admisión, concursos e premios, ABAU, exames, libros de texto, horarios, matrícula, titorías, transporte

Premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico, curso 2021/22

As alumnas do IES Lucus Augusti Iria Castro Díaz e Julia Méndez Núñez acadaron os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correpondentes ao curso 2021/22, convocados pola ORDE do 23 de maio de 2022 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico.

Ligazón

IV Premio de ensaio

Convocado polo departamento de Filosofía do IES lucus Augusti, a IV edición do premio de Ensaio con arreglo as bases que se indican no documento que se achega.

Álbum: Premios e concursos -> premios ensaio

Horarios de grupo

O alumnado do IES Lucus Augusti pode descargar o horario do seu grupo da táboa en formato pdf. As clases impártense nas quendas e horas que se indican:

ESO e BAC:

Luns e martes de 8:15h a 14:30h

Mércores, xoves e venres de 8:45h a 14:15h

BAC ESO CICLOS
CM CS MODULAR
A A A A 1º  1º  1º
B B B B 2º  2º
C D C C
D E D D
E       E PDC
F

Premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022

O pasado luns, 11 de xullo, publicouse no DOG a ORDE do 29 de xuño de 2022 pola que se convocan os premios de educación secundaria obrigatoria ao esforzo e á superación persoal correspondentes ao curso 2021-2022 (código de procedemento ED311E).

O prazo de presentación solicitudes será dun mes; comezará o día 24 de agosto de 2022 e rematará o día 23 de setembro de 2022 (art. 4.4 da orde de convocatoria).

Libros de texto para o curso 2022/23

Na ligazón pódese consultar os libros de texto para o curso 2022/23 . O alumnado ten que falar co profesorado para  aqueles casos sinalados na lista de libros e para as materias que están en Edixgal non é preciso mercar libro.

Libros de texto

Revisión de exames do alumnado de ESO e 1ºBAC

As notas publicaranse na aplicación Abalar o día 28 de xuño. A revisión de exames pódese facer o 29 e 30 de xuño, en horario de 9:00h a 14:00h, e para organizalo débese cubrir o formulario na ligazón de cita para revisión, cada profesor atenderá ó alumnado no departamento.

Cita para revisión