BASES DO SORTE DUNHA CESTA DE NADAL

O IES Lucus Augusti, con domicilio na Avenida Rodríguez Mourelo, s/n en Lugo ten previsto realizar un sorteo dunha cesta de Nadal para axudar a financiar a viaxe de estudos a Italia, que se realizará a finais do mes de marzo do 2019. Sorteo que se efectuará de conformidade ao establecido nestas bases.

Laternenfest o Sankt Martinsumzug

O 11 de novembro é un día importante en moitas zonas de Alemania, Suiza e Austria.

Celébranse tres eventos sinalados: O San Martiño (Sankt Martin), a próxima chegada do Nadal e o inicio do Entroido (Fasching/Karneval), que empeza o día 11 do 11 as 11:11hrs.

Neste día organizase un desfile polas rúas de ciudades e vilas (Laternenumzug) na que rapaces e rapazas levan os seus farois, normalmente feitos manualmente por eles mesmos, e cantan cancións típicas desta festa: “Laterne, Laterne, Sonne, Mond und Sterne”, “ Ich gehe mit meiner Laterne und meine Laterne mit mir”.

O alumnado de alemán de 1ºESO A contribúe a celebración deste día no IES Lucus Augusti elaborando os seus propios faroliños.

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional concedeu o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondente ao curso 2017/18 ó  alumno Pedro Ferreiro Rega do IES Lucus Augusti.

Visita dos alumnos alemáns de intercambio

Intercambio con Alemania, que tivo lugar do 22- 29 de setembro e que organiza o departamento de alemán. Durante unha semana alumnos do instituto Humboldt – Gymnasium de Leipzig visitaron o noso instituto. Estiveron visitando a cidade de Lugo, A Coruña(Domus, a Praia e a cidade) e Santiago (a cidade con un guía e a praza de abastos). Os nosos alumnos de 4º ESO visitaron Leipzig o marzo pasado.