Novas

Publicación da listaxe do alumnado de 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022

Comunícase a toda a comunidade educativa que xa están publicadas as listaxes do alumnado admitido en 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022. Esta listaxe pode consultarse por medio da CHAVE 365 ou ben no taboleiro de anuncios de "Secretaría" que se atopa dentro das instalacións do IES Indalecio Pérez Tizón.

Nova contido na páxina web: "Saúde Xove"

Infórmase a toda a comunidade escolar de que se habilitou nesta web unha ligazón nova, Saúde Xove, no sector destinado a orientación. Este link conduce a unha páxina creada pola Asociación de Pediatría que contén diversas informacións que atinxen á saúde de adolescentes (sexualidade, alimentación, exercicio, ocio e tempo libre...), todos eles contidos moi interesantes e veraces que poden ser consultados de forma libre e gratuita. Esperamos que sexa de utilidade para toda a comunidade educativa.

Saída cultural por Tui

AVISO: Esta actividade debe adiarse ao luns 3 de maio, e desenvolverase na mesma franxa horaria (de 16:30 a 18:10).

Calendario de probas de maio. Curso 20-21

Adxúntase novo calendario das probas de recuperación de materias pendentes, cos cambios pertinentes motivados pola alteración do calendario das probas ABAU realizado pola CIUG.

CALENDARIO DAS PROBAS DE MATERIAS PENDENTES. CURSO 20-21

Entrega de premios do concurso fotográfico "Pegadas do mar e da terra"

O sábado 17 de abril o director do Museo de Pontevedra entregou os premios do concurso fotográfico Pegadas do mar e da terra, organizado por esta institución en homenaxe ao fotógrafo José Sueiro. Reiteramos a nosa noraboa aos participantes, en especial a Aroa, e ao propio museo pola iniciativa.

Alumna gañadora do concurso fotográfico "Pegadas do mar e da terra"

A nosa alumna Aroa de 1º Bacharelato acaba de recibir a noticia de ser unha das gañadoras do concurso "Pegadas do mar e da terra" organizado polo museo de Pontevedra.

A nosa noraboa e as máis sinceiras felicitacións!!!

Este é o traballo da nosa alumna, polo que foi merecedora do galardón do concurso:

Hora de ler: 3ª avaliación

Velaquí está o calendario da HORA DE LER para este terceiro trimestre:

Cambio nas datas de exames de pendentes de 2º BAC

Comunícase a toda a comunidade escolar que, dados os cambios producidos no calendario ABAU  enviado pola CIUG recentemente, as probas escritas de recuperación da materia de 1º Bacharelato deben adiantarse, e polo tanto, o calendario que se publicou nesta páxina web para o alumnado de 2º Bacharelato queda invalidado (http://www.edu.xunta.gal/centros/iesindaleciopereztizon/node/547)

Taller da Cruz Vermella: Adicións "con e sen substancias"

De xeito voluntario, podedes cubrir a seguinte enquisa: https://bit.ly/323Nxlv

Primavera videoliteraria do Val Miñor

Prestade atención á convocatoria da Primavera Videoliteraria e animádevos a partipar: