Bioloxía e Xeoloxía

2º e 4º ESO. 2º BAC

Programación didáctica. Cursos LOMCE

Adenda á PD

TABAQUISMO E VAPERS (AECC)

O alumnado de 3ºESO, 1ºbacharelato e FP básica asiste a unha charla sobre o tabaquismo e os vapers impartida por persoal especializado da Asociación Española Contra o Cáncro (AECC).

Actividade organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Saída o río Delque

O alumnado de 4º ESO de Bioloxía acudiu o pasado 12 de maio ao río Delque como actividade do Proxecto Ríos. Entre outras cousas, analizaron as súas augas e estudaron a súa botánica e zooloxía, como se ve nestas imaxes:

FOTOGRAFÍAS DA SAÍDA AO RÍO DELQUE

4º ESO. CURSO 21-22

Semana Internacional da Compostaxe

O 5 de maio de 2022 o noso alumnado de 3º ESO PMAR participou na Xornada de Divulgación da Compostaxe organizada polo concello de Tui:

Para máis información, preme na seguinte ligazón: INFOMIÑO

Día Internacional da Muller na Ciencia

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato do noso centro preparou unha estupenda exposición para conmemorar o Día Internacional da Muller na Ciencia, este ano adicado no noso centro ás meigas. Os nosos alumnos/as mostran nesta exposición as propiedades das plantas (curativas e velenosas), o papel da muller nestes primeiros anos de descubrimentos medicinais e consecuencias que para elas tiveron.

Non vos perdades esta interesantísima exposición. Convidámosvos a que a visitedes na biblioteca e no taboleiro de biblioteca na entrada do centro.

Imaxes da saída ao río Delque

Pinchando na imaxe que vén a continuación poderedes ver as fotografías e vídeos realizados o 7 de xuño durante a saída que o alumnado de 3º PMAR disfrutou ao río Delque:

Taller de montaxe de microscopios

O pasado 14 de decembro o alumnado de 1º Bacharelato asistiu a un taller de montaxe de microscopios. O obradoiro resultou moi interesante, e, dende o centro (alumnado, dirección e xefa do departamento de bioloxía e xeoloxía) queremos agradecer ao relator a súa boa disposición para atender aos nosos alumnos e alumnas.