CURSO 2016/2017 sticky icon

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVIDADES

PLENO INFANTIL POLOS DEREITOS DO NENO

Cinco nenos de 6ºB do CEP Pedro Caselles acompañados da súa titora, participaron este venres no Pleno Infantil organizado polo concello de Tomiño con fin de conmemorar o Día Internacional da Infancia  e o aniversario da Convención sobre os Dereitos  do Neno.
Todos os colexios e o instituto de Tomiño enviaron a súa representación a este acto. Ao Pedro Caselles tocoulle a defensa do dereito á participación. Todo o alumnado de 6º B se implicou na investigación e realización do traballo que se levou a pleno, aínda que so se permitiu acudir a unha pequena representación do curso.

FESTA DO OUTONO: CROS, XOGOS POPULARES E MAGOSTO

Despois de aprazalo a causa da chuvia, este martes celebramos por fin a nosa festa do outono. O día axudou cun clima inmellorable.

Comezamos a xornada co xa tradicional Cros Solidario do Outono, este ano a recadación será para mellorar a nosa recén estreada aula de informática. Preme na foto para ver as imaxes:

Despois xogos populares: peóns, canicas, petanca, chave,... e as fogueiras para asar as castañas, cos nenos e nenas de 6º como monitores, aos que felicitamos pola gran labor realizada.

Preme na imaxe para ver tódalas fotos:

PROXECTO RÍOS: ESTUDO DA CALIDADE DA AUGA

Hoxe nova saída de nenas e nenos de 6ºB ao río Pego. Esta saída forma parte do Proxecto Ríos, e xa é a segunda deste curso.

Se a primeira se adicou a limpeza do "noso"tramo do río Pego desta vez o noso alumnado fixo unha inspección da zona. Contaron para este traballo coa axuda e guía de Paco Bañobre de ADEGA que lles ensinou a nenos e nenas, entre outras moitas cousas, como analizar  a calidade das augas do río Pego, e polos macroinvertebrados atopados saíu unha calidade de 9 sobre 10, non está mal!

Tamén pescudaron e atoparon que a temperatura da auga era de 15º, que os niveis de osíxeno e nitróxeno eran os correctos e que abundaban moitas especies de invertebrados por este outono tan quente que estamos tendo.

Xornada de proveito, e unha forma diferente e activa de aprender cousas!

Para ver tódalas fotos preme na imaxe

PROXECTO RÍOS: IX LIMPEZA SIMULTÁNEA

O venres 30 de setembro nenas e nenos de 6ºB, acompañados de Susana e Alfonso, realizaron unha andaina polas beiras do Pego para facer unha limpeza do río. Esta actividade forma parte da participación do noso centro no Proxecto Ríos, concretamente na IX Limpeza Simultánea. Esta actividade serve para concienciar a nenos e maiores da importancia do coidado do medio ambiente e sobre todo da auga doce A limpeza rematou cunha recollida de 65 kg de lixo.

Para ver máis fotos fai click enriba das imaxes.

Actividades Complementarias

Grupo ecoloxico