Filosofía, Actividade, Programación anual, Profesorado

V Premio de Ensaio que convoca o Departamento de Filosofía

xoves 2 de maio de 2024 fallouse o V Premio de Ensaio que convoca o Departamento de Filosofía. O tema desta convocatoria era ESTAMOS MELLOR INFORMADOS NA ERA DIXITAL?, e os premiados foron os seguintes:
Modalidade ARTIGO:
       1º premio foi para Telma Vázquez López (1º Bach A)
       2º premio, para Juan Víctor Vivaldo Rodrígues (1º Bach F)
        3º premio, para Lucía Campo Castro (2º Bach A)
         Mencións para Lucía Vázquez Castro (1º Bach B) e Nora Xiana Bünz Veiga (1º Bach E)
Modalidade VIÑETA:
         1º premio, para Ángel Alonso López (1º Bach F)
Grazas a todas e todos os que participáchedes ou colaboráchedes, e en especial parabéns para os premiados/as.

Programa Educar en Xustiza

Neste mes de xaneiro de 2024, acompañados por profesores de Economía e Filosofía, sendos grupos de alumnado de Formación e Orientación Persoal e Profesional de 4º ESO asistiron aos Xulgados de Lugo, dentro do programa Educar en Xustiza, para asistir a diversos xuizos penais. Casos de furtos, roubos, lesións leves, agresións, danos, denuncias falsas entre outros foron presenciados para achegar o alumnado ao funcionamento dun tribunal de xustiza: as actuacións de xuices/as, fiscáis e abogados/as defensores, a existencia ou non de acusación particular, as declaracións de testemuñas e peritos, a conexión en remoto con outros xulgados ou prisións..., todo iso forma parte dunha experiencia de gran interés, que se completa con explicacións didácticas e respostas ás preguntas do alumnado.

Álbum: Sen categoría -> programa Educar en Xustiza