BOLSAS DO MEC CONVOCATORIA 2024

No arquivo adxunto podedes consultar o procedemento para soliciar as bolsas do Ministerio de Educaión para o curso 2024-2025. Para calquer dúbida consultade co Departamento de Orientación do centro.

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Premendo no documento que se xunta pode consultar as vacantes do IES Indalecio Pérez Tizón para o curso 2024-2025.

QUE PASA DESPOIS DA ESO?

O Departamento de Orientación elaborou uns recursos para explicar ao alumnado na aula as posibilidades e opcións que se lles abren unha vez rematen a ESO. Co fin de que poidades velas na casa e afondar xunto aos vosos fillos e fillas sobre o seu contido, deixámosvolas nas seguntes ligazóns para que as consultedes.

Se tedes dúbidas podedes comentalas con Sara, a nosa orientadora, que vos atenderá encantada.

Curso de capacitación dixital gratuito

FORMACIÓN EN COMPETENCIA DIXITAL DO 11 DE SETEMBRO AO 9 DE NOVEMBRO. DOUS GRUPOS (GRUPO I: martes e mércores de 17 a 19 horas. GRUPO II: martes e xoves de 17 a 19 horas).

IX CONCURSO DE CARICATURAS DO IES INDALECIO PÉREZ TIZÓN

Animádevos a participar nesta nova edición do concurso de caricaturas organizado polo IES Indalecio Pérez Tizón e aberto a todo o noso alumnado. Clica na imaxe para acceder ás basesO 13 de febreiro é o último día para entregar orixinais. Non deixedes pasar o prazo!

PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS. CONVOCATORIA 2023

Nas seguintes ligazóns podedes consultar toda a información publicada respecto da convocatoria 2023 das probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e grao superior.

ENQUISA SOBRE PÁXINA WEB

Coa fin de mellorar o funcionamento e accesibilidade da páxina web pregámosvos que fagades a seguinte enquisa. Só vos levará uns minutos. Gracias

CERTAME SABORES DO MUNDO 2022

CLICA NA IMAXE PARA CONSULTAR AS BASES DO CONCURSO