blogue dexsueiro

PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

Comenzou o prazo de solicitude de matricula para o curso 2023-24. Do 1 ao 20 de marzo o alumnado debe solicitar admisión no centro no que quere estudar, se se atopa nun destes dous casos:

- Alumnado que se incorpora por primeira vez

- Alumnado que cambia de centro.

Para o procedemente tedes que cubrir o formulario que vai adxunto, imprimilo e traelo ao centro. Tamén podedes facelo a través da sede electrónica (podedes consultar o manual no adxunto)

ACTUALIZACIÓN DOS CRITERIOS DE PROMOCIÓN NA ETAPA DE EDUCACIÓN PRIMARIA

NO DOCUMENTO ADXUNTO TEDES A INFORMACIÓN SOBRE A AVALIACIÓN E PROMOCIÓN EN EDUCACIÓN PRIMARIA, APLICABLE XA NO CURSO 2021-22.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Xa comezado o período de admisión para o curso 2022-23, o Cole de Cea quere invitarvos ás xornadas de portas abertas e, así, visitar, preguntar o que queirades e valorar matricularse no noso centro.

As datas para as visitas son:

MÉRCORES 9 DE MARZO DE 16:00 A 17:30

XOVES 10 DE MARZO DE 16:00 A 17:30

Para acceder ao centro tedes que solicitar cita no teléfono 988783030.

Toda a información da matrícula tédela premendo no enalce

Non dubidedes en visitarnos. Estamos desexando vervos.

PLAN DE ADAPTACIÓN PROTOCOLO COVID-19. Versión 8

Ultimos retoques do plan. Para facilitar a visualización os cambios irán en cor diferente.

As últimas modificacións están en cor azul ao final do documento.