Ganador do concurso de composición

O alumno do IES Lucus Augusti de 4ºESO, Gerald Vázquez Fernández, ganou o concurso do "IX Certame Creativo", organizado polo conservatorio coa composición "burbujas de nostalgia"

vídeo

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria

O alumno do IES Lucus Augusti Aman Santana da Silva acadou o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2020-2021, concedidos pola Orde do 28 de outubro da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

Constitución da Xunta Electoral para as eleccións ó Consello Escolar

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 29/09), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Centro.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- O Director ou directora do Centro.
- Un profesor ou profesora.
- Un pai ou nai ou titor legal.
- Un alumno ou alumna.
- Un representante do persoal de administración e servizos

Os catro últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo 3 de novembro de 2021, ás 12:00 horas na sala de xuntas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar as súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro e se pode acceder dende a ligazón eleccións.

Eleccións

Horarios de grupo para o alumnado da ESO, BAC e Ciclos

O alumnado pode ver ou descargar o seu horario para o curso 2021/22

1ESOA 2ESOA 3ESOA 4ESOA 1BACA 2BACA 1OL
1ESOB 2ESOB 3ESOB 4ESOB 1BABB 2BACB 2OL
1ESOC 2ESOC 3ESOC 4ESOC 1BABC 2BACC 1LAC
1ESOD 2ESOD 3ESOD 4ESOD 1BACD 2BACD 2LAC
1ESOE    3PMAR   1BACE 2BACE
        1BACF

Accesos ó centro por grupos:

o alumnado segundo ó grupo que pertenza ten que entrar e saír do edificio pola porta sinalada na imaxe.

Calendario para as presentacións dos distintos grupos no IES Lucus Augusti. Curso 2021/22

As presentacións dos distintos grupos para o curso 2021/22 vanse realizar seguindo o calendario e as normas que se indican:

• O alumnado vai ser chamado por orde de lista.
  • As listaxes cos alumnos por grupo van ser publicadas o 14 de setembro. O alumnado estará identificado co primeiro apelido e as últimas cifras do DNI.

1ESO  2ESO  3ESO  4ESO  1BAC  2BAC  Ciclos

• Ó centro só poden acceder os alumnos, polo que os familiares teñen que esperar fóra evitando aglomeracións.
  • A máscara é obrigatoria.
  • O alumnado que accede ó centro ten que seguir as instrucións do equipo directivo e respectar as normas.
  • As clases empezaran o luns 20 de setembro.

Data e hora da presentación por curso e grupo:

Mércores 15
     Xoves 16
     Venres 17
1ºESO 2ºESO 1ºBAC 3ºESO 2ºBAC 4ºESO

11:00 h grupos: C ,D e E

12:00 h  grupos: A e B

13:00 h  grupos: C e D

16:00 h grupos: A,B e C

17:00 h grupos: D,E e F

CICLOS

18:00 h 1º Ciclo medio