Presentación dos proxectos STEMbach 2018 / 20

Este mércores 29 de xaneiro tivo lugar a presentación dos proxectos da I Promoción do bacharelato STEMbach (2018/20) no IES Lucus Augusti. Os temas dos proxectos foron:

"Aumento do rendemento dun motor de gasolina"
Andrés Piñeiro

"Estudo de parentesto en rodaballo"
Cristina Castedo, Sabela García e Alejandro Díaz

"Estruturas de agregación de sistemas coloidais"
Sofía Bussieres, Martín Vázquez e Pedro Ferreiro

"Determinación de cobre en augas residuais"
Andrea Otero e Miguel Bande

"Microbiota"
Marta Dorrego, Candela Veloso e Raquel López Amado

Entrega de diplomas

Gañadores da fase autonómica da Olimpíada de Bioloxía

O alumno do IES Lucus Augusti, Isaac Pazos Pérez, xunto con Sofía Jamardo Paz, alumna do Rosalía de Castro, e Iván Orois Longarela, alumno do IES de Arzúa, foron os gañadores da fase autonómica da Olimpíada de Bioloxía e representarán a Galicia na final estatal que se celebrará en Bilbao.

Ler máis

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2020

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca 1.600 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos que aparecen na seguinte táboa.

O inicio do procedemento de solicitude realizarase a partir da aplicación dispoñible na páxina web do programa (http://www.edu.xunta.es/axudasle), non sendo válidas as solicitudes que non procedan deste xeito.

3º Premio no XXV Certame de contos e relatos curtos Trapero Pardo

A alumna do IES Lucus Augusti, Mencía Álvarez Díaz de 1ºESO-C, gañou o 3º premio do XXV Certame de contos e relatos curtos Trapero Pardo que cada ano organiza a Concellería de Cultura do Concello de Lugo.

Premios do 1º concurso de artigos filosóficos do club de letras

1º premio: Ana Mª Díaz Sánchez (2º BAC-E) co artigo "Tu activismo es misoginia"

2º premio: Carlos Álvarez Varela (1º BAC-D) co artigo "Sé sincero...o no"

Os premios consistirán no seguinte:

1º premio: publicación do artigo na revista cultural "Hechos Mínimos" e un vale por 50 euros para mercar libros en calquera librería na que teña conta o IES Lucus Augusti.

2º premio: publicación do artigo na revista cultural "Hechos Mínimos" e un vale por 30 euros para mercar libros en calquera librería na que teña conta o IES Lucus Augusti.