Taboleiro

Selección de alumnado que participará no Erasmus + Practicum Depo

Infórmase de que o martes, 1 de decembro de 2020, entre as 12:45 e as 13:35, procederase a realizar a selección de alumnado beneficiario da beca Erasmus + Practicum Depo.

O IES Indalecio Pérez Tizón súmase á iniciativa do concello para loitar contra a violencia de xénero

O noso centro sumouse á iniciativa do concello de Tui para loitar contra a violencia de xénero. A nosa aportación atópase na seguinte ligazón: http://www.tui.gal/gl/novas/o-ies-indalecio-perez-tizon-sumase-ao-25n-co...

Suxestións de lecturas a favor da Igualdade

O equipo de Biblioteca elaborou esta interesantísima guía de lecturas que tratan sobre a igualdade e a violencia de xénero, que se poden pedir en préstamo. Moitas grazas polo seu traballo:

Contra a violencia de xénero: tres recomendacións de lecturas

Tres das nosas alumnas encoméndannos a lectura de tres libros que versan sobre a violencia de xénero: Imparables, Desnuda e O inferno de Marta. Tamén poderedes acceder a estes videos no blog da Biblioteca Aloia.

Imparables, recomendado por Iroko

(2º ESO)

O inferno de Marta, recomendado por Carla

(3º ESO PMAR)

Desnuda, recomendado por Claudia

(1º Bacharelato)

Tódalas mulleres que coñezo

O Concello de Tui convídanos, durante tres días, a mirar Tódalas mulleres que coñezo (de Xiana do Teixeiro), unha película que versa sobre unha das pragas máis invasivas e, por desgraza, imperecedeiras, na sociedade: a violencia de xénero.

Convocatoria de dúas prazas de Erasmus+ DEPO 2020

Ábrese a convocatoria para que o alumnado interesado presente a súa candidatura para a realización de prácticas nun país europeo, ao abeiro do proxecto PRACTICUM DEPO 2020.

1. Número de prazas:

Ofértanse dúas mobilidades

1. Destinatarios:

Estas prazas son para alumnado de CM que titule neste instituto no ano 2020

1. Presentación de solicitudes:

As persoas solicitantes enviarán unha solicitude e unha carta de motivación ao enderezo de correo seguinte: erasmus@iesindaleciopereztizon.eu
O prazo de presentación de solicitudes será do día 20 ao 30 de novembro.

SOLICITUDE DE PARTICIPACIÓN

Día contra a Violencia de Xénero: No es normal

Recomendamos esta interesante curtametraxe, chamada "No es normal", para o alumnado de 1º e 2º da ESO.

Videos para a reflexión: 25 de Novembro

Alumnado de 2º ESO en adiante: mirade estes videos e reflexionade neste día tan sinalado:

Orde que regula os criterios para a distribución de máscaras entre o alumnado de ESO

Infórmase á comunidade escolar de que a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria acaba de publicar a orde que regula os criterios e os procedementos de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Secundaria Obrigatoria en centros públicos docentes no curso 20-21. Poden acceder á información na ligazón que figura a continuación:

ORDE DO 6 DE NOVEMBRO DE 2020 POLA QUE SE REGULAN OS CRITERIOS E PROCEDEMENTOS DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, EN EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E EN EDUCACIÓN ESPECIAL EN CENTROS PÚBLICOS DOCENTES DEPENDENTES DESTA CONSELLERÍA E EN CENTROS PRIVADOS CONCERTADOS NO CURSO 20-21

Comunicado para toda a comunidade escolar

Estimada comunidade educativa:

Dende o equipo directivo do IES Indalecio Pérez Tizón lamentamos enormemente a publicación, onte domingo 8 de novembro, dun artigo de prensa, no que se recolle un bulo publicado nas redes sociais e que terxiversa uns feitos acaecidos neste IES. Dar credibilidade e facerse eco de falsas noticias que corren polas redes sociais é un erro que todos podemos cometer, pero a profesionalidade xornalística, esixe que antes de publicar un artigo, se deben contrastar as fontes de información, coa finalidade de acadar unha veracidade obxectiva.

Puntualizamos que en ningún momento se lle recriminou a ningún alumno deste centro a vestimenta por razóns de xénero e, moito menos, que se lle puxese ningunha falta de conduta nin se ameazase cunha expulsión por tal motivo. A inexactitude no relato dos feitos descritos neste artigo e o xeito no que se desvirtúa a realidade do acaecido, atenta tanto contra a dignidade deste equipo directivo, como contra a de toda a comunidade educativa deste IES.

Desafortunadamente, deformar situacións que se poden dar a diario nun centro educativo, onde é habitual reprender condutas que nada teñen que ver co relatado neste artigo, embaza e desmerece o traballo dun colectivo que neste momento está sendo obxecto dunha difamación. Artigos como este, lonxe de fomentar valores como a convivencia, a igualdade, o respecto e a responsabilidade individual e colectiva, que é o que tratamos de trasladar ao noso alumnado e ofrecerlles de exemplo, acrecentan odios e enfrontamentos que non representan en absoluto os valores defendidos e practicados por este centro.

O equipo directivo.

Tui, 9 de novembro de 2020