Bases do sorteo dunha cesta do Nadal

O IES Lucus Augusti co CIF Q 7755122D e con domicilio na Avenida Rodríguez Mourelo, s/n en Lugo, ten previsto realizar un sorteo de duas cestas de Nadal: unha para o primeiro premio e outra para o segundo premio co fin de axudar a financiar a viaxe de estudos a Italia do alumnado de 1º BAC, que se realizará no mes de marzo do 2020. Sorteo que se efectuará de conformidade ao establecido nestas bases.

Números premiados

Números premiados 2º sorteo

Presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev

O Dr. Manuel Bermejo Patiño impartirá unha conferencia sobre a táboa periódica nun acto que terá lugar o día 27 de novembro ás 17:00 horas no salón de actos do IES Lucus Augusti.Tamén se fará á presentación ó público da lámina da táboa periódica segundo Mendeléyev trala súa recente restauración.

Premio Artigo Filosófico / Club de Letras

Premio artigo filosófico

O Club de Letras Lucus a través do Departamento de Filosofía convoca o "I Premio de artigo filosófico" para o alumnado de 1º e 2º de bacharelato.

Este concurso literario terá continuidade cunha convocatoria para o "I Premio de ilustración de artigo" que se realizará unha vez que o xurado faga público a obra gañadora do premio, en torno á última semana do mes de xaneiro.

O artigo gañador será publicado na revista cultural "Hechos Mínimos"

Descargar pdf coas bases premendo na imaxe ou nesta ligazón.

LISTAXES DEFINITIVAS DE USUARIOS DO COMEDOR PARA O CURSO 2019/20

Listaxes definitivas de usuarios do comedor para o curso 2019/20

Listaxe de usuarios

Listaxe de usuarios reserva

A Física de Partículas e a miña experiencia no CERN

A Doutora en física Silvia Goy López do CIEMAT que traballa no detector de partículas CMS do CERN, vai dar unha charla no IES Lucus Augusti este mércores ás 17:00 horas para o alumnado do Stembach.