A EPS de Enxeñaría inicia no uso e manexo de drons a alumnado de STEMbach no IES Lucus Agusti

A Escola Politécnica Superior de Enxeñaría do Campus de Lugo da USC inicia no uso e manexo de drons a estudantes de STEMbach do IES Lucus Agusti da capital luguesa a través dunha iniciativa de colaboración que permitiu aos estudantes preuniversitarios pilotar o dron Mavic mini, ademais de tomar fotografías do mesmo para a posterior elaboración dun modelo tridimensional.

Os estudantes de STEMbach no Ies Lucus Agusti Carmen Pérez Varela, Anxo Losada Fernández e Melody Vila Pérez, baixo a titoría do profesor Ibai Quinteiro Recondo, aproveitaron a súa estadía completada en vésperas de Nadal na Escola Politécnica Superior de Enxeñaría da USC para facer voar o dron cos seus propios teléfonos móbiles, logo de adaptalos para proceder ao control de vos. Esta actividade práctica tamén permitiu aos futuros universitarios ensaiar a manobras co equipo no interior da nave de prácticas a EPSE.

Ler máis

Premio extraordinario de educación secundaria

A alumna do IES Lucus Augusti, Antía Castro Díaz, acadou o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2019/20, concedido pola Orde do 4 de novembro da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. Este galardón reflicte o traballo e esforzo realizado e ten máis mérito, se cabe, por ter sido acadado en plena crise sanitaria.

Distribución de máscaras entre o alumnado

No D.O.G. do 13 de novembro de 2020 publicouse a Orde do 6 de novembro que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado de Ensinanzas obrigatorias.

BENEFICIARIOS:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/2021. Non ten que presentar solicitude de máscaras.

O alumnado que non solicitou a axuda de material escolar pero que cumpría as condicións. Ten que presentar solicitude.

PRAZO DE SOLICITUDES: 16 a 27 de novembro 2020 nas oficinas do centro.

ENTREGA DE MÁSCARAS: durante o mes de decembro o alumnado beneficiario da axuda recibirá 4 máscaras hixiénicas reutilizables segundo a especificación UNE.

Hoxe, 1/12/2020, publicouse no taboleiro de anuncios do centro as lixtaxes provisionais de admitidos e excluídos para o reparto das máscaras.

Ligazón

Comunicado da dirección do IES Lucus Augusti

A dirección do IES Lucus Augusti quere informar á comunidade educativa da situación na que se atopa o centro pola pandemia. A día de hoxe, o número de afectados pola Covid-19 é de 6 positivos e 19 confinados entre o alumnado e 3 positivos e 3 confinados entre o profesorado, sen que haxa ningunha aula pechada. A decisión de confinamento corresponde ás autoridades sanitarias, polo que en caso de que un alumno sexa contacto dun positivo do centro, a familia debe esperar a que os servizos médicos comuniquen con ela. Dende esta dirección queremos transmitir tranquilidade e moito ánimo a toda a comunidade do Lucus.

Accesos ó centro segundo curso e quenda

Os accesos ó centro para os distintos grupos e quendas faranse segundo o indicado no esquema que se achega. En cada entrada hai uns dispensadores de hidroxel para utilizar cando se accede dende o exterior do edificio. Se o alumno se dirixe directamente á aula, non é preciso repetir a desinfección á entrada da mesma.

Horarios de grupo para o alumnado da ESO, BAC e Ciclos

Nas seguintes ligazóns pódense consultar os horarios dos distintos grupos de ESO, BAC e Ciclos para o curso 2020/21. O marco horario no que se desenvolverán as quendas é:

ESO:

8:45 h a 14:15 h cun recreo de 11:15 a 11:45 h