Solicitudes de admisión para o curso 2024/25

Dende a dirección do IES Lucus Augusti, informamos ás familias do alumnado que presentaron solicitude de admisión para o curso 2024/25, en calquera nivel educativo ESO e BAC, que foron admitidos e teñen que proceder a formalizar matrícula nos prazos marcados.

Admisión nas probas de acceso a Ciclos Medios

Dende o Departamento de Orientación informamos de que todos os alumnos e alumnas que solicitaron a súa admisión nas probas de acceso a Ciclos Medios neste Centro foron admitidos, e que estes foron informados expresamente por este departamento no día de hoxe, achegando ademais o seu código persoal de consulta para realizar o seguimento das súas solicitudes, así como o calendario coas datas de interese.

Listaxe provisoria

II Olimpíadas Teleco

A Escola de Enxeñaría de Telecomunicación (EET) da UVIGO vos anima a participar nas II Olimpíadas Teleco, as segundas que se celebran no ámbito nacional. Trátase dunha iniciativa colaborativa de todas as escolas de enxeñaría de telecomunicación de España e máis dos dous colexios profesionais: Colexio de Enxeñaría Técnica de Telecomunicación, COITT, e a Asociación Española de Graduados e Enxeñeiros Técnicos de Telecomunicación, AEGITT, que pretende visibilizar a potencialidade dos estudios de enxeñaría de Telecomunicación entre o estudantado máis novo, para espertar vocacións temperás.

Como o curso pasado, a competición vaise desenvolver en dúas fases: unha local, xestionada e coordinada pola EET da UVIGO, e outra nacional, na que competirán os mellores proxectos (gañadores) das competicións locais.

A EET está moi orgullosa do éxito que tivo a edición do curso pasado e animámosvos a participar, especialmente ás e aos docentes do ámbito de tecnoloxías. Non estaredes sós, axudarémosvos desde o noso centro na formación, facilitarémosvos os equipos necesarios (kit de placas) e asesoría individualizada durante a realización dos proxectos.

A continuación recollemos a información máis relevante, que podedes consultar ampliada na nosa web (www.teleco.uvigo.es ou ben escaneando o QR que tedes neste documento) na que tamén podedes consultar o ben que foi a primeira edición. Podedes expor as vosas dúbidas ou consultas no correo que creamos expresamente para esta iniciativa: teleco.olimpiadas@uvigo.es.

Bases do sorteo dunha cesta de nadal

A promoción desenvolverase dende o 06 de novembro de 2023, data coincidente co inicio da venda das papeletas, ao 26 de decembro de 2023, data do sorteo da Once que fixará o número da papeleta premiada.

A participación no presente sorteo promocional está aberta a todo usuario que cumpra cas presentes Bases e especificamente as Condicións de participación citadas na base 4. O centro educativo resérvase o dereito a evitar que sobre este sorteo promocional se establezan sistemas de especulación ou de negocios. A tal fin, o IES Lucus Augusti poderá dar de baixa a aqueles que estean facendo un mal uso da promoción, realicen actos fraudulentos ou que prexudiquen a outros participantes.

"V Concurso de Ensaio"

Convócase polo Departamento de Filosofía o V CONCURSO DE ENSAIO, nas modalidades de ARTIGO e VIÑETA, ambos co TEMA:

ESTAMOS MELLOR INFORMADOS NA ERA DIXITAL?

Óese falar de “sociedade da información”, é unha calificación veraz?, é máis un desexo que unha realidade?, unha expectativa que se está a cumprir?, podemos confiar na verdade do que vemos?, ou do que oímos que din?, relacionámonos mellor grazas ás redes sociais?, é a IA unha ferramenta de coñecemento?, ou é algo máis? Interrogantes como estes e outros moitos caben dentro dunha reflexión sobre a revolución dixital, internet, as redes sociais e os seus efectos sobre a sociedade e o ser humano.

BASES do V Premio de Ensaio:

1. Poderase presentar alumnado de Bacharelato do IES Lucus Augusti.

2. Artigo e texto da viñeta poderán estar escritos en lingua galega ou castelá.

3. A extensión será entre 4.000 e 8.000 caracteres, espazos incluídos. O artigo asinarase con pseudónimo. Entregarase un exemplar na conserxería do instituto en sobre pechado tamaño A4, no que figure modalidade (artigo ou viñeta), pseudónimo e título. Dentro do sobre incluirase outro máis pequeno, co nome e apelidos do/da participante, curso e grupo.

4. O prazo de presentación será ata o día 22 de marzo de 2024.

5. O xurado estará formado por profesorado do Departamento de Filosofía e Debuxo e os editores da revista “Hechos mínimos”.

6. O xurado valorará especialmente a orixinalidade do enfoque e capacidade crítica, ademais da corrección formal (de artigo e viñeta).

7. Os premios consistirán no seguinte:

1º premio: publicación de artigo e viñeta na revista cultural Hechos Mínimos de Lugo, diploma e cheque por valor de 50€ en cada modalidade.

2º premio: obsequio, diploma e cheque por valor de 30€

3º premio: obsequio, diploma e cheque por valor de 20€

CLUB DE LECTURA INGLÉS …. “THE BLACK CATS”

DO YOU LOVE READING???????

IN REAL ENGLISH……… OF COURSE????!!!!!!!

JOIN US FOR A REALLY UNFORGETTABLE EXPERIENCE …………

WHEN?: EVERY LAST THURSDAY OF THE MONTH AT BREAK. (11:15h-11:45h), WHERE?: AULA DE INGLÉS. COME ALONG FOR AN INTRODUCTORY SESSION ON NOVEMBER 2ND