Intercambio Alemania

Intercambio

Intercambio con Alemania_2023

O Departamento de Alemán do IES Lucus Augusti retoma o intercambio co Humboldt - Gymnasium tras a pandemia.

22 alumnos e alumnas, entre 15 e 16 anos, do Humboldt - Gymnasium de Leipzig comparten durante o 22 ao 29 de marzo a vida nas familias e as clases no centro cos alumnos de 4ºESO de alemán do instituto.

Durante este tempo coñecerán a nosa gastronomía , a cultura, idioma e paisaxes , así como as cidades de Lugo, Santiago e A Coruña .

O vindeiro xuño será o alumnado de 4º do IES Lucus Augusti o que viaxará a Leipzig, Desde e Berlín

Álbum: Actividades 22/23 -> Intercambio

Intercambio con Alemania, que tivo lugar do 22- 29 de setembro e que organiza o departamento de alemán. Durante unha semana alumnos do instituto Humboldt – Gymnasium de Leipzig visitaron o noso instituto. Estiveron visitando a cidade de Lugo, A Coruña(Domus, a Praia e a cidade) e Santiago (a cidade con un guía e a praza de abastos). Os nosos alumnos de 4º ESO visitaron Leipzig o marzo pasado.