Horarios de grupo para o alumnado da ESO, BAC e Ciclos

1ESOD 2ESOD 3ESOD 4ESOD 1BACD 2BACD 2LAC
1ESOE    3PMAR   1BACE 2BACE
        1BACF

Accesos ó centro por grupos:

o alumnado segundo ó grupo que pertenza ten que entrar e saír do edificio pola porta sinalada na imaxe.

Calendario para as presentacións dos distintos grupos no IES Lucus Augusti. Curso 2021/22

As presentacións dos distintos grupos para o curso 2021/22 vanse realizar seguindo o calendario e as normas que se indican:

• O alumnado vai ser chamado por orde de lista.
  • As listaxes cos alumnos por grupo van ser publicadas o 14 de setembro. O alumnado estará identificado co primeiro apelido e as últimas cifras do DNI.

1ESO  2ESO  3ESO  4ESO  1BAC  2BAC  Ciclos

• Ó centro só poden acceder os alumnos, polo que os familiares teñen que esperar fóra evitando aglomeracións.
  • A máscara é obrigatoria.
  • O alumnado que accede ó centro ten que seguir as instrucións do equipo directivo e respectar as normas.
  • As clases empezaran o luns 20 de setembro.

Data e hora da presentación por curso e grupo:

Mércores 15
     Xoves 16
     Venres 17
1ºESO 2ºESO 1ºBAC 3ºESO 2ºBAC 4ºESO

11:00 h grupos: C ,D e E

12:00 h  grupos: A e B

13:00 h  grupos: C e D

16:00 h grupos: A,B e C

17:00 h grupos: D,E e F

CICLOS

18:00 h 1º Ciclo medio

19:00 h 1º Ciclo superior

11:00 h grupos: C e D

16:00 h grupos: A e B

17:00 h grupos: C,D e E

CICLOS

18:00 h 2º Ciclo medio

19:00 h 2º Ciclo superior

11:00 h grupos: C e D

Horario de clases para o curso 2021/22:

As clases van ser en horario de mañá para ESO e BAC nas seguintes franxas horarias:

Luns e martes: de 8:15 h a 14:30 h

Mércores a venres: de 8:45 h a 14:15 h

Matrícula extraordinaria de setembro no IES Lucus Augusti para o curso 2021/22.

Todo o alumnado que queira cursar estudos no IES Lucus Augusti para o 2021/22 ten que matricularse cubrindo o formulario correspondente segundo a súa situación. A modo de confirmación recibirá, no seu correo, un rexistro da matrícula.

O alumnado que non teña conexión de internet para cubrir os formularios pode acudir ó centro solitando cita previa.

O prazo para formalizar a matrícula é ata o 10 de setembro

ESO e BAC:

Formularios

BAC- adultos:

1ºBAC-adultos

2ºBAC-adultos

Información para o alumnado que se presentou ás probas extraordinarias de setembro

Información para o alumnado que se presentou ás probas extraordinarias:

• As notas vanse publicar na plataforma Abalar este sábado
  • As revisións e reclamacións dos exames pódense facer os días 6 e 7 de setembro, para organizar os turnos pola Covid hai que solicitar cita previa.
  • A matrícula para o curso 21/22 faise ata o 10 de setembro a través da páxina do IES Lucus Augusti e nas ligazóns que se van publicar.

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos nas Axudas de Material Escolar

As persoas interesadas teñen para reclamar nos dous días seguintes á publicación desta listaxe.
No caso do alumnado que figura como pendente pode deberse a varias circunstancias:
  • Alumnado pendente de matricular porque ten materias para setembro.
  • Alumnado pendente de matricular porque aínda non está rematado o proceso de mecanización de matrículas (xa que o prazo de publicación das listaxes provisionais é anterior ao prazo de finalización de formación de matrícula).
  • Alumnado que ten libros pendentes de devolución correspondentes ao curso 2020-21.

Entrega de equipos Edixgal

O alumnado que durante o presente curso 2020-21, estivo matriculado no IES Lucus Augusti que participa na iniciativa E-Dixgal do proxecto Abalar, polo que dispón para o seu uso persoal dun ordenador portátil, co seu correspondente maletín, cargador e punteiro; no caso de cambiar de centro deberá entregar obrigatoriamente o equipo de acordo co seguinte:

• Antes do 25 de xuño para o alumnado que supera todas as materias E-Dixgal na convocatoria de xuño.

• Antes do 7 de setembro para o alumnado con materias E-Dixgal pendentes para a convocatoria de setembro e que por tanto precisa do equipo durante o verán.

Instrucións