Rosalía de Castro

Para celebrar o Día de Rosalía de Castro, en colaboración co EDLG, creamos unha xornada chea de actividades que honran o profundo amor de Rosalía polas flores e como este amor se reflicte nos seus fermosos poemas.

Rosalía de Castro atopou na natureza unha fonte inesgotable de inspiración. Nos seus versos, as flores non son só simples elementos decorativos, senón símbolos cargados de significado, reflectindo emocións, estados de ánimo e a propia esencia da autora.

Por iso, para conmemorar unha data tan especial, levamos a cabo as seguintes actividades:

O Herbario de Rosalía: O noso mural "O Herbario de Rosalía" foi unha oda á conexión da poetisa coa natureza. Nel, recolléronse algunhas das plantas mencionadas nos seus poemas máis emblemáticos, creando un mural que ilustra a sensibilidade botánica de Rosalía.

O Xardín de Rosalía: Tivemos a honra e a sorte de contar coa presenza da autora mesma! Rosalía de Castro acompañounos na creación do "Xardín de Rosalía". Cada clase plantou a flor que lle correspondía, mentres recitaba pequenos versos dos poemas de Rosalía, enchendo o noso xardín coa maxia das súas palabras.

Queremos expresar a nosa máis profunda gratitude a todos os voluntarios e voluntarias que fixeron posible esta marabillosa xornada. Desde aqueles que contribuíron coa organización ata os que se uniron para plantar cada flor con coidado e dedicación, o seu compromiso fixo que este día sexa verdadeiramente inesquecíbel.

Hoxe, ao celebrar o legado de Rosalía de Castro, aprendemos non só sobre o seu profundo amor polas flores, senón tamén sobre a importancia de conectar coa natureza a través da poesía. Que este día nos inspire a seguir explorando o mundo que nos rodea con ollos poéticos e corazóns cheos de gratitude.

Grazas a todos por facer deste día un verdadeiro homenaxe á beleza e á poesía!

Así foi a súa visita:

Pica na imaxe e descobre más sobre Rosalía!

CANDELORIA

Hoxe enchémonos de ledicia e emoción ao compartir con vós unha fermosa iniciativa que tivo lugar no noso colexio para conmemorar a Candeloria. Decidimos celebrar esta festividade dunha maneira especial e significativa, cada alumno e alumna do noso colexio participou nunha actividade moi especial: escribir unha carta a un compañeiro.

As cartas, cheas de afecto, gratitude e bos desexos, convertéronse en mensaxes de amor e  amizade. Este xesto non só fomenta a conexión entre os alumnos e alumnas, senón que tamén  promove valores tan importantes como a empatía, o respecto e a solidariedade.

A experiencia de escribir e recibir estas cartas foi realmente emocionante. Os estudantes        esforzáronse por expresar os seus sentimentos de maneira sincera e creativa. Algúns    compartiron  anécdotas divertidas, mentres que outros destacaron as calidades únicas dos seus amigos e amigas.

Agradecemos a todos os nenos e nenas a súa participación entusiasta e a toda a comunidade educativa por fomentar un ambiente propicio para estas experiencias tan enriquecedoras.

Feliz Candeloria a todos!