Distribución de máscaras entre o alumnado

No D.O.G. do 13 de novembro de 2020 publicouse a Orde do 6 de novembro que regula os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado de Ensinanzas obrigatorias.

BENEFICIARIOS:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020/2021. Non ten que presentar solicitude de máscaras.

O alumnado que non solicitou a axuda de material escolar pero que cumpría as condicións. Ten que presentar solicitude.

PRAZO DE SOLICITUDES: 16 a 27 de novembro 2020 nas oficinas do centro.

ENTREGA DE MÁSCARAS: durante o mes de decembro o alumnado beneficiario da axuda recibirá 4 máscaras hixiénicas reutilizables segundo a especificación UNE.

Ligazón

Comunicado da dirección do IES Lucus Augusti

A dirección do IES Lucus Augusti quere informar á comunidade educativa da situación na que se atopa o centro pola pandemia. A día de hoxe, o número de afectados pola Covid-19 é de 6 positivos e 19 confinados entre o alumnado e 3 positivos e 3 confinados entre o profesorado, sen que haxa ningunha aula pechada. A decisión de confinamento corresponde ás autoridades sanitarias, polo que en caso de que un alumno sexa contacto dun positivo do centro, a familia debe esperar a que os servizos médicos comuniquen con ela. Dende esta dirección queremos transmitir tranquilidade e moito ánimo a toda a comunidade do Lucus.

Accesos ó centro segundo curso e quenda

Os accesos ó centro para os distintos grupos e quendas faranse segundo o indicado no esquema que se achega. En cada entrada hai uns dispensadores de hidroxel para utilizar cando se accede dende o exterior do edificio. Se o alumno se dirixe directamente á aula, non é preciso repetir a desinfección á entrada da mesma.

Horarios de grupo para o alumnado da ESO, BAC e Ciclos

Nas seguintes ligazóns pódense consultar os horarios dos distintos grupos de ESO, BAC e Ciclos para o curso 2020/21. O marco horario no que se desenvolverán as quendas é:

ESO:

8:45 h a 14:15 h cun recreo de 11:15 a 11:45 h

BAC:

Luns: 17:30 h a 20:50 h

De martes a venres: 15:30 h a 21:50 h cun recreo de 18:50 h a 19:20 h

1ºESOA  1ºESOB  1ºESOC  1ºESOD  1ºESOE  1ºESOF

2ºESOA  2ºESOB  2ºESOC  2ºESOD  2ºESOE  2ºESOF

3ºESOA  3ºESOB  3ºESOC  3ºESOD  3ºESOE  3ºPMAR

4ºESOA  4ºESOB  4ºESOC  4ºESOD  4ºESOE  4ºESOF

1ºbacA  1ºbacB  1ºbacC  1ºbacD  1ºbacE  1ºbacF  1ºbacG

2ºbacA  2ºbacB  2ºbacC  2ºbacD  2ºbacE  2ºbacF  2ºbacG

1Lac  2Lac  1OL  2OL

Publicada a lista de usuarios do servizo de comedor para o curso 2020/21

No taboleiro de anuncios do IES Lucus Augusti está publicada a lista de usuarios do comedor para o curso 2020/21 indicando o importe a pagar segundo o tipo de usuario. Tamén se pode consultar nesta ligazón.

Entrega de vales de material escolar e libros de texto para o curso 2020/21

As listas definitivas de admitidos nas axudas de material escolar e fondo solidario de libros pódense consultar dende o día 14 de setembro no taboleiro do centro e na aplicación fondo libros.

Os vales para a compra de material escolar teñen que recollelos os pais/nais a partir do día 16 de setembro.

Os libros de texto repartiranse nas datas e seguindo as instrucións que se indican na ligazón ó protocolo de entrega.

Protocolo de entrega de libros de texto