Sabores do mundo 2020

Como sabedes, este ano Sabores do mundo tívose que facer de xeito virtual. A continuación, móstranse algúns dos traballos presentados a concurso:

1º ESO B: Recetario completo

1º ESO D

Receta de natillas

Receta de polo asado

2º ESO B

2º ESO C

A historia de Pepe e Pepa

A socióloga Carmen Ruiz Repullo realiza unha serie de charlas e talleres, para adultos e adolescentes, sobre violencia de xénero. Esta en particular conta a historia de Pepe e Pepa, unha parella adolescente que vive unha relación tóxica. Carmen vai explicando como el vai manipulando a súa noiva e o proceso polo cal se chega á violencia física. Unha charla marabillosa que nos axudará a reflexionar e, sobre todo,  a detectar as alarmas que deberían sonar nas nosas cabezas cando estamos nunha relación insana que vai en camiño de acabar en maltrato físico.

Enquisa sobre violencia de xénero

Convidamos ao noso alumnado de Bacharelato e de Ciclos de Comercio e de Electricidade a participar nesta enquisa sobre violencia de xénero, e a reflexionar sobre as preguntas e as posibles respostas ás mesmas.

Actividade: A publicidade e o sexismo

ACTIVIDADES SOBRE O SEXISMO NA PUBLICIDADE

A continuación, móstrase unha ligazón a un blog onde tamén se pode traballar esta temática:

OS PRODUTOS NON TEÑEN XÉNERO

Visita da Asociación Transmiño

Ao longo do mes de novembro o noso alumnado da ESO estivo a partipar nuns talleres sobre igualdade e LGTBI desenvolvidos pola asociación Transmiño.

Queremos agradecer á asociación e aos relatores o seu traballo e boa disposición de cara o noso alumnado. Estades convidados a volver cando queirades:

Plan de Orientación

Sabores Do Mundo

Fai algúns anos, o departamento de Orientacións do noso Centro baixo a coordinación de Mª José Solleiro, estaba tentando aportar inciativas de como integrar ó alumnado de outros lugares xeograficos e convertir iso que algúns ven como un problema, a inmigración, nunha vantaxe, nunha diferenza que nos mellorara cultural e persoalmente. Nesa discusións de que podiamos ou non facer, xurdiu a idea de que o alumando levara algo típico do seu lugar de orixe e explicara o resto do alumnado porque e para que se facía. O máis doado e pracenteiro era a comida, e por ahí empezou todo.

Dende entón, o alumnado foi vendo a oportunidade de coñecer mellor ó alumnado inmigrante e viceversa e foi vendo a posibilidade de aportar máis información mediante escenografía e dramatizacións, creando decorados espectaculares con materiais de refugallo e low cost total, implicando as familias na elaboración dos pratos e como non, implicando a toda a comunidade escolar na integración total de culturas e roles sociais do Centro. Así, este ano participaran no xurado por 1ª vez, alumnado, representantes da ANPA, do persoal de servizos e profesorado e contaremos tamén por 1ª vez con tres categorías e con tres premios.

CATEGORÍAS E PREMIOS

Haberá tres categorías, polo tanto seis premios:

Categoría I: 1º e 2º ESO.

Categoría II: 3º e 4º ESO

Categoría III: Bacharelato e Ciclos Formativos

CRITERIOS

• Implicación do grupo-clase.
  • Traballo en equipo.
  • Que as receitas estean debidamente contextualizadas( lugar do que son típicas, momento do ano no que é tradicional consumilas, etc)
  • Que as receitas estean correctamente explicadas(ingredientes, proceso, presentación do elaborado).
  • Creatividade nas presentacións.
  • Decoración.
  • Valorarase positivamente que os materiais de adorno, pratos e utensilios sexan reutilizables, non só de usar e tirar.
  • Escenogafía.
  • Dramatización.

OBXECTIVOS DA ACTIVIDADE

• Favorecer o coñecemento mutuo do grupo clase e a súa cohesión.
  • Coñecer costumes e características de diferentes países e culturas.
  • Identificar similitudes entre as persoas e os diferentes grupos culturais.
  • Favorecer que o alumnado traballe en equipo para preparar a festa e se esforce nun obxectivo común.

O alumnado deberá traer tódolos útiles que considere precisos para cortar servir e manipular os productos elaborados.

Os/as titores/as deberán anotar os grupos que participan dentro de cada grupo-clase e entregalos ao xurado o día antes da celebración do evento.

Igualmente comunicar que o Xurado está composto polos membros do DTO de ORIENTACIÓN e VICEDIRECCIÓN, un membro do persoal auxiliar e un membro da ANPA. Se alguén quere formar parte do xurado e non é titor  que o comunique a vicedirección.

Cara a convivencia e a integración

Preme na seguinte ligazón para acceder a o blog do GT Cara a convivencia e a integración