III Premio Ensaio Filosófico / Novas

Departamento de Orientación

Club de Letras Lucus a través do Departamento de Filosofía convoca o "III Premio de Ensaio filosófico" para o alumnado de 1º e 2º de bacharelato.

Ler +

Calendarios dos exames de setembro

Nas seguintes ligazóns están os calendarios dos exames de setembro do curso 2020/21.

• Calendario para os exames de ESO
  • Calendario para os exmaes de BAC

Listaxes provisionais de admitidos e excluídos nas Axudas de Material Escolar

As persoas interesadas teñen para reclamar nos dous días seguintes á publicación desta listaxe.
No caso do alumnado que figura como pendente pode deberse a varias circunstancias:
  • Alumnado pendente de matricular porque ten materias para setembro.
  • Alumnado pendente de matricular porque aínda non está rematado o proceso de mecanización de matrículas (xa que o prazo de publicación das listaxes provisionais é anterior ao prazo de finalización de formación de matrícula).
  • Alumnado que ten libros pendentes de devolución correspondentes ao curso 2020-21.