CURSO 2016/2017 sticky icon

Tlf: 886 110 738

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ENTROIDO PREHISTÓRICO

Venres de Entroido no Caselles, venres de desfile, e este ano acompañados polo sol e a calor.

A festa do Entroido xa empezou o xoves coa degustación de postres do certame gastronómico.

O venres todas as clases prepararon os seus disfraces e arredor das once demos comezo o noso desfile. Este ano o tema central foi a prehistoria, para ir entrando xa no tema estrela deste curso: Arte rupestre e mitoloxía galega.

Ante numeroso público desfilaron ata a praza do Seixo os trogloditas de 1º, os cazadores e cazadoras de 2º, os castros de 3º, arqueólogos e arqueólogas de 4º,  recolectores e recolectoras de 5º e os druídas de 6º. Para ver tódalas imaxes preme na foto.

Agradecer a todas as familias a súa colaboración nesta celebración.

O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR

Dentro  do plan Proxecta, este curso, ao igual que o curso pasado, participamos no programa  "Aliméntate ben" en dúas das súas modalidades: "Froita na escola" e "O sabor da aventura está no mar".

Esta semana tivemos no Caselles a un pescador, unha bióloga e unha cociñeira moi especiais que lle explicaron aos nosos nenos e nenas a importancia de coidar o mar e das vantaxes de alimentarse con produtos do mar, algúns cursos tamén terán a sorte de ir ao porto e ao Museo do Mar. Tódolos nenos e nenas disfrutaron e aprenderon moito con "O Sabor da Aventura está no mar".

Coñecemos aos Arroases, unha cuadrilla de sete nenos e nenas que teñen superpoderes que lle aporta a súa alimentación con peixes e mariscos frescos.

Para ver máis imaxes preme na foto.

1º VISITA O MUSEO DE PONTEVEDRA

Este venres, día 10 de febreiro, 1º curso fixo  unha saída didáctica á cidade de Pontevedra.  Visitamos o museo acolléndonos ao programa da Deputación “Coñece o Museo” e máis concretamente á actividade “De nómades a sedentarios”.

Nenos e nenas fixeron un percorrido guiado polas salas dedicadas a prehistoria e historia antiga de Galicia. Desfrutaron e aprenderon moitísimo, preguntando e respondendo a preguntas que lles facía Sergio, o noso guía.

Ao remate desta actividade, e aproveitando unha soleada mañá, estiveron xogando no parque da praza de Barcelos.Un día redondo para todos!!!

Esta saída foi totalmente subvencionada pola Deputación.

Para ver as fotos do día preme na imaxe.

OS NOSOS PEQUENOS ESCRITORES: Mateo Álvarez Rivas 6ºA

OS TERRACOTAS

Esta historia comeza cando o primeiro emperador chino Quin, que uniu toda China, ordenou que fixeran oito mil soldados de arxila vermella para que o acompañasen na outra vida, dado que antigamente tíñanse moitas supersiticións sobre a outra vida. Empezou a gobernar aos 12 anos e morreu aos 24 anos.

Todos os emperadores chinos anteriores a este enterraban soldados para acompañalos na outra vida para que o protexeran, pero Quin pensou que se mataba a oito mil soldados chinos para esa viaxe, deixaría a China sen exército. Por iso mesmo ordenou que fixeran oito mil soldados chinos de arxila vermella, os cales foron enterrados ao redor da tumba de Quin . Estes soldados foron atopados por uns campesiños ao cavar un pozo en busca de auga. Estes soldados estaban pintados pero dende que se sacaron debaixo da terra destintáronse e romperon. Estas estatuas tiñan armas e armaduras pero como o país estaba na ruína sabotearon a tumba de Quin para obter beneficios vendendo as armas. O emperador Quin non confiaba ao cen por cen de que o seu plan funcionase, entón por se acaso ordenou que mataran a dez persoas próximas, estas persoas e o emperador Quin aínda non se desenterraron por mor de que se descompoñan.

O segundo emperador Shunzy ordenou tamén que fixeran estatuas de terracota, pero como o país estaba na ruína, decidiu que fosen máis pequenas. Este emperador foi máis listo ca Quin e ordenou que fixeran estatuas doutro tipo como de animais para comer, de entretemento, etc.

Mateo Álvarez Rivas

DÍA DA PAZ 2017

Hoxe no CEP Pedro Caselles fixemos un pequeno acto para celebrar o día da Paz. Xuntámonos todos no ximnasio, por mor da choiva, para realizar unha interpretación musical coa letra, adaptado, dun poema de Gloria Fuertes. Fixéronno fantásticamente ben!

Tamén, na hora do patio, emitiuse o programa de Radio Escolar relacionado con esta conmemoración.

Facede clic na imaxe para ver tódalas fotos!

TRABALLAMOS COS ALIMENTOS

Hoxe nenos e nenas de 4ºA estiveron aprenderon sobre os alimentos dunha forma diferente. A clase dividiuse en tres grupos, cada grupo tivo que investigar sobre o tipo de alimentos que lle correspondeu para despois plasmar nun mural os resultados.Para ver as fotos premer na imaxe.

FESTIVAL DE NADAL 2017

E despois do parón do curso pasado, retomamos a "normalidade",  e este ano voltamos ao noso xa tradicional festival de Nadal.

Este ano aproveitamos as presentacións do Festival para que nenas e nenos aprenderan un pouquiño máis da prehistoria e dos nosos antepasados, para ir entrando xa no tema do proxecto deste ano, que xirará entorno a arte rupestre e a prehistoria.

VIDEOS DO FESTIVAL

Se queredes ver as fotos da xornada premede na imaxe.

CELEBRANDO O NADAL

Para celebrar estas festas os nenos e nenas do Caselles estivemos facendo uns preciosos beléns e uns móviles de nadal na clase de relixión. Premede na imaxe para ver as fotos e comprobar o bonitos que nos quedaron!

Actividades Complementarias

Grupo ecoloxico