Presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev

O Dr. Manuel Bermejo Patiño impartirá unha conferencia sobre a táboa periódica nun acto que terá lugar o día 27 de novembro ás 17:00 horas no salón de actos do IES Lucus Augusti.Tamén se fará á presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev trala súa recente restauración.

Premio Artigo Filosófico / Club de Letras

Premio artigo filosófico

O Club de Letras Lucus a través do Departamento de Filosofía convoca o "I Premio de artigo filosófico" para o alumnado de 1º e 2º de bacharelato.

Este concurso literario terá continuidade cunha convocatoria para o "I Premio de ilustración de artigo" que se realizará unha vez que o xurado faga público a obra gañadora do premio, en torno á última semana do mes de xaneiro.

O artigo gañador será publicado na revista cultural "Hechos Mínimos"

Descargar pdf coas bases premendo na imaxe ou nesta ligazón.

LISTAXES DEFINITIVAS DE USUARIOS DO COMEDOR PARA O CURSO 2019/20

Listaxes definitivas de usuarios do comedor para o curso 2019/20

Listaxe de usuarios

Listaxe de usuarios reserva

A Física de Partículas e a miña experiencia no CERN

A Doutora en física Silvia Goy López do CIEMAT que traballa no detector de partículas CMS do CERN, vai dar unha charla no IES Lucus Augusti este mércores ás 17:00 horas para o alumnado do Stembach.

LISTAXE PROVISIONAL DE USUARIOS DO COMEDOR NO IES LUCUS AUGUSTI

En cumprimento do Decreto 132/2013, do 1 de agosto, publícase a relación provisional do alumnado usuario do comedor no IES Lucus Augusti para o curso 2019/20.

Listaxe provisional.