Xornalismo con lentes moradas: xénero e comunicación

25/10/2019 20:00
25/10/2019 21:30
Etc/GMT+1

Xornalismo con lentes moradas"Faladoiros Feministas" visita o IES Lucus Augusti coa charla de Eliana Martins "Xornalismo con lentes moradas: xénero e comunicación"

Salón de actos / 25 de outubro / 20:00

Entrada libre ata encher aforo.

Organiza: Club de letras Lucus

A Física de Partículas e a miña experiencia no CERN

A Doutora en física Silvia Goy López do CIEMAT que traballa no detector de partículas CMS do CERN, vai dar unha charla no IES Lucus Augusti este mércores ás 17:00 horas para o alumnado do Stembach.

Poesía no camiño

O vindeiro 22 de outubro o IES Lucus Augusti acollerá o recital "Poesía no camiño"

Lugar / hora: Salón de actos / 11:45 a 13:25

Alumnado: 1º BAC de Humanidades e CC SS

Organiza: Departamento de Filosofía

Descrición: O proxecto de Fundación Uxío Novoneyra forma parte da programación O Teu Xacobeo” da Xunta de Galicia e ten como obxectivo recuperar a memoria das referencias e influencias da temática xacobea na poesía actual, seguindo a ruta do libro “Arrodeos e desvíos do Camiño de Santiago (Ámeto Mítico)”. Trátase dunha experiencia de escrita itinerante no que participan os poetas Grace Wells, Demián Rabilero, Tálata Rodríguez, Diego Horchowski, Fátima N. Delgado y María Luiza Fernandes da Silva, procedentes de Irlanda, Cuba, Colombia, Arxentina, Galicia e Brasil, respectivamente.

A experiencia ten como obxectivo recuperar influencias coma a lírica provenzal e a mística sufí que chegaron as nosas terras polos Camiños, recuperar o ámeto mítico, esa xeografía soñada do país que imaxinou Uxío Novoneyra. Ademáis de reactivar a temática xacobea trátase tamén de achegar ao alumnado ao feito poético en vivo.

LISTAXE PROVISIONAL DE USUARIOS DO COMEDOR NO IES LUCUS AUGUSTI

En cumprimento do Decreto 132/2013, do 1 de agosto, publícase a relación provisional do alumnado usuario do comedor no IES Lucus Augusti para o curso 2019/20.

Listaxe provisional.

Información para a entrega de vales de material escolar e libros de texto

1. Vales de material escolar

Os vales para a compra de material escolar xa están dispoñibles nas oficinas do centro. Deberán recollelos os pais/nais.

2. Libros de texto:

1º e 2º da ESO

Os libros recolleranse na conserxería do centro o martes 17 de setembro. O alumnado baixará á conserxería acompañado do seu titor/a e coa folla de préstamo que lle será entregada na presentación. Para unha entrega ordenada estableceranse as seguintes quendas:

1º ESO A: 11:00 h     2º ESO A: 12:00 h
1º ESO B: 11:15 h     2º ESO B: 12:15 h
1º ESO C: 11:30 h     2º ESO C: 12:30 h
1º ESO D: 11:45 h     2º ESO D: 12:45 h

O alumnado que non poida recoller os libros na quenda prevista (causa xustificada) pode facelo os días 17 e 18 de setembro en horario de 16:00 a 22:00 h.

3º e 4º da ESO

Os libros repartiranse ó longo da semana directamente ó alumnado, que deberá devolver o documento de entrega asinado.

Coidado e devolución dos libros.

Os libros deberanse manterse en bo estado e o alumnado estará obrigado a devolvelos ó centro nas datas establecidas. Non se pode escribir nos libros (tampouco con lapis) e antes de devolvelos haberá que borrar o que teñan escrito.