Actividades Orientación

Teatro Foro / Prevención da violencia de xénero

A Fundación Matrix desenvolveu no IES Lucus Augusti un obradoiro orientado a prevención de violencia de xénero nos cursos de 3º da ESO, a metodoloxía empregada foi o Teatro Foro, unha técnica semelllante ao psicodrama que busca a participación activa do alumnado para conseguir, mediante a expresión de emocións inducidas pola dramatización de situacións relacionadas co maltrato á mulller, a modficación de actitudes.

Álbum: Actividades 2018/19 -> Teatro Foro

Obradoiro de xornalismo

Obradoiro de xornalismo orientado ao alumnado de 1º de bacharelato de CCSS / HH Poñente: Pablo Díaz Bouza

Organiza: Asociación Galega de Xornalismo / Fundación "La Caixa"

12 de abril de 2019

Trastornos da Conducta Alimentaria

Conferencia de Luz Cid Orin, responsable da Asociación de Prevención e axuda aos Trastornos da Conducta Alimentaria. (CIORGALICIA)

Orientada ao alumnado de 4º ESO

22/01/2019

Álbum: Actividades 2018/19 -> Trastornos da Conducta Alimentaria

Campus Terra 2019

Xornada de orientación académica organizada pola USC. Información sobre o Campus Terra de Lugo.

Dirixida ao alumnado de 4º ESO

07/03/2019

Álbum: Actividades 2018/19 -> Campus Terra

A Ponte

Programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”, un encontro entre os centros de ensinanza secundaria e a USC, para orientar ao alumnado respecto ao ingreso nos estudos superiores.
Xornada para Ciclos Formativos de FP: Martes 19 de febreiro ás 16:30

Álbum: Actividades 2018/19 -> Programa A Ponte