CONVOCADAS AS PROBAS DE ADMISIÓN AO INEFG

Convocatoria das probas específicas de acceso aos estudos de grado en Ciencias da actividade física e do deporte, da facultade de Ciencias do deporte e da educación física da Universidade de A Coruña (UDC) para o curso acedémico 2024-2025.

Información sobre a convocatoria e a inscrición nas probas de admisión NESTA LIGAZÓN.

CALENDARIO DE EXAMES DOS MÓDULOS PENDENTES DE CICLOS FORMATIVOS. CURSO 2023 - 2024

Publícase o calendario de exames correspondente aos módulos pendentes dos ciclos formativos, curso 2023 - 2024.Podedes consultalo no documento adxunto.

CHARLA SOBRE NOVAS ADICCIÓNS: VIDEOXOGOS E APOSTAS ONLINE. 6 DE MARZO. 19:00

No marco do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e na súa contorna ofértase esta charla orientada a alumnado da ESA, familias e profesorado e que abordará a problemática e riscos das novas adiccións tales como os videoxogos ou  as apostas online.

A charla será impartida por persoal experto pertencente ás forzas de seguridade do estado e terá lugar no salón de actos do noso centro o mércores 6 de marzo ás 19:00 horas  (entrada ata completar aforo).

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024/2025

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos incluídos.

Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán o día 22 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)

Pode consultar o Manual de Usuario para Familias

Normativa de aplicación:

• DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2022/20220211/AnuncioG0598-040222-0004_gl.html
  • ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C). https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2022/20221108/AnuncioG0655-281022-0001_gl.html

QUE PASA DESPOIS DA ESO?

O Departamento de Orientación elaborou uns recursos para explicar ao alumnado na aula as posibilidades e opcións que se lles abren unha vez rematen a ESO. Co fin de que poidades velas na casa e afondar xunto aos vosos fillos e fillas sobre o seu contido, deixámosvolas nas seguntes ligazóns para que as consultedes.

Se tedes dúbidas podedes comentalas con Sara, a nosa orientadora, que vos atenderá encantada.

ACTIVIDADE DA BIBLIOTECA ALOIA: MOCHILAS TEMÁTICAS DE NADAL

O equipo da Biblioteca Aloia preparou unhas mochilas cheas de libros marabillosos e lecturas moi atractivas para gozar con elas no Nadal. Na seguinte ligazón tedes  toda a informa sobre esta actividade.

PROGRAMAS EDUCATIVOS DO PLAN PROXECTA PARA O CURSO 2023-2024

Foi publicada a resolución definitiva coa relación de centros con programas seleccionados dentro do Plan Proxecta+. De acordo con esta resolución, neste curso desenvolveranse no IES Indalecio Pérez Tizón tres programas educativos Proxecta+: Nutriescolas (Saúde e benestar), Donas de si (Igualdade) e Proxecto ríos (Medio ambiente/sostibilidade).

Consulta a convocatoria e a resolución premendo nesta LIGAZÓN

PUBLICADAS AS INSTRUCIÓNS PARA A RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS DE 2º DE BACHARELATO

Prema nesta LIGAZÓN para consultar a Instrución 10/2023 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se establecen para o curso 2023/24 os prazos e o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso de bacharelato ou da decisión de titulación nesta etapa educativa. Podes tamén consultar esta información na pestana de Documentos para o alumnado desta mesta páxina web.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 1º ESO, 1º FPB, 1º BAC E 1º CICLO MEDIO

O vindeiro venres, 8 de setembro, haberá unha reunión de acollida e informativa para as familias do alumnado novo no centro, nas seguintes quendas:

CURSO HORA LUGAR

1º ESO

1º FPB

SALÓN DE ACTOS DO

IES INDALECIO PÉREZ TIZÓN

1º BAC

1º CICLO MEDIO DE ACTIVIDADES COMERCIAIS

1º CICLO MEDIO DE ELECTRICIDADE

Benvidos ao noso centro.

O equipo directivo

COMEZO DAS CLASES CURSO 2023- 2024

O luns 11 de setembro darán comezo as clases do curso escolar 2023 - 2024 para todos os grupos e niveis. Podedes consultar os horarios de entradas e saídas NESTA LIGAZÓN.

A primeira hora da xornada lectiva do día 11 cada profesor/a titor/a fará chamamento do alumnado do seu grupo, para acompañalos á súa aula de referencia e facilitarlles o horario.

O transporte escolar funcionará no seu horario habitual.