Blogues

Máscaras no patio

"O NOSO PATIO"

Na 2ª xunta dos nenos/as, estivemos valorando as consecucións das peticións das distintas clases. E a verdade é que estamos moi contentos. Xa temos máis material de xogo para os recreos, puntos de lectura ou merenda no patio, e...estamos construíndo un areeiro para os nosos peques, e máis cousiñas.

Pouco a pouco, iremos construíndo o patio que queremos...

SEGUNDA XUNTA DOS NENOS/AS

O venres 29 de xaneiro teremos a segunda xunta dos nenos/as:

• Lectura da acta anterior
  • Explicación da posta en marcha do proxecto "O noso Patio"
  • Consideracións sobre o proxecto.

Queremos seguir facendo partícipes aos nenos e nenas do deseño do noso colexio.

Sorriso

"Bulos" COVID-19

Preme na imaxe para máis información.

NOVAS BIBLIOTECA! XA QUEDA MENOS!

Boas nenos e nenas do CEP Pedro Caselles!

No mes de setembro estivemos poñendo a punto a biblioteca para que, en canto a situación sanitaria mellore, poidades desfrutar da mesma!

Pronto vos daremos información dun xeito sorprendente do seu novo uso.

Os libros vos botan moito de menos!

Que acontece ca Biblio neste primeiro trimestre?

Boas rapaces, rapazas e familias,

como xa sabedes, o mes de setembro é un mes dirixido a por en marcha a nosa biblio. Non obstante, este ano todo é diferente na escola polo que, lamentablemente, temos que transmitirvos que este primeiro trimestre (como medida preventiva) a biblioteca cancela todas as actividades ofertadas á Comunidade Educativa. Isto supón que polas tardes dito espazo tamén permanecerá pechado.

Por sorte, grazas a todos os recursos e medios telemáticos existentes na actualidade, a biblioteca estará presente e activa a través deste blog.

Moi pronto recibiredes novas pola nosa parte!

Saudiños,

Uncas

COMEZAMOS

Benvid@s a un novo curso.

Este curso comeza con moitas novidades por mor da situación que estamos a vivir e que nos obriga a seguir un estricto protocolo para facer frente ao COVID.

Utilización de máscara, desinfección , ventilación, distancia de seguridade,.... Con todo imos  seguir facendo e disfrutando da música.

Como non se pode compartir o material nin poderemos, de momento, tocar os instrumentos que hai na aula, pídovos que traiades ao cole unha bolsiña individual con dous vasos de plástico, dous paus chinos e dúas culleres.

E para comezar déixovos dous vídeos:

• O 1º é unha versión da canción " MAMBO NUMBER FIVE" de Lou Bega . Unha mestra de música de Albacete púxolle unha letra que fala das medidas de seguridade na volta ao cole para facer frente ao COVID. ( pinchade no enlace)

"Juntos te pararemos"

• O 2º video é para practicar un acompañamento para a canción orixinal. Xa comezamos a practicalo na clase co alumnado de 4º, 5º e 6º.

Espero que vos guste.

Moito ánimo e ilusión neste novo curso!  Guiño