exames

Calendario de exames da convocatoria extraordinaria de 1ºBAC e 2ºBAC

Na seguinte ligazón podes consultar o calendario de exames dá convocatoria extraordinaria deste curso 2022/23, para 1ºBAC e 2ºBAC.

Calendario

Procedemento de reclamación das cualificacións de 2º de bac e pendentes de 1º bac no curso 2022/23

Modelos de reclamación á promoción ou titulación (ESO e BAC):

Ó centro

Á Xefatura Territorial

Revisión de exames do alumnado de ESO e 1ºBAC

As notas publicaranse na aplicación Abalar o día 28 de xuño. A revisión de exames pódese facer o 29 e 30 de xuño, en horario de 9:00h a 14:00h, e para organizalo débese cubrir o formulario na ligazón de cita para revisión, cada profesor atenderá ó alumnado no departamento.

Cita para revisión

Calendario de exames para 1º e 2º de BAC da convocatoria extraordinaria de xuño.

Na ligazón podes consultar as datas dos exames de 1º e 2º de BAC da convocatoria extraordinaria de xuño.

Calendario

O claustro do profesorado reunido en sesión extraordinaria o 7 de marzo de 2022 acorda, manter os criterios de promoción e titulación, no referente á Educación Secundaria Obrigatoria (ESO), segundo o recollido na Orde do 25 de xaneiro de 2022 e para o Bacharelato os criterios de promoción aplícanse os estipulados na Orde coa inclusión para a titulación dos puntos 3a,3b ,3c e 3d que se achegan.

Criterios de promoción e titulación