You are hereBlogues

Blogues

OBRADOIROS ARTÍSTICOS EUROCIDADE CERVEIRA-TOMIÑO

Nenas e nenos de 5º de primaria acudiron esta semana e a anterior á veciña Vilanova de Cerveira para participar nos obradoiros artísticos, conxuntamente con nenas e nenos de Cerveira. Esta actividade forma parte da proposta gañadora do Orçamento Participativo Transfronteiriço 2019, impulsada por Associaçoes de Pais e Nais dos Centros Escolares de Cerveira e a Mesa de ANPAS dos Centros educativos de Tomiño.

Esta actividade forma parte do proxecto Eurocidade Cerveira-Tomiño, nenas e nenos das dúas localidades acudiron ao impresionante paraxe do convento de San Paio para compartir esta experiencia artística, na que se misturou arte, valores e reciclaxe.

Para ver máis fotos preme na imaxe.

CHEGA O OUTONO AO PRIMEIRO CICLO!

Nenas e nenos de 1º e 2º curso xuntáronse este venres para acondicionar a súa zona acorde coa estación do ano. Árbores, paraugas e ourizos encheron o corredor coas cores do outono. Para ver tódalas fotos, preme na imaxe

CHEGA O OUTONO AO PRIMEIRO CICLO!

FESTIVAL FIN DE CURSO 2019

E xa chegamos ao remate deste curso 2018/2019. Xornada de alegría pola proximidade das vacacións e do descanso, pero tamén xornada triste porque nos deixa un grupo de nenas e nenos que leva connosco uns anos e aos que lles desexamos a mellor das sortes na súa nova etapa.

Coma sempre tivemos o nosos festival para dar a benvida ao verán e para despedir como se merecen aos nosos compañeiros e compañeiras. Música e baile de tódolos países do noso Uncastour, baile moderno, chistes, teatro e regueifas. Variedade e diversión.

En setembro novos comezos e novas ilusións.

Para ver tódalas fotos do día preme AQUÍ

Radio UNCAS #3 Fin de Curso 2018 - 2019

Último programa da Radio UNCAS deste curso 2018-2019. Programa especial onde as nenas e nenos de 5º B repasan a actualidade deste ano, con colaboracións das nenas e nenos de 2º, e de Luis e Jorge e 4º. Coma sempre novas interesantes, receitas, chistes, recomendacións de lecturas, músicas, experimentos, curiosidades, ciencias, consellos e unha entrevista moi especial a o noso director Alfonso. Para o ano que ven moito máis. Bo verán e escoitámonos nas ondas da Radio UNCASSSSSS!!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!!!

Día do Libro na Radio Uncas

O pasado 23 de abril, as nenas e nenos de 6º de primaria pasaron pola Radio Uncas para falar de literatura, e máis concretamente da orixe do "Día Mundial do Libro". E xa sabedes, non deixedes de lerrrr!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!

Guías Viaxeiras na Radio Uncas

As nenas e nenos de 1º e 2º pasáronse pola Radio Uncas para deixarnos as súas guías viaxeiras que elaboraron para a exposición universal que fixemos este ano no cole. Votádelle unha escoita que son moi interesantes! Para escoitalas pinchade sobre as imáxenes.

XAPÓN - 1º PRIMAIRA                                   MARROCOS - 2º PRIMARIA

COÑECEMOS LENDAS DE DIFERENTES PAÍSES!

Como xa sabedes, o tema escollido para traballar este ano no cole foi

PAÍSES E CULTURAS.

Por este motivo, dende a biblioteca, quixemos que os nenos/as coñecesen lendas e contos típicos do país que lle tocou traballar. Así,  puideron disfrutar das diferentes lecturas.

LECTURAS EN PARELLA!

O día 23, Día do Libro, e 24 durante os momentos lectores

fixemos Lecturas Compartidas. Por parellas, maiores e pequenos

disfrutaron do pracer de ler.