Alemán, Actividade, Programación anual, Profesorado

Silvia Becerra Aldrey. Venres de 09.35 a 10.25

Mª Carmen Correa Folgar. Martes de 09.55 a 10.45

Die Schultüte

Unha Schultüte é un cono de cartón ou cartulina cheo de caramelos, doces, xoguetes e outras sorpresas.

En Alemaña é tradición que os pais llelo regalen aos seus fillos e fillas o primeiro día da escola. A tradición remóntase ao século XIX e orixinouse nas rexións nas rexións de Turinxia e Saxonia.

Estes cornetes están feitos de cartón, papel de seda, etc e adoitan ser moi coloridos, con debuxos e cintas de cores.

Unha vez feitas as presentacións nas aulas permíteselles ás nenas e nenos abrir os seus cornetes e ver as sorpresas.

Ë moi habitual facer unha foto a cada neno e nena coa súa Schultüte como recordo do primeiro día do curso escolar.

Aquí no noso instituto, fannos o alumnado de 1ºESO para celebrar o seu “primeiro día” de contacto co alemán.

Willkommen! Benvidos!!!

Álbum: Actividades 23/24 -> Die Schultüte