Taboleiro de Secretaría

Recoller Vales de libros e Material. Fondolibros

Recoller do 6/7 - 10/7 ou en setembro

horario: 9:00 a 14:30.

Aberto o prazo para solicitar comedor escolar

Ata o 10 de xullo ou os primeiros días de setembro.

Queres ser colaborador/a no comedor?

Relación de libros de texto e material escolar para o curso 2020/21

Formalización de matrícula para o curso 2020-21 (so alumnado novo)

Remata 10/7

Para conectarse nas reunións de videoconferencia

"FIN DE CURSO 2019/2020"

Queridos nenos e nenas do Pedro Caselles:

Esta mensaxe é de parte de todo o profeorado do voso cole. Sabemos que este final de curso foi moi difícil para vós. Moitos recreos sen compartir, historias sen contar, excursións sen facer, festivais que non houbo, pero entre todos e todas fomos capaces...

Para os mestres e mestras tamén foi difícil, pero coa vosa axuda, implicación e colaboración puidemos levar o curso adiante. Queremos tamén agradecer ás vosas familias a súa participación incansable, e o seu apoio.

Aquí vai o noso agasallo!

BO VERÁN

DESPEDÍMONOS

Bo día!

Dende a biblioteca queremos despedirnos ata o vindeiro curso. Pero antes queriámonosvos agradecer a todos, alumnos, familias e profes, a vosa implicación e participación en todas as actividades.

Debido a estas circunstancias excepcionais quedaron moitas actividades no tinteiro, pero prometémosvos que as retomaremos, con máis ganas que nunca, en Setembro.

Para poñer o broche de ouro a este particular curso, deixámosvos un magnífico vídeo realizado por Carla de sexto xunta a súa irmá María, de segundo, a proposta da profe de música. Trátase dunha versión dun preguntoiro musical adaptado por elas mesmas, a través do cal, coñeceredes, un pouco máis a figura de Ricardo Carvalho Calero, escritor homenaxeado no Día das Letras Galegas.

Este é só un exemplo das marabillosas actividades que realizastes, dende os vosos fogares, durante este período.

E xa por último, propoñervos de cara ó verán, que vos sumerxades na lectura dun bo libro, a través deles faredes viaxes incribles.

Esperámosvos en Setembro!!

Radio Uncas na casa 5

Bos días a todas e todos! Como cada luns aquí vos traemos un novo programa de Radio Uncas na casa. Neste caso o alumnado de 4ºB presenta un programa cargadiño de cousas co que despediremos a radio ata o curso que ven. Moitísimas grazas a todos os participantes e locutores/as e tamén a todas e todos os oíntes, agardamos que disfrutárades destes fantásticos programas. Bo verán!

Alumnado de 4ºB
"Miña casiña meu lar"

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Bos días! O domingo celebramos o Día das Letras Galegas e por iso hoxe queremos compartir con todas e todos vós este vídeo no que se recollen as palabras que máis nos gustan en galego. Presumamos de lingua!

Memoria Voz Natura 2020

Este foi un curso moi especial, un curso truncado, o confinamento diexounos sen moitas das nosas actividades identitarias, pero aínda así aquí podedes ver todo o traballo que se fixo para o programa Voz Natura, levado a cabo, sobre todo, polo noso grupo ecolóxico.

Máis contidos educativos

Outros sitios na rede teñen máis contidos educativos. Aquí tedes algúns exemplos:

Repositorio de contidos do Espazo Abalar

Galicia Le

A plataforma de préstamo de libros dixitais de Galicia

Aulas Galegas

Tamén por televisión:   A canle de TV  CLAN TV emitirá todos os días lectivos unha programación para distintas áres de primaria de 9:00 a 12:00 horas.

Aprendo en casa: un portal de recursos educativos como complemento á formación.

Para entreterse:

Revista educativa Namaka

Durante o período de confinamento, podedes suscribirvos gratuitamente a esta revista. E moi fácil. E a revista, entretida. (para máis info, pinchade na imaxe)

UNICEF xunto con Alcántara Family Foundation acaban de abrir unha canle de Youtube para que poidas contarnos a todos o que fas na casa. Entra no Clip Club TV!

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Os voluntarios de 5º e 6º seguen a traballar na Biblioteca. Debido ó gran éxito que tiveron as lecturas e interpretacións pasadas, volveron a realizalas para diferentes grupos ademais de preparar diversas actividades sobre as mesmasA que sabe a Lúa, Salvaje, Blancanieves y los siete enanitos e El viaje, foron as obras protagonistas nos Momentos Lectores.

Ademais de preparar estas interpretacións os voluntarios centráronse na elaboración do Menú Lector e na realización dun Memori. Este xogo conta cas portadas de diferentes libros que se atopan na exposición relacionada co proxecto E-Comedor.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

NOVIDADES

Pásate pola biblioteca, contamos cunha chea de novidades!

Xa temos a revista O Papagaio nos nosos estantes así que podedes achegarvos a ollala!

Ademais de novos libros sobre alimentación, ecoloxía, cociña … Todos eles súper interesantes e desexando ser lidos! Estes son soamente unha pequena mostra de todas as novidades que vos esperan!