Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional concedeu o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2017/18 ó  alumno Pedro Ferreiro Rega do IES Lucus Augusti.

Visita dos alumnos alemáns de intercambio

Intercambio con Alemania, que tivo lugar do 22- 29 de setembro e que organiza o departamento de alemán. Durante unha semana alumnos do instituto Humboldt – Gymnasium de Leipzig visitaron o noso instituto. Estiveron visitando a cidade de Lugo, A Coruña(Domus, a Praia e a cidade) e Santiago (a cidade con un guía e a praza de abastos). Os nosos alumnos de 4º ESO visitaron Leipzig o marzo pasado.

Becas erasmus

KA103: 5 prazas para alumnos de ciclo superior.

KA102: 7 prazas para alumnos de ciclo medio.

Listaxes definitivas de admitidos e excluidos para o fondo de libros de texto

A entrega de libros será a partir do 17 de setembro coordinada polo titor de grupo

Listaxe definitva de admitidos

Listaxe definitiva de excluidos