Concurso de microrrelatos da Diputación de Cáceres

A Diputación de Cáceres pon en marcha esta certame literaria dirixida ao alumnado de ESO e Bacharelato e que consiste na creación dun microrrelato. As bases deste concurso son as seguintes:

CONVOCATORIA DEL XVII CONCURSO EL BROCENSE DE MICRORRELATOS 2021

Alumnos a los que va dirigido:

Podrán concurrir al premio todos los alumnos matriculados en el curso 2020-2021 en los siguientes niveles o categorías:

- SECUNDARIA: Para el alumnado matriculado en  2º 3º y 4º curso de la ESO y ciclos formativos de grado medio.

- BACHILLERATO: Para el alumnado matriculado en cualquiera de los cursos de Bachillerato y en ciclos formativos de grado superior.

Plazo de presentación de los trabajos:

El plazo de entrega de las obras finalizará a las 23:59 horas del día 15 de abril de 2021.

Forma de presentación:

Se deberá presentar una solicitud por cada trabajo presentado al concurso.

La obra deberá ser enviada a través de la sede electrónica de la Diputación de Cáceres (https://sede.dip-caceres.es) seleccionando

la convocatoria y modalidad correspondiente a este certamen.

Dotación del premio:

El Premio estará dotado con:

Secundaria: 2º,3º,4º curso de ESO y ciclos formativos de grado medio.

1 Premio de MIL EUROS (1.000 €) para el ganador.

3 Accésits de QUINIENTOS EUROS (500 €).

Bachillerato1º y 2º Bachillerato y ciclos formativos de grado superior.

1 Premio de MIL EUROS (1.000 €) para el ganador.

3 Accésits de QUINIENTOS EUROS (500 €).

Los profesores que avalen los trabajos ganadores del 1º premio de cada categoría recibirán un premio único de QUINIENTOS EUROS (500 €). Los Centros a los que pertenezcan los alumnos ganadores recibirán un lote de libros editados por la Excma. Diputación Provincial de Cáceres.

Concurso de relatos Museo Liste

O Museo Liste  de Vigo convoca un concurso de relatos chamado "Como cambia o conto". Lede as bases do concurso, que atoperedes pinchando na foto, e animádevos a participar:

Concurso de contos da Vila de Pontedeume

Avísase ao alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos Formativos de que o concello de Pontedeume convocou o XXXI Concurso de Contos Vila de Pontedeume. O primeiro premio en caso de que haxa gañador é de 600 euros. A imaxe que figura a continuación levaravos ás bases desta certame.

8 de marzo: Educando en igualdade

O equipo de biblioteca elaborou estes estupendos cuadernos de actividades para conmemorar o 8 de marzo. Animádevos a facelos e loitemos por un mundo onde haxa tolerancia, respecto e igualdade para todos e todas:

Moitísimas grazas a Sonia e Miriam polo seu esforzo e traballo.

xxv Certame de poesía Francisco Añón

Infórmase ao alumnado que xa están publicadas as bases do XXV Certame de Poesía Francisco Añón que organiza o concello de Outes. Este concurso ofrece tres categorías nas que podedes participar:

- Categoría D (12-14 anos): o primeiro clasificado recibirá un vale de 240 euros e verá publicada a súa obra.

- Categoría E (15 - 17 anos): o primeiro clasificado obterá unha transferencia bancaria por valor de 480 euros e verá publicada a súa obra.

- Categoría F (maiores de 18 anos): o primeiro premio consiste nunha transferencia bancaria por valor de 1500 euros e publicación da obra.

A continuación, deixámosvos as bases deste certame, tanto na web coma no taboleiro de anuncios do centro, e animámosvos a participar.

Resultado de Tui Book Dates

Tras unha exhaustiva análise e investigación, o equipo de Biblioteca foi quen de atopar compatibilidades lectoras entre a maioría do noso alumnado. Asimesmo, o equipo de Biblioteca quere animar a aquelas almas solitarias que quedaron sen parella: tedes que lembrar que ao mellor a vosa media laranxa lectora non estuda neste centro e que ademais hai moita timidez e introspección entre o alumnado deste instituto.

Se queredes coñecer o froito desta investigación e saber con quen sodes ou non compatibles, non vos perdades a seguinte presentación:

24 de febreiro: Día de Rosalía

O equipo de Biblioteca anímavos a festexar o Día de Rosalía de Castro. Prestade atención a esta marabilla de video, feito pola nosa compañeira Sonia, e ás actividades propostas para conmemorar á nosa poetisa máis famosa:

Rebrote de Crepusculose

O punto de información sobre a extraña enfermidade denominada Crepusculose xa está rematado. Achegádevos a el para coñecer todo sobre a última cepa (Sol de medianoche) e tomade moitas precaucións para non contaxiarvos con esta plaga.

Tui Book Dates

O equipo de Biblioteca invítache a coñecer a túa media laranxa... lectora. Cubre o seguinte formulario on line (aquí ou no blog da Biblioteca) ou o que atoparás en papel na Biblioteca. Máis adiante avisarémosvos para que vaiades á Biblioteca a sorprendervos ao descubrir a identidade da vosa parella lectora ideal e compartir con ela unha lectura. Tedes ata o venres 12 de febreiro para participar.

III Concurso Literario Inda Namora

Xa están aquí as bases da terceira edición do concurso Inda Namora que se celebra no centro para conmemorar a festividade de San Valentín. Animádevos a participar: