Listaxes provisionais de admitidos e excluídos nas Axudas de Material Escolar

As persoas interesadas teñen para reclamar os dous días seguintes a publicación desta listaxe
No caso do  alumnado que figura como pendente pode deberse a varias circunstancias:
  • Alumnado pendente de matricular porque ten materias para setembro
  • Alumnado pendente de matricular porque aínda non está rematado o proceso de mecanización de matrículas (xa que o prazo de publicación das listaxes provisionais  é anterior a o prazo de finalización de formación de matrícula).
  • Alumnado que ten libros pendentes de devolución correspondentes ao curso 2020-21.

Matrícula no IES Lucus Augusti para o curso 2021/22

Todo o alumnado que queira cursar estudos no IES Lucus Augusti para o 2021/22, ten que matricularse cubrindo o formulario correspondente segundo a súa situación. A modo de confirmación recibirá , no seu correo, un rexistro dá matrícula.

O alumnado que non teña conexión de internet para cubrir os formularios, pode acudir ó centro solitando cita previa.

ESO e BAC:

O prazo para formalizar a matrícula é do 25 de xuño ó 10 de xullo

Formularios

CICLOS(2ºcurso):

O prazo para formalizar a admisión é do 25 de xuño ó 5 de xullo

Entrega de equipos Edixgal

O alumnado que durante o presente curso 2020-21, estivo matriculado no IES Lucus Augusti que participa na iniciativa E-Dixgal do proxecto Abalar, polo que dispón para o seu uso persoal dun ordenador portátil, co seu correspondente maletín, cargador e punteiro; no caso de cambiar de centro deberá entregar obrigatoriamente o equipo de acordo co seguinte:

• Antes do 25 de xuño para o alumnado que supera todas as materias E-Dixgal na convocatoria de xuño.

• Antes do 7 de setembro para o alumnado con materias E-Dixgal pendentes para a convocatoria de setembro e que por tanto precisa do equipo durante o verán.

Instrucións

Instrucións para a devolución dos libros de texto

Debido ás circunstancias derivadas da situación sanitaria, e co ánimo de garantir a seguridade da Comunidade Educativa do Lucus Augusti, o procedemento para a devolución dos libros prestados ó alumnado durante o curso 2020/2021 seguirá o seguinte horario e protocolo.

Nós tamén temos historia

Da man do profesor Gaspar M. Méndez Fuentes, o alumnado de 4ºESO vén de recoller nunha publicación parte da nosa historia a través da dos seus antepasados. Valéndose dunha pequena narración e unha fotografía, describen vivencias acontecidas cargadas de valor histórico.

Ligazón

Calendario para as probas extraordinarias en 2ºBAC

O calendario para o alumnado de 2ºBAC que ten realizar as probas extraordinarias (xuño) está na ligazón que se achega. Cando coincidan dous exames ó mesmo tempo os afectados teñen que poñerse en contacto cos profesores das materias implicadas.