CURSO 2016/2017 sticky icon

36740 Tomiño

Tlf: 886 110 738

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

Recollida de vales e listado de libros concedidos

Temos xa na Secretaría do centro os vales para material de todos os alumnos que solicitaron e lles corresponde.

Tamén temos os vales para adquirir libros de 1º e de 2º

Con respecto ao fondo de libros para os outros cursos, informamos:

TERCEIRO: Temos libros para atender a totalidades de solicitudes, por tanto, todos os que solicitastes recibiredes libros en préstamo de tódalas áreas. Non teredes que comprar ningún.

CUARTO: Ver listaxe en arquivo que se acompaña. Esta é xa a relación final de libros e se lles entregará ao alumnado en setembro, no comezo de curso.

QUINTO: Temos libros para atender a totalidade de solicitudes, por tanto, todos os que solicitastes recibiredes libros en préstamo de tódalas áreas. Non teredes que comprar ningún.

SEXTO: En Sexto non hai libros de texto.

Estaremos no colexio a partir do 1 de setembro

Motas grazas.  o Equipo Directivo.

REVISTA ESCOLAR LEILÍA Nº24

Xa temos aquí a vixésimo vinte e catro edición da nosa revista escolar LEILÍA. Que a desfruten!

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017

Chega o verán e outro cuso que remata. Unha nova xeración que nos deixa, e coma xa é habitual despedímonos deles no tradicional festival fin de curso. O deste ano moi entretido e con predominio da música e o baile.

Para ver tódalas fotos preme AQUÍ

E os videos, están máis abaixo.

1º VISITA A AULA DA NATUREZA

Hoxe 1º curso subiu a ver a nosa aula da natureza, este ano dedicada a arte rupestre e aos mitos e lendas de Tomiño. Alí puideron gozar e rememorar todo o que se fixo nos obradoiros da semana das letras galegas e seguir aprendendo sobre a prehistoria.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO 2017

Un ano máis, nenas e nenos do CEP Pedro Caselles, tiveron a súa excursión fin de curso.

Este ano cun paseo en barco que collemos no Grove, fixemos un pequeno paseo pola ría de Arousa onde visitamos unha batea. Alí nos explicaron o cultivo do mexillón, da ostra e da vieira. Coa visión submarina puidemos ver como é unha batea debaixo da auga. Tamén tivemos ocasión de dar de comer as gaivotas, menudas larpeiras!!!

Despois xantamos nun fermoso e fresco piñeiral ao lado da praia e xa saímos rumbo a praia de Portonovo. Pasámolo pipa!!!!

Ven ao Caselles

Ven ao Caselles, o noso video promocional dos artistas que temos no colexio

ven ao cep pedro caselles from Alfonso Lorenzo on Vimeo.

VISITA A EXPOSICIÓN IMAXINAR A EDUCACIÓN, 50 ANOS CON FRATO

O martes 6 e o mércores 7 de xuño nenas e nenos de 1º, 2º e 4º curso foron visitar e gozar da exposición "Imaxinar a Educación. 50 anos con Frato".

Esta exposición que se pode visitar no Pazo da Cultura da cidade de Pontevedra, está adicada ao pedagogo italiano Francesco Tonucci . Nela, o alumnado do Caselles puido disfrutar das súas viñetas e libros, nas que este autor baixo o pseudónimo de FRATO intentaba reflectir os seus pensamentos sobre a educación, sempre con humor. Tamén viron e escoitaron datos biográficos do autor.

Pero do que máis disfrutaron foi da parte lúdica da exposición, cos obradoiros sobre a natureza, as letras e os xogos.

Para ver as fotos preme na imaxe.