Alumnado

Encontros Virtuais / Zona USC

Envontros Virtuais USC

A Universidade de Santiago de Compostela  organiza "Encontros Virtuais na Zona USC" os vindeiros días 23, 24 e 25 de marzo.

O acceso faise a través da seguinte ligazón: "EVZU", nesa páxina atópanse enlaces para o estudantado de xeito que poderá falar por VIDEOCONFERENCIA cos/as responsables e estudantes da titulación para aclarar as súas dúbidas.

En cada enlace figurarán os horarios das videoconferencias.

Na Xornada de Inauguración o 23 de marzo ás 12h., terá lugar a conferencia "Proxectos e ilusións" do Profesor Angel Carracedo. / Ligazón.

A Xornada de Clausura o 25 de Marzo ás 18h. rematará coa conferencia "Non hai punto final" da escritora e veterinaria Erica Esmorís. / Ligazón

Ligazón ao díptico.

Ligazón á Canle da USC

Guía de Estudios Superiores de Galicia

O 18 de marzo do 2021Guía de estudos Superiores Galicia 2021 "La Voz de Galicia" actualizou a súa guía de estudos superiores na que recolle información relacionada coa universidade e os ciclos formativos. O seu contido pode resultar de interese para o alumnado e as familias.

Entre a información atópanse indicacións de cada titulación, en que campus/localidades se ofertan, cales son as notas de corte do curso actual, no caso dos graos, que materias serven para subir nota en selectividade (as coñecidas como ponderacións), número de prazas de cada grao, as materias de formación básica e as saídas profesionais máis habituais, oferta nas Universidades privadas, etc. / Os nomes da titulacións deben buscarse en Galego.

Polo momento unicamente está dispoñible a versión impresa da Guía 2021, nas vindeiras datas será actualizada a versíon web.

Para consultar a Guía web de 2020: Ligazón

Convocatoria Premios Extraordinario de Bacharelato

Premio Extraordinario BacharelatoA Xunta de Galicia vén de convocar os Premios Extraordinarios de Bacharelato correspondentes ao curso 2020/21. DOGA 09/04/2021

Aspirantes: Alumnado  que teña rematado estudos de bacharelato na convocatoria ordinaria e cunha nota media igual ou superior a 8,75

Proba Presencial: 23 de xuño de 2021

1ª Parte: Análise e comentario de texto e responder a cuestións sobre un texto na I Lingua Estranxeira

2ª Parte: Desenvolvemento de temas, respostas ou exercicios de 1 materia troncal: Matemáticas II, Matemáticas Aplicadas ás Ciencias Sociais II, Latín II e Fundamentos da Arte II

Dotación: 1000 Euros

Beneficiarias/os: 20 alumnos/as

SOLICITUDES

Prazo: 27 de abril ao 26 de maio

Presentación: Sede Electrónica: Cubrir datos na seguinte Ligazón. /  Presencial: Entregar o formulario cuberto en rexistro

Reclamacións das cualificacións ESO e Bacharelato

ReclamaciónsA Consellería de Educación ven de facer pública a Orde do 2 de marzo de 2021 na que se regula o proceso de reclamación das cualificacións da ESO e Bacharelato.

Ligazón ao Anexo (anterior á Orde)

Ligazón á Orde de 02 de marzo de 2021