try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
IES Lucus Augusti

Prevención de Drogodependencias

Materiais para traballar en sesións de titoría e/ou transversalmente a Prevención do consumo de drogas

Obradoiros Prevención de Drogas

O Concello de Lugo organiza unha Campaña de Prevención de Drogodependencias a través de programas de intervención socioeducativa orientada ao alumnado de ESO.

Ligazóns aos materiais:

Actividades Didácticas Prevención Drogas Flipe das Drogas O móbil arrasa
Xoga é divertido Adiccións de que falamos? Órdago
Unplugged

Manual Profesorado Unplugged

Caderno alumnado Unplugged

Fichas alumnado

Unidades didácticas para traballar a prevención do consumo de drogas. Dende unha perspectiva de educación para a saúde e o desenvolvemento integral do individuo.

Unidades didácticas para traballar a prevención do consumo de drogas. Dende unha perspectiva de educación para a saúde o desenvolvemento integral do individuo.

Unidades didácticas para traballar a prevención do consumo de drogas. Dende unha perspectiva de educación para a saúde e o desenvolvemento integral das persoas.