Listaxes definitivas de admitidos e excluídos nas Axudas de Material Escolar

Premio extraordinario de formación profesional de grado superior correspondente ó curso 2020/21

A alumna do IES Lucus Augusti, Lucia Gómez Fernández, acadou o premio extraordinario de formación profesional na familia profesional química de grado superior correspondente ó curso 2020/21.

Ligazón

Revisión de exames do alumnado de ESO e 1ºBAC

As notas publicaranse na aplicación Abalar o día 28 de xuño. A revisión de exames pódese facer o 29 e 30 de xuño, en horario de 9:00h a 14:00h, e para organizalo débese cubrir o formulario na ligazón de cita para revisión, cada profesor atenderá ó alumnado no departamento.

Cita para revisión

Matrícula no IES Lucus Augusti para o curso 2022/23

Todo o alumnado que se queira matricular nalgún curso da ESO ou BAC no IES Lucus Augusti, ten que cubrir dous formularios: formulario de datos e formulario de materias. O prazo de matrícula é do 25 de xuño ó 10 de xullo. A matrícula é só por internet cubrindo os formularios nas ligazóns. O alumnado que non teña acceso a internet pode facela no centro pedindo cita previa na ligazón ou por teléfono.

Formulario de datos

Formulario de materias

Cita previa

INSTRUCIÓNS PARA A DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE PRÉSTAMO

Debido á entrada en vigor da nova lei educativa LOMLOE en 1º e 3º da ESO o vindeiro ano académico, os libros destes cursos non se devolverán e os libros de 2º e 4º da ESO devolveranse de acordo ó calendario que se achega na ligazón.

Instrucións para a devolución

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS SOBRE A DEVOLUCIÓN DO EQUIPAMENTO E-DIXGAL

A secretaría do centro avisa ó alumnado que remate os estudos da ESO ou cambie de centro que deberá entregar obrigatoriamente o equipo Edixgal, de acordo co seguinte calendario:

4º ESO A: xoves día 16 de xuño ás 10:25 horas.
4º ESO B: luns día 20 de xuño ás 13:40 horas.
4º ESO C: luns día 20 de xuño ás 12:50 horas.
4º ESO D: martes día 21 de xuño ás 13:40 horas.

Os equipos deberán ser entregados en perfectas condicións (limpos e co seu correspondente maletín con arnés, cargador e punteiro) nas datas indicadas. As familias deberán asinar un documento de entrega facilitado polo centro.

Información xeral

Información para o alumnado de 4ºESO