Admisión alumnado ESO e Bacharelato para o curso 2021/22

Dende o 1 e ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares para o vindeiro curso 2021/22 para aquel alumnado de Educación Primaria de ESO e de Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar, sempre que haxa prazas dispoñibles. Na seguinte ligazón pódense ver as vacantes ofertadas polo IES Lucus Augusti para o curso 2021/22

Presentación IES Lucus Augusti

Departamento de OrientaciónNo presente ano académico 2020/21, a situación derivada da pandemia pola COVID-19 impídenos realizar unha xornada presencial de portas abertas. Co fin de dar a coñecer ao alumnado de nova incorporación e máis ás súas familias as instalacións do IES Lucus Augusti e a actual oferta formativa, editamos un vídeo de presentación cun percorrido polo edificio, no que incluímos información académica de carácter xeral

Ler máis

A EPS de Enxeñaría inicia no uso e manexo de drons a alumnado de STEMbach no IES Lucus Augusti

A Escola Politécnica Superior de Enxeñaría do Campus de Lugo da USC inicia no uso e manexo de drons a estudantes de STEMbach do IES Lucus Agusti da capital luguesa a través dunha iniciativa de colaboración que permitiu aos estudantes preuniversitarios pilotar o dron Mavic mini, ademais de tomar fotografías do mesmo para a posterior elaboración dun modelo tridimensional.

Os estudantes de STEMbach no Ies Lucus Agusti Carmen Pérez Varela, Anxo Losada Fernández e Melody Vila Pérez, baixo a titoría do profesor Ibai Quinteiro Recondo, aproveitaron a súa estadía completada en vésperas de Nadal na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría da USC para facer voar o dron cos seus propios teléfonos móbiles, logo de adaptalos para proceder ao control de voos. Esta actividade práctica tamén permitiu aos futuros universitarios ensaiar as manobras co equipo no interior da nave de prácticas a EPSE.

Ler máis

Premio extraordinario de educación secundaria

A alumna do IES Lucus Augusti, Antía Castro Díaz, acadou o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2019/20, concedido pola Orde do 4 de novembro da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Este galardón reflicte o traballo e esforzo realizado e ten máis mérito, se cabe, por ter sido acadado en plena crise sanitaria.

Distribución de máscaras entre o alumnado

No D.O.G. do 13 de novembro de 2020 publicouse a Orde do 6 de novembro que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado de Ensinanzas obrigatorias.

BENEFICIARIOS:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/2021. Non ten que presentar solicitude de máscaras.

O alumnado que non solicitou a axuda de material escolar pero que cumpría as condicións. Ten que presentar solicitude.

PRAZO DE SOLICITUDES: 16 a 27 de novembro 2020 nas oficinas do centro.

ENTREGA DE MÁSCARAS: durante o mes de decembro o alumnado beneficiario da axuda recibirá 4 máscaras hixiénicas reutilizables segundo a especificación UNE.

Hoxe, 1/12/2020, publicáronse no taboleiro de anuncios do centro as listaxes provisionais de admitidos e excluídos para o reparto das máscaras.

Ligazón

Comunicado da dirección do IES Lucus Augusti

A dirección do IES Lucus Augusti quere informar á comunidade educativa da situación na que se atopa o centro pola pandemia. A día de hoxe, o número de afectados pola Covid-19 é de 6 positivos e 19 confinados entre o alumnado e 3 positivos e 3 confinados entre o profesorado, sen que haxa ningunha aula pechada. A decisión de confinamento corresponde ás autoridades sanitarias, polo que en caso de que un alumno sexa contacto dun positivo do centro, a familia debe esperar a que os servizos médicos comuniquen con ela. Dende esta dirección queremos transmitir tranquilidade e moito ánimo a toda a comunidade do Lucus.