Eventos STEMbach 2018/20

As PontesO martes 11 de decembro de 2018 o IES Lucus Augusti participou na primeira visita do programa de educación medioambiental desenvolvido pola Consellería de Educación a USC e a Fundación Endesa no espazo de As Pontes.

Ligazón á nova do evento

Xornada STEMbachXornada STEMbach desenvolvida en Santiago o 27 de novembro de 2018.

A Consellería de Educación organizou unha xuntanza para alumnado, profesorado dos IES e mais docentes da Universidade implicados no proxecto.

200 alumnos/as de 14 centros de ensino da Comunidade Autónoma de Galicia inician un proxecto experimental de excelencia académica.

Programa

PresentaciónActo de presentación do STEMbach 2018/20 no IES Lucus Augusti. 17 de outubro de 2018

O alumnado (7 alumnas e 5 alumnos) foi seleccionado entre aqueles que solicitaron matrícula no bacharelato de excelecia atendendo ao criterio da nota media acadada na etapa de secundaria.