Fase Final XIX Olimpiada matemática Galega

Aman Santana Da Silva alumno de 2º ESO do IES Lucus Augusti está a participar na XIX Olimpiada matemática galega.Trala fase inicial, coa participación de 500 alumnos e alumnas de 100 centros educativos de toda Galicia, conseguiu o pase á final celebrada o xoves 23 de maio no Círculo das Artes de Lugo.

A Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) origaniza esta competición co obxecto de estimular a reflexión e a creatividade na resolución de problemas matemáticos no alumnado de secundaria.

Álbum: ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES -> Olimpiada matemática 2019

Parlamento Xove

Debate Parlamento Xove

O alumnado de bacharelato do IES Lucus Augusti foi o gañador na súa categoría na "X edición do Parlamento Xove".
Na final desta competición de debate participaron 242 estudantes distribuídos en 52 equipos. Nesta edición abriuse o torneo ao alumnado universitario, desta maneira, á fase final chegaron 23 equipos de 12 centros educativos diferentes e das 3 universidades galegas. Dos participantes iniciais, nesta fase final debateron 81 alumnos e tamén participaron 16 profesores.
O tema dos encontros dialécticos que se disputaron para as tres modalidades foi: "Sería a democracia directa un mellor sistema que a democracia representativa?"
Parabéns.
Ligazón novas Consellería
Ligazón Lugo Xornal
Album "La Voz de Galicia"

Teatro solidario: O achado do castro

O vindeiro 15 de maio ás 19:30 horas, o grupo de teatro do Lucus Augusti representará o Achado do Castro para recadar fondos para a asociación Somos Unidos por el cáncer, de Lugo. Neste acto contaremos coa presenza do autor da obra, Manuel Núñez Singala, e a actuación do noso coro. Tamén sortearemos unha cesta de froitas entre todos os asistentes que queiran colaborar coa causa comprando unha rifa.

Actuación

Membro da Orden Civil de Alfonso X el Sabio

O noso centro vén de recibir este pasado luns, 4 de febreiro na sé do Ministerio de Educación e Formación Profesional, de man da ministra, Isabel Celáa, a Placa de Honra da Orde Civil Afonso X o Sabio. En total fomos 6 centros os homenaxeados,dos cales 2 eramos galegos e, no noso caso, débese á recente conmemoración do 175 aniversario da creación do centro e á aportación realizada durante este tempo á vida cultural e educativa de Lugo e da provincia.
  Pódese ampliar a información premendo nas seguintes ligazóns:

Xornal "El Progreso"

Xornal "La Voz de Galicia"
Páxina da Consellería de Educación
Páxina do Ministerio de Educación e Formación Profesional

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

Publícanse as listaxes definitivas de persoas seleccionadas e de suplentes, así como os destinos, as datas de realización das estadías e as achegas familiares correspondentes en cada caso.

As persoas que facilitaron o seu correo electrónico recibirán por esta vía unha mensaxe na cal se indicará o importe da achega da familia e os datos necesarios para o pagamento da correspondente cantidade. Para todos os solicitantes, a información referente ao pagamento poderán consultala a través da opción do menú "3. Estado solicitude" da páxina web do programa.