Extraescolares e complementarias

Concurso "Mascarillas". Entroido 2021

Este ano convocamos un novo concurso: animámosvos a decorar as máscaras anticovid coma máscaras de entroido. Lede con atención as bases do concurso:

Concurso de caricaturas. Curso 2020 - 2021

Atención!! Velaquí están as bases do Concurso de caricaturas que tradicionalmente o departamento de Educación Plástica e Visual organiza no noso centro. Lede detidamente as bases e animádevos a participar!!:

Sabores do mundo 2020

Como sabedes, este ano Sabores do mundo tívose que facer de xeito virtual. A continuación, móstranse algúns dos traballos presentados a concurso:

1º ESO B: Recetario completo

1º ESO D

Receta de natillas

Receta de polo asado

2º ESO B

2º ESO C

Taller de montaxe de microscopios

O pasado 14 de decembro o alumnado de 1º Bacharelato asistiu a un taller de montaxe de microscopios. O obradoiro resultou moi interesante, e, dende o centro (alumnado, dirección e xefa do departamento de bioloxía e xeoloxía) queremos agradecer ao relator a súa boa disposición para atender aos nosos alumnos e alumnas.

Aviso importante

AVISO IMPORTANTE Á COMUNIDADE ESCOLAR

O presidente da Xunta de Galicia, don Alberto Núñez Feijoo, acaba de suspender a actividade escolar durante os próximos 14 días a partir do luns 16 de marzo.

Mañá, 13 de marzo, a recomendación da Xunta de Galicia é que o alumnado non veña a clase, pero esta decisión queda a mans das familias.

Así pois, para a xornada de mañá seguirá a haber transporte escolar, como calquera outro venres, pero a partir do luns este estará suspendido ata que a Xunta dea a orde de reanudación de clases.

No enlace que figura a continuación, toda a comunidade escolar poderá acceder ás instrucións para estes catorce días naturais.

MEDIDAS A ADOPTAR EN TODOS OS CENTROS DE ENSINO EN RELACIÓN COA PANDEMIA COVID-19 PARA OS VINDEIROS 14 DÍAS NATURAIS CONTADOS DENDE O DÍA 16 DE MARZO DE 2020

Álbum de fotos: Entroido 2020

A continuación, móstrase o conxunto de imaxes que os nosos fotógrafos/as acreditados/as fixeron da festa do Entroido:

ÁLBUM DE FOTOS DO ENTROIDO 2020

IES INDALECIO PÉREZ TIZÓN

Xuntanza coa Asociación LGTBI do Baixo Miño

O 12 de febreiro unha serie de profesoras deste centro e máis 6 alumnos/as de 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO acudiron a unha xuntanza para coñecer as actividades e propostas que ofrece a Asociación LGTBI do Baixo Miño. A experiencia resultou moi interesante: a través dunha comida informal no instituto de ensino secundario do Rosal, esta asociación puxo en contacto aos rapaces/as do IES Indalecio Pérez Tizón, xunto ao alumnado voluntario en igualdade do centro do Rosal para compartir as súas experiencias acerca deste tema: mostraron actividades que desenvolveron no instituto e resultados acadados. Dende o Indalecio Pérez Tizón queremos agradecer ao alumnado e profesorado do Rosal a súa boa disposición á hora de expoñer o seu traballo, e sobre todo, o magnífico trato que recibiron as nosas profesoras e alumnos/as.

Entroido 2020: O Meco

Atención, atención!

O Meco xa chegou ao noso centro, grazas ao alumnado de Comercio e a súa profesora Sonia Pérez. Ao longo da semana que vén dará unha serie de ordes. Pasádevos por conserxería para saber cales son. Para este luns 17 de febreiro o Meco di:

"A primeira orde é para o luns:

Levade unha camisa de cor azul."

Entroido 2020

Xa se achega o Entroido!! Este ano celebrarase o 21 de febreiro, dende ás 12:25 ata as 14:00. Lembrade que de non haber suficiente participación haberá clases normais, polo que é moi importante apuntarse ás actividades e entregar a listaxe en vicedirección antes do 10 de febreiro.

E coidado co Meco... que xa está por aquí argaiando falcatruadas.

Sabores do mundo 2019

Xa están na nosa páxina de Facebook as fotografías de Sabores do mundo de 2019. Noraboa aos gañadores!!