Entrega de equipos Edixgal

O alumnado que durante o presente curso 2020-21, estivo matriculado no IES Lucus Augusti que participa na iniciativa E-Dixgal do proxecto Abalar, polo que dispón para o seu uso persoal dun ordenador portátil, co seu correspondente maletín, cargador e punteiro; no caso de cambiar de centro deberá entregar obrigatoriamente o equipo de acordo co seguinte:

• Antes do 25 de xuño para o alumnado que supera todas as materias E-Dixgal na convocatoria de xuño.

• Antes do 7 de setembro para o alumnado con materias E-Dixgal pendentes para a convocatoria de setembro e que por tanto precisa do equipo durante o verán.

Instrucións

Instrucións para a devolución dos libros de texto

Debido ás circunstancias derivadas da situación sanitaria, e co ánimo de garantir a seguridade da Comunidade Educativa do Lucus Augusti, o procedemento para a devolución dos libros prestados ó alumnado durante o curso 2020/2021 seguirá o seguinte horario e protocolo.

Nós tamén temos historia

Da man do profesor Gaspar M. Méndez Fuentes, o alumnado de 4ºESO vén de recoller nunha publicación parte da nosa historia a través da dos seus antepasados. Valéndose dunha pequena narración e unha fotografía, describen vivencias acontecidas cargadas de valor histórico.

Ligazón

Calendario para as probas extraordinarias en 2ºBAC

O calendario para o alumnado de 2ºBAC que ten realizar as probas extraordinarias (xuño) está na ligazón que se achega. Cando coincidan dous exames ó mesmo tempo os afectados teñen que poñerse en contacto cos profesores das materias implicadas.

Calendario

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar, curso 21/22

No DOG do 20 de maio de 2021 publicouse a Orde do 6 de maio que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e na que se convocan axudas para adquirir material para o curso 2021 /22. Nas seguintes ligazóns podes atopar máis información.

PREMATRÍCULA PARA O CURSO 2021/22

Informamos ó alumnado do IES Lucus Augusti que ten que facer a PREMATRÍCULA para o curso 2021/22. O prazo para cubrir os formularios é do 12 ó 30 de maio. Unha vez formalizada a solicitude cada alumno recibirá no seu correo, a modo de rexistro, unha mensaxe coas materias que escolleu e un número de referencia.

Ligazón aos formularios en formato PDF

Formularios:

2ºESO      3ºESO     4ºESO     1ºBAC     2ºBAC