Novas relacionada co ensino

Xornada de portas abertas da USC

O Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC organiza unha Xornada de Portas Abertas o vindeiro venres 25 de xuño no Campus de Lugo, onde se concentran varias das novas ofertas de grao da USC como o novo grao en Xestión Cultural, que comeza no curso académico 2021-2022, ou os Graos en Bioquímica e Empresa e Tecnoloxía, que se iniciaron no presente curso. Todos eles son graos únicos no Sistema Universitario Galego e súmanse a outros de implantación recente, os Graos en Robótica e en Paisaxe.

Esta Xornada de Portas Abertas vai dirixida especialmente ao alumnado que acaba de rematar as probas ABAU e aos seus pais e nais. Xunto coa presentación das titulacións, darase información sobre os servizos para o alumnado como son as residencias universitarias.

Para inscribirse na Xornada, as persoas interesadas deben cubrir o seguinte formulario:https://forms.office.com/r/qEzbsCMxtq

Para calquera dúbida poden dirixirse ao correo: aponte.lugo@usc.es

Resumo de quendas e percorridos ofertados

Xornada de Porta Abertas USC

Seminario Toma de Decisións para a Carreira Profesional

Influencias clave na toma de decisións para a carreira profesional

Data: xoves 20 de mayo de 2021

Destinatarios:  profesionais da orientación, docentes, estudiantes e outros interesados na temática

Hora: 17-19h.

Inscripcións: Ata o 14 de maio Ligazón

Lugar: online a través de MS Teams

Organiza: DIOEP-USC

Introducción

1.  O Proyecto Erasmus +  Crucial Impacts on Career Choice (CICC): A toma de decisións sobre a carreira profesional en rapaces e rapazas de 13 a 16

2.  Principais resultados da investigación:

a. ¿Cómo se achegan  á toma de decisións da carreira?

b. ¿Cáles son as súas principais influenzas?

c. ¿Qué papel cumple a orientación profesional?

d. ¿Qué coñecementos e competencias é importante desenvolver?

e. ¿Qué percepción teñen as familias?

3.  A perspectiva dos profesionais: propostas de intervención

Conclusións

Turno aberto de intervencións

Obradoiros Prevención de Drogas

O Concello de Lugo organiza unha Campaña de Prevención de Drogodependencias a través de programas de intervención socioeducativa orientada ao alumnado de ESO.

Ligazóns aos materiais:

Actividades Didácticas Prevención Drogas Flipe das Drogas O móbil arrasa
Xoga é divertido Adiccións de que falamos? Órdago
Unplugged

Manual Profesorado Unplugged

Caderno alumnado Unplugged

Fichas alumnado

Encontros Virtuais / Zona USC

Envontros Virtuais USC

A Universidade de Santiago de Compostela  organiza "Encontros Virtuais na Zona USC" os vindeiros días 23, 24 e 25 de marzo.

O acceso faise a través da seguinte ligazón: "EVZU", nesa páxina atópanse enlaces para o estudantado de xeito que poderá falar por VIDEOCONFERENCIA cos/as responsables e estudantes da titulación para aclarar as súas dúbidas.

En cada enlace figurarán os horarios das videoconferencias.

Na Xornada de Inauguración o 23 de marzo ás 12h., terá lugar a conferencia "Proxectos e ilusións" do Profesor Angel Carracedo. / Ligazón.

A Xornada de Clausura o 25 de Marzo ás 18h. rematará coa conferencia "Non hai punto final" da escritora e veterinaria Erica Esmorís. / Ligazón

Ligazón ao díptico.

Ligazón á Canle da USC

BeCritical

A Fundación EduCaixa ven de publicar "BeCritical" un Programa para o desenvolvemento da competencia mediática e o pensamento crítico, orientado ao alumnado das etapas de secundaria, bacharelato e ciclos.

Dispón dun catálogo de recursos e actividades para descargar e traballar online (vídeos), ademais de contar coa posibilidade de asesoramento a través dunha titoría online.

A finalidade e desenvolver un proxecto que estimule o xuízo crítico e a reflexión dende o punto de vista do consumo e produción de información

Proposta Titoría

Presentación IES Lucus Augusti

No presente ano académico 2020/21, a situación derivada da pandemia pola COVID-19 impídenos realizar unha xornada presencial de portas abertas.

Co fin de dar a coñecer, ao alumnado de nova incorporación e máis a súas familias, as instalacións do IES Lucus Augusti e a actual oferta formativa, editamos un vídeo de presentación cun percorrido polo edificio, no que incluímos información académica de carácter xeral.

Asemade, ofrecemos a posibilidade de realizar videoconferencias cos centros de ensino de procedencia e/ou as ANPAs, para tentar resolver as dúbidas relacionadas co proceso de ensinanza-aprendizaxe do novo alumnado.

Para facer a solicitude enviade un correo electrónico ao enderezo: ies.lucus.augusti@edu.xunta.gal indicando:

• Centro de Ensino e/ou ANPA
  • Email de contacto
  • Teléfono de contacto
  • Etapa (ESO / Bach / FP)
  • Proposta de data e hora
  • Nº aproximado de asistentes
  • Participantes (familias e/ou alumnado)