Convocatoria das becas MEC

Publicouse a convocatoria das becas  MEC de carácter xeral para o vindeiro curso 2024/25 dirixidas ao alumnado de ensinanzas postobrigatorias (BAC, FP grao básico, medio e superior, curso de acceso e preparación para probas de acceso á FP, ensinanzas artísticas profesionais e superiores, ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, ensinanzas deportivas, estudos relixiosos superiores e Universidades).

(Enlace ao documento de información: https://amtegabox.xunta.gal/index.php/s/XNcQCJYrx27Be2T)

Unha alumna do IES Lucus Augusti gana o concurso Prensa - Escuela

A alumna do IES Lucus Augusti de 3ºESO, Greissy García Herrera, foi a gañadora do concurso Prensa-Escuela organizado pola La Voz de Galicia, analizou unha canción de Nathy Peluso, facendo un traballo moi completo ó estudar primeiro a letra da canción , a súa métrica, os recursos lingüísticos utilizados, e, finalmente, os recursos literarios.

Ler máis

Asignación de prazas para o curso 2024-25

Informamos ás familias do alumnado de centros adscritos ó IES Lucus augusti, CEIP Rosalia de Castro e CEIP A Ponte, e que fixo reserva de praza neste centro, están admitidos e poden completar a matrícula nos prazos indicados. A renuncia á reserva ten que facerse antes do 1 de marzo.

Homenaxe a D. Xesús Alonso Montero

A homenaxe ó profesor D. Xesús Alonso Montero, organizada polo IES Lucus Augusti de Lugo, será o venres, 19 de abril. Están convidados antigos alumnos e compañeiros, así como aquel que así o desexe.

Programa:

Os asistentes están citados ás 12:00 h, no vestíbulo do centro.
Ás 12:30 h celebrarase o acto de recoñecemento no salón do instituto, no que intervirán algúns dos asistentes, para posteriormente pechar o acto coas palabras do homenaxeado, lembrando o seu paso polo Instituto entre os anos 1960 e 1975.
Ás 14:30 h haberá un xantar de confraternidade no restaurante do hotel Méndez Núñez, con intervencións tamén de veciños e amigos.

ESPACIO PARA ADHESIÓNS

CONFIRMACIÓN DE ASISTENCIA  AO ACTO NO IES LUCUS AUGUSTI (Pódese inscribir na ligazón ou chamando por teléfono, en horario de 16:00h – 20:00h, ao instituto no teléfono:982 828 020).

CONFIRMACIÓN DE ASISTENCIA AO XANTAR NO HOTEL RESTAURANTE MÉNDEZ NÚÑEZ (Convén recordar que, para asistir ao xantar, débese facer a reserva con anterioridade. Data límite de inscrición o 5 de abril 2024)

Cartaz

Participación no programa Educar en Xustiza

Neste mes de xaneiro de 2024, acompañados por profesores de Economía e Filosofía, sendos grupos de alumnado de Formación e Orientación Persoal e Profesional de 4º ESO asistiron aos Xulgados de Lugo, dentro do programa Educar en Xustiza, para asistir a diversos xuizos penais. Casos de furtos, roubos, lesións leves, agresións, danos, denuncias falsas entre outros foron presenciados para achegar o alumnado ao funcionamento dun tribunal de xustiza: as actuacións de xuices/as, fiscáis e abogados/as defensores, a existencia ou non de acusación particular, as declaracións de testemuñas e peritos, a conexión en remoto con outros xulgados ou prisións..., todo iso forma parte dunha experiencia de gran interés, que se completa con explicacións didácticas e respostas ás preguntas do alumnado.

Imaxes

Dicionario do Galego do Bierzo

O próximo martes, 30 de xaneiro ás 20:00 horas, no salón de actos do IES Lucus Augusti preséntase o Dicionario do Galego do Bierzo. Participará a autora, Sara Rodríguez Fernández, acompañada dos profesores Gaspar Méndez, departamento de Xeografía e Historia, e Yolanda Carregal, ENL.

Cartaz