Dende o ano 1979, levamos impartindo docencia, primeiro como centro de FP e logo como centro de ensino secundario con bacharelatos e ciclos de comercio e electricidade. Varias xeracións pasaron polas nosas instalacións e pensamos que non o debemos facer tan mal dado que agora xa nos están enviando ós seus fillos e ás súas fillas. A todos eles grazas por confiar en nós.

INFORMACIÓN XERAL

NOVAS

Listaxe provisional ESO
Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º da ESO. Alumnado non pertencente ós centros adscritos.
Listaxe provisonal admitidos
Listaxe provisional de alumnado admitido nas probas libres para a obtención do título da ESO da convocatoria de maio. Poden presentar a oportuna reclamación dende hoxe e ata o venres 12 do presente mes de abril. A listaxe definitiva publicarase o luns 15 de abril.
Listaxe provisional excluidos
Listaxe provisional de alumnado excluido nas probas libres para a obtención do título da ESO da convocatoria de maio. Poden presentar a oportuna reclamación dende hoxe e ata o venres 12 do presente mes de abril. A listaxe definitiva publicarase o luns 15 de abril.
Listaxe Erasmus+ 2019
Publicación da listaxe de alumando seleccionado e de reserva para as mobilidades Erasmus+ 2019. Destino Italia e Portugal.
Procedemento de Admisión e Matrícula
Instrucións e datas sobre o procedemento de admisión e matrícula de alumnado en centros públicos de Galicia para o curso 2019-2020.

Programa PIALE

Programa para a mellora de compencias lingüisticas do profesorado. Este ano o profesor de matemática, Fernando, estivo en Ottawa e aqui nos deixa unha mostra da súa estancia por terras do Canada.

Criterios de selección Erasmus+

Establécense os criterios de selección de alumnado para as mobilidades Erasmus+ e Practicum Depo do vindeiro ano 2019

Calendario escolar

Calendario escolar orientativo sobre a organización do curso no noso Centro.

Presentacións

Calendario de presentacións e inicio de clases

Calificacións das probas libres grupo 1

Listaxe definitiva das calificacións das probas libres para a obtención da titulación da ESO da convocatoria de setembro.

Calificacións das probas libres grupo 2

Admisión e matrícula na FPBásica

Prazos de admisión é matrícula nos ciclos de FPBásica

Listaxe probas libres

Listaxe definitiva de alumnado admitido nas probas libres para a obtención do título da ESO en setembro.

Listaxe Erasmus+ 2018

Publicación da listaxe de alumando seleccionado e de reserva para as mobilidades Erasmus+ 2018. Destino Italia.

Calendario setembro

Calendario da 1ª quincena de setebro para o profesorado do Centro

Instrucións profesorado

Instrucións para o profesorado sobre as avaliacións e actas

Exames de setembro

Calendario de exames de setembro

Libros de texto

Libros de texto para o vindeiro curso 2018/2019

Prazas libres en 1º da ESO para o curso 2018-2019

programas erasmus

Páxina de información sobre os programas erasmus+ desenvolvidos no centro e información de interese para o alumando participante e alumando do centro que teña pensado participar.

Actualmente participamos nun proxecto de mobilidade KA102 de mobilidade de alumando e de profesorado. Nestes intres, imos enviar 6 alumnas e alumnos a Italia do ciclo medio de actividades comerciais e 3 alumnos a Portugal do ciclo de FP Básica de instalacións eléctricas e electrónicas.

En este momento temos solicitado outro KA102 para o vindeiro anos e neste momento atópase en proceso de avaliación por parte dos avaliadores do SEPIE.

A continuación deixamos unha presentación  con consellos e documentación que precisamos para organizar a mobilidade.

Enlace a presentación

Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia 2015-16

Este documento de normas internas de funcionamento está sendo revisado nestos momentos, polo que o que está en vigor é o do curso 2017/18.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA 2017/18

A principio de curso, aprobouse polo claustro do Centro e posteriormente polo Consello Escolar, unha serie de modificacións que engadimos a continuación e que veñen a modificar algúns dos aspectos do documento principal. Estas modificación teñen por obxeto actualizar o documento do curso 2017/18 e polo tanto complementano, deixando sen efectos aqueles aspectos do anterior documento cos que entre en contradición.

MODIFICACIÓNS DO PLAN DE CONVIVENCIA E NOFC

Estes documentos estarán en vigor ata a aprobación definitiva do Plan de convivencia e das normas de organización, funcionamento e organización.

Para todas aquelas regulacións que non se contemplen no documento de modificións do plan de convivencia e NOFC, contemplarase o previsto na normativa oficial existente a nivel autonómico e estatal, tales como a lei de convivencia e outros.

Revista do centro

Intuilequia 20

Por fin!!!!! Chegou antes o verán que a nosa publicación....pero xa está aquí.
Deixamos máis abaixo o enlace, esperamos que a gocedes.
Ata o próximo curso ;-)

Accede a revista

carpediemtui, Blog DO I.E.S. INDALECIO PÉREZ TIZÓN

Este que les é o blog do noso instituto, que está promovido e executado pola equipa de normalización lingüística para fomentar o uso do noso idioma con normalidade na rede. Anímate a participar posto que é unha ferramenta para toda a comunidade educativa...

Visítanos

Contacto en:
                    carpediemtui@gmail.com

Ciclos Formativos 2018/19

Esta é a oferta de formación profesional deste Centro.

CICLO MEDIO Instalacións Eléctricas e Automáticas

1º CURSO (de setembro a xuño)

Automatismos Industriais

CICLO MEDIO Actividades Comeciais

Dinamización do Punto de Venda

Comercio Electrónico

Aplicacións Informáticas para o Comercio.

Servizos de Atención Comercial

Técnicas de Almacén

Venda Técnica

Marketing na Actividade Comerciales