Conmemoración Día Internacional da Muller (8M)

O IES Indalecio Pérez Tizón conmemora o Día Internacional da Muller (8M) deseñando e montando a instalación “PONTE NOS MEUS ZAPATOS” que visibiliza: (I) o difícil percorrido que tiveron que realizar as mulleres para alcanzar os seus dereitos e (II) o camiño que aínda queda por percorrer ata alcanzar a igualdade libre de estereotipos de xénero na sociedade actual e no futuro.

Os zapatos simbolizan o elemento esencial co cal as mulleres percorreron o seu camiño e a espiral simboliza as dificultades coas que se atoparon ao longo deste camiño.

Ademais fíxose a inauguración do taboleiro de igualdade, convivencia e benestar!

PROBA ABAU E ACCESO A UNIVERSIDADE

Clicando NESTA LIGAZÓN podedes acceder á información sobre a proba ABAU e o proceso de acceso á Universidade.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Premendo no documento que se xunta pode consultar as vacantes do IES Indalecio Pérez Tizón para o curso 2024-2025.

CONVOCADAS AS PROBAS DE ADMISIÓN AO INEFG

Convocatoria das probas específicas de acceso aos estudos de grado en Ciencias da actividade física e do deporte, da facultade de Ciencias do deporte e da educación física da Universidade de A Coruña (UDC) para o curso acedémico 2024-2025.

Información sobre a convocatoria e a inscrición nas probas de admisión NESTA LIGAZÓN.

CALENDARIO DE EXAMES DOS MÓDULOS PENDENTES DE CICLOS FORMATIVOS. CURSO 2023 - 2024

Publícase o calendario de exames correspondente aos módulos pendentes dos ciclos formativos, curso 2023 - 2024.Podedes consultalo no documento adxunto.

CHARLA SOBRE NOVAS ADICCIÓNS: VIDEOXOGOS E APOSTAS ONLINE. 6 DE MARZO. 19:00

No marco do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e na súa contorna ofértase esta charla orientada a alumnado da ESA, familias e profesorado e que abordará a problemática e riscos das novas adiccións tales como os videoxogos ou  as apostas online.

A charla será impartida por persoal experto pertencente ás forzas de seguridade do estado e terá lugar no salón de actos do noso centro o mércores 6 de marzo ás 19:00 horas  (entrada ata completar aforo).

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS EXTRANXEIRAS 2024

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades convoca 645 axudas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024.

Prazo de solicitude: do 13/02/2024 ao 12/03/2024.

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia dos cursos  do bacharelato.

Para máis información consultade a seguinte ligazón:

I Concurso Recital Poético Rosalía de Castro

Este ano queremos celebrar o día de Rosalía de Castro cun concurso de recitado de textos.

Escolle un poema en galego e achégate ao Salón de Actos do centro no primeiro recreo do venres 23 de febreiro.

Imos pasalo xenial!!

A nosa Rosiña - Zenda

FORMAR AO PROFESORADO EN COMO XESTIONAR AS EMOCIÓNS É IMPRESCINDIBLE!

Un grupo de 18 docentes participa no seminario “A saúde mental na adolescencia no IES Indalecio Pérez Tizón” (Plan de Formación Permanente do Profesorado) impartido por Olegaria Mosqueda Bueno, psicóloga educativa e membro do GIPCE (Grupo de Intervención Psicolóxica en Catástrofes e Emerxencias) do Colexio Oficial de Psicoloxía de Galicia, e coordinado pola profesora Silvia Barja Fernández (departamento de bioloxía-xeoloxía e coordinación de igualdade).