Novas relacionada co ensino

Xornada de portas abertas

Estades invitad@s

Orientación UDC

A Universidade da Coruña (UDC) ven de crear un espazo web na que oferce información relativa a Titulacións, ABAU, Admisión e Matrícula. Ligazón

Asemade convoca Premios de Excelencia Académica para alumnado de bacharelato e ciclos formativos de grao superior. Prazo de solicitude 16 de xullo ao 30 de setembro. Ligazón

Fase Final XIX Olimpiada matemática Galega

Aman Santana Da Silva alumno de 2º ESO do IES Lucus Augusti está a participar na XIX Olimpiada matemática galega.Trala fase inicial, coa participación de 500 alumnos e alumnas de 100 centros educativos de toda Galicia, conseguiu o pase á final celebrada o xoves 23 de maio no Círculo das Artes de Lugo.

A Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) origaniza esta competición co obxecto de estimular a reflexión e a creatividade na resolución de problemas matemáticos no alumnado de secundaria.

Álbum: ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES -> Olimpiada matemática 2019

Parlamento Xove

Debate Parlamento Xove

O alumnado de bacharelato do IES Lucus Augusti foi o gañador na súa categoría na "X edición do Parlamento Xove".
Na final desta competición de debate participaron 242 estudantes distribuídos en 52 equipos. Nesta edición abriuse o torneo ao alumnado universitario, desta maneira, á fase final chegaron 23 equipos de 12 centros educativos diferentes e das 3 universidades galegas. Dos participantes iniciais, nesta fase final debateron 81 alumnos e tamén participaron 16 profesores.
O tema dos encontros dialécticos que se disputaron para as tres modalidades foi: "Sería a democracia directa un mellor sistema que a democracia representativa?"
Parabéns.
Ligazón novas Consellería
Ligazón Lugo Xornal
Album "La Voz de Galicia"

Formación Cruz Vermella Lugo

A Cruz Vermella de Lugo acaba de actualizar a súa oferta formativa coa proposta de cursos que comezarán no mes de xuño de 2019.

Ligazón á web de formación