ANPA

ANUNCIO CONVOCATORIA AXUDASLE 2024

Desde o servizo de Innovación e Programas Educativos comunicamos a todos os centros docentes sostidos con fondos públicos con ensinanzas en Bacharelato, que hoxe día 12 de febreiro foi publicada a convocatoria AXUDASLE 2024.

Prazo de solicitudes aberto dende o 13 de FEBREIRO ata o 12 de MARZO (incluído)

Sesión informativa para ANPAS

En el contexto del Grupo de Trabajo de Ciudadanía del Nodo gallego de ciberseguridad CIBER.gal, gracias a la colaboración de APDTIC, empresa adherida a CIBER.gal, y Amtega, entidad fundadora de CIBER.gal se organiza una sesión formativa gratuita dirigida a personal y dirección de las ANPAs, personal docente de los centros educativos y padres/madres/tutores legales.

Esta actividad  tiene como finalidad concienciar a las ANPAs y al personal docente del ámbito educativo, de la gran cantidad de datos personales que manejan, donde un mal uso de los mismos o un descuido puede provocar brechas de seguridad que pongan en riesgo datos de colectivos protegidos como son los menores de edad. A su vez, ofrecer recursos y buenas prácticas para fomentar la privacidad y la seguridad en la relación de las ANPAs con los centros educativos y los padres, madres y tutores legales.

El formato de la actividad será online, el próximo 23 de enero a las 17:30, con una duración de 70 minutos. Las inscripciones están abiertas a través del siguiente enlace.

O próximo martes 23 de xaneiro ás 17:30 horas, hai unha video conferencia moi interesante sobre protección de datos persoais especialmente dirixida a centros, ANPAs e familias.

É necesario instribirse previamente.

Tedes información detallada en https://espazoabalar.edu.xunta.gal/consellos-de-seguridade/novas/sesion-formativa-sobre-seguridade-e-proteccion-de-datos-persoais-para

Dende a Confederación ANPAS GALEGAS  organizamos o “ II CONCURSO AUDIOVISUAL -  ANPAS GALEGAS SOMOS RURAL” para todo o alumnado dos centros de ensino público galegos.  A nosa intención é contribuír á difusión, coñecemento  e posta en valor do incríbel patrimonio cultural e paisaxístico do noso rural; e para iso, consideramos que a mellor forma de poder acadar eses obxectivos é traballándoos coa nosa mocidade. Por este motivo, queremos  convidarvos a participar nesta segunda edición.

Para participar é preciso que fagades unha pre-inscripción a través da nosa páxina web   https://somosrural.anpasgalegas.gal/concurso/ e que dará comezo este venres 10 de novembro. Unha vez aceptemos a vosa solicitude, cousa que vos comunicaremos o máis rápido posíbel, tedes até o 30 de marzo para presentar os vosos proxectos.

Achegámosvos as bases para participar e agardamos que teñades tanto interese coma nós en mostrarnos a todos o precioso país que temos.

Tedes toda a información na nosa web: https://somosrural.anpasgalegas.gal/concurso/

A Xunta Directiva da ANPA do IES Lucus Augusti reunida o 7 de outubro de 2021 acordou convocar Asemblea Xeral Ordinaria de nais e pais do alumnado do Instituto para o mércores 27 de outubro de 2021, ás 20:00 horas en primeira convocatoria e ás 20:30 horas en segunda convocatoria, no Salón de Actos do Instituto coa seguinte orde do día:

• Decisión sobre a continuidade ou disolución da Asociación.

• Designación de Xunta Directiva para o bienio 2021-2023 ou, caso de acordar a súa disolución, da Comisión Liquidadora da Asociación.

• Preguntas e suxestións. Dada a transcendencia para a Asociación das cuestións a tratar, rógase a asistencia do maior número posible de nais e pais.

A Xunta Directiva da ANPA do IES Lucus Augusti

INFORMACIÓN BANCO DE LIBROS ANPA CURSO 2017/18

INFORMACIÓN DA ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS (Inclúe impreso de alta de sosios/as) CURSO 2016-17

IMPRESO PARA SOLICITUDE DE ALTA SOCIOS/AS     CURSO 2015-16

ASAMBLEA DE SOCIOS/AS

ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS DE ALUMNOS. I.E.S. LUCUS AUGUSTI
Avda. Rodríguez Mourelo. Lugo
ampalucusaugusti@gmail.com
Estimados pais e nais:
Comezado xa o curso escolar 2015/16, queremos enviar un saúdo a todas as familias, tanto
ás que vos incorporades ó centro por primeira vez como ás que xa levades máis tempo
formando parte desta comunidade educativa.
Dirixímonos a vós para convocarvos a unha reunión informativa que terá lugar o vindeiro
xoves, 5 de novembro ás 19,30h en primeira convocatoria e 20,00h en segunda
convocatoria.
Orde do día:
· Informe sobre Club de lectura.
· Estado das contas.
· Cuota de soci@s.