try another color:

Alumnado

Encontros Virtuais / Zona USC

Envontros Virtuais USC

A Universidade de Santiago de Compostela  organiza "Encontros Virtuais na Zona USC" os vindeiros días 23, 24 e 25 de marzo.

O acceso faise a través da seguinte ligazón: "EVZU", nesa páxina atópanse enlaces para o estudantado de xeito que poderá falar por VIDEOCONFERENCIA cos/as responsables e estudantes da titulación para aclarar as súas dúbidas.

En cada enlace figurarán os horarios das videoconferencias.

Na Xornada de Inauguración o 23 de marzo ás 12h., terá lugar a conferencia "Proxectos e ilusións" do Profesor Angel Carracedo. / Ligazón.

A Xornada de Clausura o 25 de Marzo ás 18h. rematará coa conferencia "Non hai punto final" da escritora e veterinaria Erica Esmorís. / Ligazón

Ligazón ao díptico.

Ligazón á Canle da USC

Guía de Estudios Superiores de Galicia

O 18 de marzo do 2021Guía de estudos Superiores Galicia 2021 "La Voz de Galicia" actualizou a súa guía de estudos superiores na que recolle información relacionada coa universidade e os ciclos formativos. O seu contido pode resultar de interese para o alumnado e as familias.

Entre a información atópanse indicacións de cada titulación, en que campus/localidades se ofertan, cales son as notas de corte do curso actual, no caso dos graos, que materias serven para subir nota en selectividade (as coñecidas como ponderacións), número de prazas de cada grao, as materias de formación básica e as saídas profesionais máis habituais, oferta nas Universidades privadas, etc. / Os nomes da titulacións deben buscarse en Galego.

Polo momento unicamente está dispoñible a versión impresa da Guía 2021, nas vindeiras datas será actualizada a versíon web.

Para consultar a Guía web de 2020: Ligazón

Xornada de portas abertas da UDC

Xornada de portas abertas UDC

A Universidade da Coruña organiza os vindeiros mércores 30 e xoves 31 de marzo as XORNADAS DE PORTAS ABERTAS VIRTUAIS, para dar a coñecer ao Futuro Estudante a oferta de titulacións de Grao e a Vida Universitaria

Horario de 16:00h a 20:00h, a través de Teams.

Os dous días ás 16:00h desenvolverase unha charla sobre ABAU e PREINSCRIPCIÓN que impartirá o prof. Pedro Armas, delegado do Reitor da UDC ante a CIUG, que comentará as novidades para 2022.

Manteranse vídeoconferencias simultáneas en vivo, unha por cada Rama e Coñecemento, seguindo o seguinte esquema:
a. Perfil de ingreso
b. Por que estudar este Grao na UDC
c. Contido da titulación
d. Saídas profesionais
e. Enderezo electrónico de contacto, ao final da presentación, para posteriores consultas sobre a/s titulación/s.

O alumnado poderá:

*   Conectarse directamente premendo na ligazón que figura ao lado de cada titulación no horario sinalado. Non é necesaria inscripción previa nin ter instalado Teams.
  *   Interactuar cos relatores e aclarar as súas dúbidas
  *   Visitar virtualmente os Centros da UDC: Facultades, Escolas, Residencias, Instalacións deportivas...
  *   Ver os testemuños de alumnado matriculado e egresado
  *   Participar en retos e obradoiros e conseguir agasallos

Haberá vídeoconferencias sobre ABAU e PREINSCRIPCIÓN en horario de mañá e tarde e un PUNTO DE INFORMACIÓN atendido polo persoal do Servizo de Estudantes durante toda a Xornada.

Descargar PDF cos horarios das charlas

Premio Extraordinario BacharelatoA Xunta de Galicia vén de convocar os Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2020/21. DOGA 09/04/2021

Aspirantes: Alumnado  que teña rematado estudos de bacharelato na convocatoria ordinaria e cunha nota media igual ou superior a 8,75

Proba Presencial: 23 de xuño de 2021

1ª Parte: Análise e comentario de texto e responder a cuestións sobre un texto na I Lingua Estranxeira

2ª Parte: Desenvolvemento de temas, respostas ou exercicios de 1 materia troncal: Matemáticas II, Matemáticas Aplicadas ás Ciencias Sociais II, Latín II e Fundamentos da Arte II

Dotación: 1000 Euros

Beneficiarias/os: 20 alumnos/as

SOLICITUDES

Prazo: 27 de abril ao 26 de maio

Presentación: Sede Electrónica: Cubrir datos na seguinte Ligazón. /  Presencial: Entregar o formulario cuberto en rexistro

ReclamaciónsA Consellería de Educación ven de facer pública a Orde do 2 de marzo de 2021 na que se regula o proceso de reclamación das cualificacións da ESO e Bacharelato.

Ligazón ao Anexo (anterior á Orde)

Ligazón á Orde de 02 de marzo de 2021

Campus Terra 2019

Xornada de orientación académica organizada pola USC. Información sobre o Campus Terra de Lugo.

Dirixida ao alumnado de 4º ESO

07/03/2019