AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR NO CURSO 2022-2023

Publicouse a Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

PRAZO DE SOLICITUDES: 19 de maio ao 22 de xuño de 2022.

Prematrícula para o curso 2022/23

Todo o alumnado que está matrículado actualmente no IES Lucus Augusti ten que facer a prematrícula para o curso 2022/23 cubrindo o formulario correspondente na ligazón que se achega.

O prazo para formalizar a prematrícula é do 13 ó 27 de maio.

Formularios

O Enxeñeiro Aeronáutico Héctor Salvador Fouce, vai impartir este xoves 12 ás 16:00 horas no salón de actos do IES Lucus Augusti, unha conferencia co título:”Exploración tripulada dos últimos confíns do planeta. Baixada á Foxa das Marianas", dentro do programa de actividades Stembach. Este lucense, que foi alumno do centro, comezou a súa carreira profesional na Axencia Espacial Europea como Enxeñeiro Aeronáutico, pero a primeira vez que se mergullou no mar decidiu dar un xiro radical e dedicarse á exploración dos océanos como piloto e enxeñeiro de submarinos tripulados. Nos dez anos que leva no sector, acumula mais de 2.000 inmersións en tódolos mares do planeta, entre as que destaca o descenso ó Abismo da Serea na Fosa das Marianas a 10.706 metros de profundidade, converténdose no primeiro español en chegar ó máis profundo do noso planeta.

Héctor é director de operacións de Triton Submarines EMEA, consultor marítimo da Real Liga Naval Española, Académico correspondente da Real Academia de la Mar , numerario da Real Sociedad Geográfica e membro do Explorers Club de Nova York.

DEPARTAMENTO DE FILOSOFÍA III PREMIO DE ENSAIO FILOSÓFICO

En sesión celebrada no IES LUCUS AUGUSTI o 25/04/2022 reúnese o xurado do III Premio de Ensaio Filosófico, composto por profesorado dos Departamentos de Filosofía e Orientación e redactores da revista colaboradora “Hechos Mínimos”.Tras avaliar os sete traballos presentados, o xurado decide fallar os seguintes premios:

PRIMEIRO PREMIO: para “EL TRANSHUMANISMO”, presentado por Maxime Toirán Toirán, de 2º Bach B

SEGUNDO PREMIO: para “COMPETICIÓN TECNOLÓGICA”, presentado por Andrea Pérez Montero, de 1º Bach.B.

TERCEIRO PREMIO: para “LA TECNOLOGÍA VISTA DESDE LAS MANIFESTACIONES ARTÍSTICAS HUMANAS”, presentado por Kamil Anni Medina Rordríguez, alumna de 2º Bach A.

Fallo

Entrega de premios

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas

O venres 22 de abril publicáronse no taboleiro de anuncios do IES Lucus Augusti as listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas.

CONVOCATORIA BECAS MINISTERIO PARA O CURSO 22/23

Para o próximo curso 2022 - 2023 o ministerio adiantou o prazo para solicitar a bolsa da convocatoria xeral, os interesados poden saber se reúnen os requisitos e ler a convocatoria entrando nas ligazóns que se achegan.

Prazo do 30 de marzo ó 12 de maio, precízase de sinatura electrónica.

www.educacionyfp.gob.es

Cartaz informativo