CURSO 2017/2018 sticky icon

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

Matrícula para o curso 2018-19

ACTO CONMEMORATIVO DAS LETRAS GALEGAS 2018

Como remate da semana cultural, na que o pasado mércores 16 os pais, as nais e familias do alumnado puideron asitir a ver os seus fillos que lles ensinaba e expoñían os seus traballos que forman parte da aula de natureza, o venres 18 lembramos á homenaxeda no día das LetraS Galegas deste ano:

Mª VICTORIA MORENO MÁRQUEZ

Os nenos e nenas de 1º e 2º de primaria foron os encargados de homenaxeala coas dramatizacións que, a continuación, podedes ver facendo clic no video.

Por último, podemos agradecer á ANPA do noso cole, que nos puidera traer de primeira man ao Mago Zanas, que nos trouxo maxia ao Caselles. Desfrutamos moito coa súa presenza!

Se querede ver imaxes deste acto e da actuación do MZ (Mago Zanas), facede clic na imaxe.

EXCURSIÓN 3º A BAIONA

Os nenos e nenas de 3º primaria fomos a Baiona.

Alí fomos ao museo de navegación e dividímonos en dous grupos. Un grupo estaba no museo coa guía que nos explicaba as partes dunha réplica dunha carabela e nos amosaba uns cañóns de bronce que se hallaron no Cabo Silleiro e os artiluxios que empregaban para navegar antigamente........  e o outro grupo foi ver a réplica da carabela LA PINTA, en vivo. Logo intercambiámonos e paramos a merendar.

Ao rematar de merendar, subimos ao Parador e alí ensináronnos algunhas das instalacións e desfrutamos das boas vistas á ría. A continuación, baixamos a comer e a xogar no parque que hai ao carón.

Xa á tarde fomos cara á praia e mercamos un bo refresco ou xeado, xa que o tempo meteorolóxico foi estupendo. Os nenos e nenas desfrutaron moitísimo!

Se facedes clic na imaxe, podedes ver máis fotos!

1º E 2º VISITAN SEGANOSA E O PARQUE DA CANUDA

O alumnado de 1º e 2º curso foi de visita a SEGANOSA, en Alxén, Salvaterra de Miño. Unha escola moi especial onde se preparan os equipos de emerxencias. Alí explicáronlles como se forman os bombeiros, e aproveitando a ocasión, nenos e nenas estiveron probando cascos de diferentes tipos, as mangueiras de apagar o lume e ata lles explicaron como apagar un incendio cun extintor.

Despois todos xuntos foron tomar un pequeno almorzo ao parque da Canuda onde disfrutaron do parque enteiro para eles soliños. Foi un día emocionante e divertido!!

Podedes ver todas as fotos da xornada premendo na imaxe

Poesía na biblioteca!

Poesía na Biblioteca!

MARZO 2018

6ºEP

Obradoiro de matemáticas: La "No" guerra de los números.

OBRADOIRO DE MATEMÁTICAS

"La no guerra de los números"

Robótica na Biblioteca!

Robótica para 1ºEP