Taboleiro de Secretaría sticky icon

O día 11 de setembro de 2019 comezou o curso.

Benvidos alumnos, familias e profes! Seguro que será un curso fantástico!

OBRADOIROS ARTÍSTICOS EUROCIDADE CERVEIRA-TOMIÑO

Nenas e nenos de 5º de primaria acudiron esta semana e a anterior á veciña Vilanova de Cerveira para participar nos obradoiros artísticos, conxuntamente con nenas e nenos de Cerveira. Esta actividade forma parte da proposta gañadora do Orçamento Participativo Transfronteiriço 2019, impulsada por Associaçoes de Pais e Nais dos Centros Escolares de Cerveira e a Mesa de ANPAS dos Centros educativos de Tomiño.

Esta actividade forma parte do proxecto Eurocidade Cerveira-Tomiño, nenas e nenos das dúas localidades acudiron ao impresionante paraxe do convento de San Paio para compartir esta experiencia artística, na que se misturou arte, valores e reciclaxe.

Para ver máis fotos preme na imaxe.

CHEGA O OUTONO AO PRIMEIRO CICLO!

Nenas e nenos de 1º e 2º curso xuntáronse este venres para acondicionar a súa zona acorde coa estación do ano. Árbores, paraugas e ourizos encheron o corredor coas cores do outono. Para ver tódalas fotos, preme na imaxe

Móllate polo río!

O 27 de setembro adiantámonos á iniciativa global de Galicia, e No Caselles realizamos a nosa tarefa de recoller todo o lixo que poidera haber na marxe do río Pego, dende a ponte do cruce para Vilachán ata 500 metros río arriba.

Non quedou máis que natureza, logo do noso paso.

Pero, sabedes que?     Case non había nada que recoller!!

Este treito do río está moi limpo, grazas ao esforzo continuado dos nosos voluntarios que todos os anos revisan, controlan e coidan.

Lixo recollido (plásticos e papeis):  8 Kg.

Mollámonos polo río!!

FESTIVAL FIN DE CURSO 2019

E xa chegamos ao remate deste curso 2018/2019. Xornada de alegría pola proximidade das vacacións e do descanso, pero tamén xornada triste porque nos deixa un grupo de nenas e nenos que leva connosco uns anos e aos que lles desexamos a mellor das sortes na súa nova etapa.

Coma sempre tivemos o nosos festival para dar a benvida ao verán e para despedir como se merecen aos nosos compañeiros e compañeiras. Música e baile de tódolos países do noso Uncastour, baile moderno, chistes, teatro e regueifas. Variedade e diversión.

En setembro novos comezos e novas ilusións.

Para ver tódalas fotos do día preme AQUÍ

Radio UNCAS #3 Fin de Curso 2018 - 2019

Último programa da Radio UNCAS deste curso 2018-2019. Programa especial onde as nenas e nenos de 5º B repasan a actualidade deste ano, con colaboracións das nenas e nenos de 2º, e de Luis e Jorge e 4º. Coma sempre novas interesantes, receitas, chistes, recomendacións de lecturas, músicas, experimentos, curiosidades, ciencias, consellos e unha entrevista moi especial a o noso director Alfonso. Para o ano que ven moito máis. Bo verán e escoitámonos nas ondas da Radio UNCASSSSSS!!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!!!

Día do Libro na Radio Uncas

O pasado 23 de abril, as nenas e nenos de 6º de primaria pasaron pola Radio Uncas para falar de literatura, e máis concretamente da orixe do "Día Mundial do Libro". E xa sabedes, non deixedes de lerrrr!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!

Guías Viaxeiras na Radio Uncas

As nenas e nenos de 1º e 2º pasáronse pola Radio Uncas para deixarnos as súas guías viaxeiras que elaboraron para a exposición universal que fixemos este ano no cole. Votádelle unha escoita que son moi interesantes! Para escoitalas pinchade sobre as imáxenes.

XAPÓN - 1º PRIMAIRA                                   MARROCOS - 2º PRIMARIA

COÑECEMOS LENDAS DE DIFERENTES PAÍSES!

Como xa sabedes, o tema escollido para traballar este ano no cole foi

PAÍSES E CULTURAS.

Por este motivo, dende a biblioteca, quixemos que os nenos/as coñecesen lendas e contos típicos do país que lle tocou traballar. Así,  puideron disfrutar das diferentes lecturas.