Actividades escolares

Entrepasos e zancadas

O pasado mércores 17 de xaneiro o alumnado de 2º de ESO asistiu a representación da obra de teatro Entrepasos e zancadas no auditorio Gustavo Freire; actividade organizada polo Depto. de Lingua Castelá e Literatura.
Foi unha actividade pensada para achegar o teatro aos máis cativos, sobre todo, o teatro clásico español que nunca pasa de moda.

Álbum: Sen categoría -> Entrepasos e zancadas

Encontro con Lois Pérez

O día 1 de xuño, o alumnado de 1º da ESO desfrutou dun encontro con Lois Pérez, autor do libro proposto polo departamento de Lingua Galega na terceira avaliación para este nivel. A gruta da torre é unha novela de aventuras e á vez un exercicio que o escritor fai para traer ao presente os tempos felices da súa infancia. O éxito da escolla quedou demostrado neste acto que constituíu un diálogo vibrante e divertido entre creador e lectores, no que mesmo houbo quen achegou ideas para unha segunda parte, que agardamos con ansia.

Grazas, Lois, por compartir con nós os teus “segredos” e o teu inxenio, e grazas tamén a Edicións Xerais de Galicia por facelo posible.

Álbum: Actividades 22/23 -> Lois Perez

Programa Ponte

O pasado 30 de marzo o alumnado de 1ºBAC visitou ás instalacións da USC en Lugo.

Álbum: Actividades 22/23 -> Programa Ponte

Viaxe a Madrid

O departamento de Relixión realizou unha viaxe a Madrid co alumnado de 3ºEso durante os días 14 e 15 de abril 2023.

Álbum: Actividades 22/23 -> Viaxe_Madrid

Viaxe de Xeografia e Historia a Toledo

O departamento de Xeografía e historia realizou co alumnado de 2ºEso unha viaxe a Toledo durante o 13 e 14 abril 2023. Entre as actividades previstas estaba tamén programada unha visita ao museo Puy du Fou.

Álbum: Actividades 22/23 -> Viaxe_xeografia