ANPA

Comunicado ANPA

Nesta entrada achégase un comunicado da ANPA Concordia dirixida a todos os pais e nais con fillos/as estudantes no IES Indalecio Pérez Tizón:

COMUNICADO ANPA CONCORDIA

Convocatoria reunión ANPA Concordia

Estimados pais e nais:

Dende a ANPA Concordia queremos darvos a benvida ao novo curso escolar. Asimesmo, comunicámosvos a reunión que terá lugar o vindeiro luns 19 de outubro ás 19:30 no salón de Usos Múltiples, coa seguinte orde do día:

1. Lectura e aprobación, se procede, da acta anterior.
  2. Presentación das contas do curso 2019-2020.
  3. Elección da nova directiva.
  4. Rogos e preguntas.

Tamén desexamos animarvos a todos a facervos socios e traballar polo instituto onde estudan os nosos fillos. Para ser socio, hai que abonar unha cota de 6 euros por familia. Pódese pagar o mesmo día da reunión (media hora antes do comezo) ou facelo mediante a conta de ABANCA (número 2080 5066 71 30400 13393). Se o facedes polo banco, tedes que facernos chegar os seguintes datos:

• Nome e curso do alumno/a.
  • Nome dos pais/nais/titores/as legais do alumno/a, cos respectivos DNI.
  • Número de teléfono para contactar con vós en caso de ser necesario.

O noso enderezo electrónico é: anpaconcordia@gmail.com

Impresos de formalización de matrícula 2020-2021

Recoméndase imprimir o arquivo/s correspondente/s e cubrir os impresos a man con bolígrafo azul.

IMPRESO DE SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR GRATUÍTO PARA ALUMNADO DE ESO

1. Todo o alumnado de ESO do centro pode solicitar transporte escolar, pero non é gratuíto para os alumnos/as de centros non adscritos.
  2. O impreso é un documento en PDF non editable, polo que hai que imprimilo e cubrilo a man.
  3. O alumnado maior de 16 anos que non cursa a ESO (FP Básica, Bacharelato, Ciclos Formativos) poderán solicitar o transporte escolar gratuíto no mes de setembro, unha vez iniciado o curso académico 2020-2021.
TRANSPORTE ESCOLAR

IMPRESOS DE MATRÍCULA ESO

1º ESO 2º ESO 3º ESO 3º ESO PMAR 4º ESO

IMPRESOS DE MATRÍCULA BACHARELATO

1º BACHARELATO CIENTÍFICO TECNOLÓXICO 1º BACHARELATO CIENCIAS SOCIAIS E HUMANIDADES
2º BACHARELATO CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO 2º BACHARELATO CIENCIAS SOCIAIS E HUMANIDADES

CONSULTEN NA SEGUINTE LIGAZÓN O CALENDARIO DE MATRÍCULA: CALENDARIO DE MATRICULACIÓN

Aviso para familias que non dispoñen na casa nin de ordenador nin de impresora

A todas aquelas familias que non dispoñen nin de ordenador nin de impresora na casa, recomendámoslles que fagan uso do teléfono móbil: o alumnado pode descargar as tarefas nas súas terminais, e facer os exercicios nas súas libretas. Unha vez rematado o exercicio, poden facer unha foto delas e envialas aos correos electrónicos facilitados polo profesorado.

Convocatoria de reunión de pais e nais do IES Indalecio Pérez Tizón

A Presidenta da ANPA do IES Indalecio Pérez Tizón convoca aos pais e nais do noso alumnado á reunión ordinaria de inicio de curso que terá lugar o luns 7 de outubro de 2019 ás 19:30 no salón de actos do instituto, coa seguinte orde do día:

1. Lectura da acta da sesión anterior.
  2. Resumo da actividade do curso 2018-2019.
  3. Informacións relevantes para este ano académico 2019-2020.
  4. Rogos e preguntas.