LECTURAS RECOMENDADAS PARA NADAL 2º CICLO

Colección: Serie morada.A partir de 8 años
Editorial: Alfaguara
ISBN:9788420464817

Una antología de poesía contemporánea, cercana a la sensibilidad y gusto de los niños y niñas de hoy. Una cuidada selección diseñada para disfrutar y para sentir la poesía como algo vivo y entretenido.

Título:Un megaterio en el cementerio
Autor: Fernando Lalana
Ilustradora: Anuska Allepuz
Colección: Jóvenes Lectores
Editorial: Bambú
ISBN:978-84-8343-025-5

El pueblo en el que vive el megaterio es como cualquier otro: con su plaza mayor, su ayuntamiento, su iglesia y su escuela. Tiene un alcalde, un cura, un alguacil y una pareja de la Guardia Civil. El maestro acaba de jubilarse y llega al pueblo uno nuevo, un joven que se llama don Alfonso pero quiere que lo llamen Alfonso, a secas. La que se va a armar cuando Alfonso a secas descubra que Beltrán, el sepulturero del pueblo, es un megaterio.

Título:Contos da tía Rosario: Perico o Cangrexo
Autora:Amparo Gómez Cuerpo
Ilustradora: Amparo Gómez Cuerpo
Colección: Elefante Contacontos
Editorial: Ir Indo
ISBN:978-84-7680-634-X

Nas vacacións, María e Xoán van á casa da tía Rosario, onda a praia. Ela cóntalles fermosos contos, como o que lles contou cando lle ensinaron un caldeiro no que meteran cangrexos e caracois. Faloulles de Perico, un cangrexo que vivía nunha poceira da praia a quen un día meteron nun caldeiro con outros peixiños e moluscos uns rapaces, que logo os deixaron abandonados nel. Como a auga estaba cada vez máis quente, algúns morreron e outros coma el salváronse grazas a que o caldeiro deu a volta. Ao día seguinte, Perico deixouse coller por outro neno e reprochoulle o mal que lle podía causar por máis que o rapaz dicía que só o quería ver. Entón comprendeu que non facía ben e volveuno á auga. Como acabaron facendo os sobriños da tía Rosario e os seus curmáns.

Título:A filla do ladrón de bicicletas
Autora:Teresa González Costas
Ilustrador: Jacobo Fernández Serrano
Colección: Merlín
Editorial: Xerais
ISBN:978-84-9914-220-3
 Conta a historia dunha nena, Serafina, que é filla dun ladrón de bicicletas e que por diversas circunstancias vive coa súa tía, dona Perfecta. A súa máxima aspiración é ser equilibrista nun circo con Celerífera, a bicicleta, e cara a iso van enfocados todos os seus esforzos, aos que non serán alleos nin a axuda do vello Elías nin as dificultades que lle ocasionan a panda de Martiño o Bravo.