Admisión alumnado

Cambio de datas nas probas libres de ciclos formativos

Informamos de cambios de datas no calendario de probas libres que aumentan o tempo de matrícula para as persoas adxudicadas tendo en conta a coincidencia con festivos. A data final de matrícula para as persoas adxudicadas remata o día 19 de maio ás 13:00h e o comezo da adxudicación continuada e da liberación de prazas será o día 21 de maio ás 9:00h.

Aproveitamos a ocasión para indicarlles a forma de incluír o motivo de exclusión nas solicitudes no que o documento do título é incorrecto:

Unha vez validada a solicitude polo centro, debese ir polo apartado 3.1. Ao buscar por DNI, "Ver historial", seleccionar a pestana "Proba libre" hai que premer en "Ver solicitude". Debaixo do Acceso seleccionado hai un apartado para marcar un recadro de "O documento do título é incorrecto" que abre un despregue con diferentes opcións. Deberase seleccionar a máis adecuada de todas as existentes para que saia na listaxe o motivo de exclusión.

Lembren verificar por esta vía que todas as solicitudes que non cumpren o requisito de acceso están co motivo de exclusión perfectamente seleccionado.

CALENDARIO PROBAS LIBRES DE CICLOS FORMATIVOS

Publicación da listaxe do alumnado de 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022

Comunícase a toda a comunidade educativa que xa están publicadas as listaxes do alumnado admitido en 1º ESO e 1º Bacharelato para o curso 2021-2022. Esta listaxe pode consultarse por medio da CHAVE 365 ou ben no taboleiro de anuncios de "Secretaría" que se atopa dentro das instalacións do IES Indalecio Pérez Tizón.

Vacantes para o curso 2021-2022

A ligazón que se presenta a continuación mostra o número de prazas vacantes para o curso académico 2021-2022.

VACANTES 21- 22

Apertura do prazo do proceso de admisión

Hoxe, 11 de xaneiro de 2021, ábrese o proceso de admisión de alumnado para o curso 21-22. Preman nos seguintes enlaces para máis información:

PROCESO DE ADMISIÓN 21-22
ANEXO I
ANEXO I BIS

Admisión de alumnado de FP Básica

Infórmase ao alumnado que solicitou praza na FP Básica I para este curso académico que foi admitido. Os solicitantes deben vir ao centro para formalizar a matrícula.

Aviso importante: apertura do centro para o procedemento de admisión de alumnado non adscrito

A partir do martes 12 de maio ata o 18 de maio o IES Indalecio Pérez Tizón reabrirá as súas portas para as familias que queiran solicitar praza para o curso académico 2020-2021. O horario de atención ao público é de 10:30 a 13:00.  Lembrámoslles que tamén poden facer a solicitude por via telemática (dende o luns 11 de maio ata o 18 de maio), a través da aplicación Admisión alumnado da Xunta de Galicia.

Para calquera dúbida, pódense poñer en contacto co centro a través do seu correo electrónico (ies.indaleciopereztizon@edu.xunta.es), do teléfono 886110749 ou a través deste teléfono móbil: 644958995

Alumnado admitido en FP Básica

No seguinte enlace móstrase a listaxe do alumnado admitido na FP Básica para o curso 2019-2020.

LISTAXE ALUMNADO FP BÁSICA 19-20

Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º ESO

Listaxe provisional ESO
Listaxe provisional de alumnado admitido en 1º da ESO. Alumnado non pertencente ós centros adscritos.