Parlamento Xove

Debate Parlamento Xove

O alumnado de bacharelato do IES Lucus Augusti foi o gañador na súa categoría na "X edición do Parlamento Xove".
Na final desta competición de debate participaron 242 estudantes distribuídos en 52 equipos. Nesta edición abriuse o torneo ao alumnado universitario, desta maneira, á fase final chegaron 23 equipos de 12 centros educativos diferentes e das 3 universidades galegas. Dos participantes iniciais, nesta fase final debateron 81 alumnos e tamén participaron 16 profesores.
O tema dos encontros dialécticos que se disputaron para as tres modalidades foi: "Sería a democracia directa un mellor sistema que a democracia representativa?"
Parabéns.
Ligazón novas Consellería
Ligazón Lugo Xornal
Album "La Voz de Galicia"

Teatro solidario: O achado do castro

O vindeiro 15 de maio ás 19:30 horas, o grupo de teatro do Lucus Augusti representará o Achado do Castro para recadar fondos para a asociación Somos Unidos por el cáncer, de Lugo. Neste acto contaremos coa presenza do autor da obra, Manuel Núñez Singala, e a actuación do noso coro. Tamén sortearemos unha cesta de froitas entre todos os asistentes que queiran colaborar coa causa comprando unha rifa.

Membro da Orden Civil de Alfonso X el Sabio

O noso centro vén de recibir este pasado luns, 4 de febreiro na sé do Ministerio de Educación e Formación Profesional, de man da ministra, Isabel Celáa, a Placa de Honra da Orde Civil Afonso X o Sabio. En total fomos 6 centros os homenaxeados,dos cales 2 eramos galegos e, no noso caso, débese á recente conmemoración do 175 aniversario da creación do centro e á aportación realizada durante este tempo á vida cultural e educativa de Lugo e da provincia.
  Pódese ampliar a información premendo nas seguintes ligazóns:

Xornal "El Progreso"

Xornal "La Voz de Galicia"
Páxina da Consellería de Educación
Páxina do Ministerio de Educación e Formación Profesional

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado eneducación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/2020, que saíu publicada no Diario Oficial de Galicia o día 20 de maio de 2019.

Visita dos alumnos de Bioloxía e Xeoloxía

Os alumnos de Bioloxía e Xeoloxia de 1 de BAC visitaron o pasado día 13 de Maio o Val

de Neira de Rei,  nunha excursión guiada polo doutor en Xeoloxia Francisco Canos.