Benvid@s ao sitio web do IES Lucus Augusti.

Calendario de exames e avaliacións

Setembro 2016

LIBROS DE TEXTO 2016/17

AXUDAS LIBROS 2016/17

Programas educativos europeos

ERASMUS - IES LUCUS AUGUSTI

V CARREIRA SOLIDARIA

IES LUCUS AUGUSTI

Hoxe, 23 de xuño, tivo lugar a doazón da recadación da V Carreira Solidaria, destinada a Médicos sen Fronteiras.

Con este motivo o director do centro, José Pedrouzo fixo entrega dun cheque, por valor de 4846 euros, á colaboradora e enfermeira lucense Mónica Álvarez de MSF.

O destino destes fondos é financiar accións de MSF, polo que aproveitouse a ocasión para dar as grazas a todo o alumnado do IES Lucus Augusti, tanto da ESO, de BAC, Ciclos, Adultos, profesorado, como familias e demais persoas que teñan contribuído nesta doazón.

Para ver fotos, pulse aquí

EXPOSICIÓN DE MOEDAS

Faltando case nada para o remate do curso, publicamos un vídeo onde podedes ver a interesante exposición de moedas castrexas (premoedas) e romanas, ás que faciamos referencia nunha nota anterior. Vai ser recollida de contado, polo que é o xeito de que permaneza na rede e que a podamos ver noutros instantes.

De novo, agradecemos ao propietario que nos ofrecera a súa visión.

Pulse aquí para ver fotos

56.ª Edición

Concurso de Narración Coca–Cola

Xoves Talentos.

Premio relato curto que se celebrou o pasado venres 27 de maio na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela. A alumna SOFÍA BUSSIERES LÓPEZ de 2ºESO  acadou o segundo posto na provincia de Lugo.

Dende o instituto a nosa noraboa!

Para ver imaxes pulse aquí

FESTA DE DESPEDIDA DE 2ºBAC

O día 26 de maio 2016 ás 19.30h celebrouse no instituto, no salón de actos, a festa de despedida de 2º BAC. Acompañaron aos máis de 120  alumnos as súas familias e os seus amigos e profesores.

Durante a festa houbo actuacións musicais dos propios alumnos, un video emotivo no que se recopilaron fotos de todos estes anos, discursos, premios aos mellores expedientes académicos e entrega de orlas.

PRESENTACIÓN DO Nº 30 DA REVISTA DO INSTITUTO

Pulse aquí para ir á revista

O Instituto Lucus Augusti continúa a traballar pola normalización da Lingua galega.
O profesor, Anxo  Rodríguez López, como coordinador do equipo de Dinamización Lingüística de centro, acaba de sacar á luz o nº 30 da REVISTA ESCOLAR.

Na presentación da mesma, no Salón de Actos do centro, comentou que este número continúa coa mesma estrutura cá dos cursos anteriores:

1. Unha sección adicada ao homenaxeado polo día das Letras Galegas, neste ano  correspondente a Manuel María.
  2. Outra sección  sobre o Patrimonio relacionado co abundantísimo material de que dispón o noso centro. Instituto que por ser o Decano de Galicia presenta un fondos dignos de visitar e que o Lucus Augusti quere dar a coñecer a través desta sección ano tras ano, títulos de artigos como: Os nosos libros, láminas educativas, recantos de Xeoloxía, unha tradución do Fausto de Goethe, que figuran nos números anteriores da REVISTA,  unha memoria sobre El inventor del Ictíneo, de Narciso Monturiol e un artigo sobre a exposición " O ensino polo aspecto"(Noticia publicada no Diario El Progreso, 09-04-16)  cuxas referencia aparece no número deste ano.
  3. Ademais dunha sección de investigación na que se implican departamentos coma o de Música, Economía, Filosofía, Bioloxía...Biblioteca (artigos presentados por alumnos e profesores do centro)
  4. Tamén unha sección de artigos relacionados coa cidade, artigos escritos por historiadores e profesores que estiveron relacionados co centro...
  5. Unha sección máis sobre actividades extraescolares e complementarias realizadas polos distintos departamentos e que aparecen nesta sección da REVISTA ESCOLAR:Intercambios con Alemaña, Dinamarca, Francia, Italia.....exposicións realizadas durante o curso escolar: movementos dos astros e modelos celulares( Bioloxía ), exposición de farolillos(Departamento de Alemán) exposición sobre o nadal( Beléns), rutas literarias( Departamento de Lingua galega) exposición e acto reivindicativo sobre o día internacional da muller.
  6. Remata o número da revista facendo alusión aos proxectos, que a nivel internacional e con Universidades como a  de Tras Os Montes e Italia, están a desenvolver o Departamento de Ciclo Medio e Superior de Laboratorio.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

EXPOSICIÓN DE MATERIAL BIBLIOGRÁFICO SOBRE MANUEL MARÍA

Estes días pódese visitar no recibidor do centro unha exposición sobrematerial bibliográfico sobre MANUEL MARÍA organizada polo Departamentode Lingua e Literatura Galega, por mediación do profesor D. Manel Matalobos, en colaboración coa biblioteca.

EXPOSICIÓN DE POP-UP

Estes últimos días puidemos ver, no vestíbulo do centro , a Exposición de Pop Up que foi organizada conxuntamente por profesoras do Departamento de Xeografía e Historia,  Maribel Garcedo e Maribel Valiela, e que contaron co apoio da Biblioteca.

Xa tempo atrás, dimos noticia dos prazos do concurso no que participarían alumnos e alumnas de 4º de ESO. Pois ben, aquí temos xa o vídeo onde destacamos algunhas das obras realizadas que, hai que destacar, teñen un gran mérito e moi boa realización. Poden estar satisfeitos polo realizado.

Se queres ver as fotografías de cada obra individualmente, ou descargalas, preme aquí

Solicitudes coa documentación correcta

Solicitudes que precisan da emenda dalgún aspecto

Solicitudes excluidas: Fóra de prazo