Taboleiro de Secretaría sticky icon

RELACIÓN PROVISIONAL DE LIBROS ADXUDICADOS EN FONDOLIBROS PARA ALUMNADO DE 3º E 4º

Temos colgados nos taboleiros de Secretaría interior e exterior a relación de benificiados polo fondo de libros en préstamo para o próximo curso escolar, Esta relación afecta ao alumnado de 3º e 4º curso de primaria.

Entre os días 8 e 9 de xullo poderedes presentar alegacións a estas listas.

O mércores  10 de xullo publicaremos a relación definitiva.

Lista de material e libros para o curso 2019/2020

FESTIVAL FIN DE CURSO 2019

E xa chegamos ao remate deste curso 2018/2019. Xornada de alegría pola proximidade das vacacións e do descanso, pero tamén xornada triste porque nos deixa un grupo de nenas e nenos que leva connosco uns anos e aos que lles desexamos a mellor das sortes na súa nova etapa.

Coma sempre tivemos o nosos festival para dar a benvida ao verán e para despedir como se merecen aos nosos compañeiros e compañeiras. Música e baile de tódolos países do noso Uncastour, baile moderno, chistes, teatro e regueifas. Variedade e diversión.

En setembro novos comezos e novas ilusións.

Para ver tódalas fotos do día preme AQUÍ

Radio UNCAS #3 Fin de Curso 2018 - 2019

Último programa da Radio UNCAS deste curso 2018-2019. Programa especial onde as nenas e nenos de 5º B repasan a actualidade deste ano, con colaboracións das nenas e nenos de 2º, e de Luis e Jorge e 4º. Coma sempre novas interesantes, receitas, chistes, recomendacións de lecturas, músicas, experimentos, curiosidades, ciencias, consellos e unha entrevista moi especial a o noso director Alfonso. Para o ano que ven moito máis. Bo verán e escoitámonos nas ondas da Radio UNCASSSSSS!!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!!!

Día do Libro na Radio Uncas

O pasado 23 de abril, as nenas e nenos de 6º de primaria pasaron pola Radio Uncas para falar de literatura, e máis concretamente da orixe do "Día Mundial do Libro". E xa sabedes, non deixedes de lerrrr!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!

Guías Viaxeiras na Radio Uncas

As nenas e nenos de 1º e 2º pasáronse pola Radio Uncas para deixarnos as súas guías viaxeiras que elaboraron para a exposición universal que fixemos este ano no cole. Votádelle unha escoita que son moi interesantes! Para escoitalas pinchade sobre as imáxenes.

XAPÓN - 1º PRIMAIRA                                   MARROCOS - 2º PRIMARIA

COÑECEMOS LENDAS DE DIFERENTES PAÍSES!

Como xa sabedes, o tema escollido para traballar este ano no cole foi

PAÍSES E CULTURAS.

Por este motivo, dende a biblioteca, quixemos que os nenos/as coñecesen lendas e contos típicos do país que lle tocou traballar. Así,  puideron disfrutar das diferentes lecturas.

LECTURAS EN PARELLA!

O día 23, Día do Libro, e 24 durante os momentos lectores

fixemos Lecturas Compartidas. Por parellas, maiores e pequenos

disfrutaron do pracer de ler.

ABRIL, MES DO LIBRO!

Dende a biblioteca poténciase a lectura durante todo o ano pero en Abril faise un especial fincapé neste tema ó ser

O Mes do Libro.

Unha das actividades que realizamos durante este mes foi “Recoméndoche…”. Tanto os nenos/as como os pais do cole podían proponer libros para que outros lectores disfrutasen deles.

A ler!

TEATRO NA BIBLIO!

O pasado mes de marzo adicámosllo ó teatro. Nenos e nenas de todos os cursos prepararon  dúas obras de teatro moi divertidas, O Caracol Cardiño e O Elefante e os Cegos. Unha vez preparadas representáronas nos momentos lectores para que os demais compañeiros/as puideran disfrutar delas.

Contamos cuns actores e actrices marabillosos!