Novas relacionada co ensino

Día Mundial da Radio

Radio EsporaPrimeira contribución do IES Lucus Augusti ao mundo da radio escolar, a nosa primeira grabación (que non é moi boa porque ainda non temos a radio fixa) foi para participar no Día mundial da radio 2019.

Fart@s como estamos de oír novas relacionadas cos conflitos bélicos e coas desgracias que delas derivan para moitas xentes do planeta, gustaríanos vivir nun mundo onde todo iso non existise, así que pensamos que aínda que so sexa por un día e coa nosa imaxinación, poderiamos darlle a volta ao que acontece.

A que le é Paula Magide, alumna de PMAR II. (minuto 10:58)

Profesora: Cristina Corral Soilán.

11 de febreiro

11 febreiroDía Internacional da Muller e a Nena na Ciencia.

O 11 de Febreiro é o Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. A iniciativa 11 de Febreiro promove a realización de actividades que, visibilizando a labor das científicas, conmemoren este día, fomenten vocacións científicas nas nenas e axuden a pechar a brecha de xénero na ciencia.

O IES Lucus Augusti participa na xornada da muller na ciencia 2019 a través da videoconferencia de Roya Chang Lee que se desenvolverá o vindeiro 13 de febreiro ás 13:00 xunto co IES Jovellanos de Xixón.

Máis información na ligazón 11 de febreiro.org

Conferencia Ángel Carracedo

17/01/2019 12:13
Etc/GMT+1

Conferencia do profesor Ángel Carracedo Álvarez

"Educación Inclusiva: Reflexións sobre o sistema educativo"

17/01/2019 ás 20:00

Salón de Actos / Fundación Abanca

Praza Santa María / Lugo

Campus Iberoamérica

Campus IberoaméricaCampus Iberoamérica é un proxecto que impulsa a movilidade de estudantes, investigadores e traballadores entre os 22 países de Iberoamérica. Na web poden consultarse as becas e axudas para o vindeiro ano 2019

A Física de partículas e o CERN

Dentro da programación orientada ao Bacharelato de Excelencia - STEMbach, o vindeiro martes 4 de decembro ás 11:45, terá lugar no Salón de Actos do IES Lucus Augusti a conferencia divulgativa do Profesor Néstor Armesto Pérez "A Física de Partículas e o CERN". A asistencia extenderase a todo o alumnado de bacharelato da modalidade de Ciencias.