Dende o ano 1979, levamos impartindo docencia, primeiro como centro de FP e logo como centro de ensino secundario con bacharelatos e ciclos de comercio e electricidade. Varias xeracións pasaron polas nosas instalacións e pensamos que non o debemos facer tan mal dado que agora xa nos están enviando ós seus fillos e ás súas fillas. A todos eles grazas por confiar en nós.

Alumnado seleccionado e de reserva para as mobilidades do 2019

Listaxe Erasmus+ 2019
Publicación da listaxe de alumnado seleccionado e de reserva para as mobilidades Erasmus+ 2019. Destino Italia e Portugal.

Procedemento de admisión de matrícula

Procedemento de Admisión e Matrícula
Instrucións e datas sobre o procedemento de admisión e matrícula de alumnado en centros públicos de Galicia para o curso 2019-2020.

Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º ESO

Listaxe provisional ESO
Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º da ESO. Alumnado non pertencente ós centros adscritos.

Calendario de admisión e matrícula para os Ciclos

Admisión Ciclos

Calendario de admisión e matrícula nos ciclos formativos de FP. Prestar especial atención ás datas. Máis información

Instrucións e calendario de exames das probas extraordinarias de setembro 2019

Instrucións alumnado setembro

Instrucións para o alumnado que ten que presentarse ás probas extraordinarias de setembro de 2019.

Calendario exames setembro

Novo calendario de exames de setembro de 2019

Instrucións e calendario de exames das probas extraordinarias de setembro 2019

Instrucións alumnado setembro

Calendario exames setembro

Novo calendario de exames de setembro de 2019

Resultados ABAU MAIO 2019

Queremos felicitar aos nosos alumnos/as que se presentaron ás probas da ABAU deste curso académico. Non so aprobaron TODOS ELES senon que houbo 4 alumnos que recibiron o premio extraordinario de Bacharelato da USC: María Ordóñez GómezFrancisco Romero RodríguezDaniel González Tejedor e Laura Delgado Lastres. A nosa máis sinceira noraboa.

Neste enlace poderedes acceder ás fotos e vídeo da entrega de premios aos mellores expedientes da USC: