Educación física, Actividade, Programación anual, Profesorado

Visita Escuela de Kárate Shihan

Durante a semana do 8 ó 12 de abril tivemos connosco ó adestrador Dani, que forma parte da escola de Kárate Shihan. Tódos os alumn@s do centro tiveron un achegamento ós elementos técnicos básicos do kárate, así como técnicas de defensa persoal.

Dende o centro Lucus Augusti queremos agradecer a Escola Shihan a predisposición e as facilidades dadas para que os seus adestradores puidesen vir a traballar cos nosos alumn@s.

Álbum: Sen categoría -> Karate

Xornadas de tiro con arco

Durante este segundo trimestre, tivemos a presenza no noso centro do clube de tiro con arco de Lugo. Durante 2 sesións, os alumn@s puideron coñecer os aspectos básicos deste deporte, e tamén facer prácticas de tiro.

Álbum: Sen categoría -> Tiro con Arco

Visita Clube de Bádminton

Durante o pasado mes de febreiro, tivemos a sorte de poder contar durante unha semán coa presenza dos adestradores do clube de bádminton Monstruiños (Oscar, Hugo e Juan). Todos os alumnos do centro tiveron a oportunidade de poder mellorar a súa técnica individual da man destos entrenadores.

Dende o centro queremos agradecer o esforzo feito polo clube Monstruiños para que todos os nosos alumnos puideran desfrutar desta actividade.

Álbum: Sen categoría -> Bádminton

A continuación os dejamos los enlaces donde podreis seguir el torneo de bádminton que se esta llevando a cabo durante los recreos.

1 ESO Masculino

2 ESO Masculino

3 ESO Femenino

3 ESO Masculino

Viaxe a Andorra

A semana do 13 ó 20 de xaneiro do presente ano, o alumnado de 3º da ESO realizou unha viaxe a Andorra.

O fin desta viaxe era que dito alumnado puidese desfrutar e coñecer/mellorar as súas habilidades de deslizamento sobre neve. Os alumn@s puideron escoller entre a práctica de esquí ou de snowboard. Todas as mañás os rapaces e rapazas acudian a clases cos monitores da escola de esquí da estación de Granvalira.

Tamén se complementou a práctica do esquí/snowboard con unha tarde no balneario de Caldea.

Álbum: Sen categoría -> Viaxe a Neve

Bases sorteo