes este número depende da matrícula de estudantes daneses no grupo de español. Para poder garantir un intercambio debemos respectar ese número, que varía cada curso.

2- O seguro incluido no prezo da viaxe do intercambio para o vindeiro setembro de 2019

3- O modelo de ficha de datos persoais que se lle require aos alumnos/as para poder realizar as adxudicacións de parellas atendendo a características tales como intereses comúns ou posibles problemas médicos ou doutra índole.

4-Unha autorización para participar no intercambio

5- Unha presentación con información variada sobre a viaxe.

INTERCAMBIO CON DINAMARCA- SETEMBRO 2018