animación á lectura

CONTOS PARA O DÍA DO LIBRO!!

Bo día!

Nesta xornada imos desfrutar de dous marabillosos contos. En primeiro lugar, comezamos con Juan, que nos le ca axuda da súa nai, "O libro dos Porcos" de Anthony Browne. Un conto que nos fará pensar e reflexionar sobre a nosa forma de actuar na casa!!Debemos cambiar algo?

Por outra parte, Marcos, coa axuda do seu pai, deléitanos cunha das obras máis coñecidas do escritor francés Julio Verne "20000 Leguas de viaje submarino". Un clásico que todos debemos coñecer! Moi atentos á lectura e posterior visionado do libro!!!!Interesantísimo!!!

CONTOS PARA O DÍA DO LIBRO!!!

Co motivo do Día do Libro, foron moitos os compañeiros e compañeiras  que se animaron a contarnos un conto para permitirnos viaxar dende a casa!!! Animádevos a escoitar estas magníficas historias!

Hoxe, disfrutaremos de dúas delas. A profe Jessica, animouse co conto "El árbol generoso" de Shel Silverstein, unha obra que nos fará pensar e reflexionar! Atentos!!

Gustouvos verdade? Pois aínda queda un!!

Pola súa parte, Carlota, cóntanos o conto "Amelia quere un can" de Tim Bowley. Desfrutade!!!

Este foi só o comezo!!!Estade moi atentos o noso blogue xa que cada día se publicarán novidades!!!Mañá espéranvos outros dous marabillosos contos!!!Risa

DÍA DO LIBRO!

Como xa sabedes estase a piques de celebrar o Día do Libro, para tal acontecemento, dende a biblioteca, propoñémosvos participar na seguinte actividade.

Unha vez que teñades a foto co voso libro enviádea ó seguinte correo: bibliocaselles@gmail.com

Facédeo canto antes!!Pois a data límite para a súa entrega é o 20 de Abril, luns.

Estamos desexando saber que libros estades lendo neste tempo!!!

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Os voluntarios de 5º e 6º seguen a traballar na Biblioteca. Debido ó gran éxito que tiveron as lecturas e interpretacións pasadas, volveron a realizalas para diferentes grupos ademais de preparar diversas actividades sobre as mesmasA que sabe a Lúa, Salvaje, Blancanieves y los siete enanitos e El viaje, foron as obras protagonistas nos Momentos Lectores.

Ademais de preparar estas interpretacións os voluntarios centráronse na elaboración do Menú Lector e na realización dun Memori. Este xogo conta cas portadas de diferentes libros que se atopan na exposición relacionada co proxecto E-Comedor.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

NOVIDADES

Pásate pola biblioteca, contamos cunha chea de novidades!

Xa temos a revista O Papagaio nos nosos estantes así que podedes achegarvos a ollala!

Ademais de novos libros sobre alimentación, ecoloxía, cociña … Todos eles súper interesantes e desexando ser lidos! Estes son soamente unha pequena mostra de todas as novidades que vos esperan!

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Dende a biblioteca estamos levando a cabo un proxecto de voluntariado. Alumnos de 5º e 6º, distribuídos por grupos, encárganse das diferentes actividades que se desenvolven no Momento Lector.

Unha destas actividades son as Lecturas Compartidas que están a ter un gran éxito. Os nenos, supervisados por dúas mestras, prepararon ditas lecturas xunto con diferentes actividades.Todas elas do máis motivador e dinámico.

Así, os alumnos de 1º puideron disfrutar do conto A que sabe a Lúa.

Os nenos de 2º escoitaron a lectura do libro Salvaje.

Os compañeiros de 3º disfrutaron do conto Blancanieves y los siete enanitos con representación incluída.

E por último, os alumnos de 4º deleitáronse co libro El viaje.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

Como dicíamos anteriormente, estas actividades están a ter un grandísimo éxito, polo que se repetirán ó longo de Febreiro con outros grupos.

Facemos bonecos de neve!

Durante o mes de decembro aproveitamos os momentos lectores para preparar un mural invernal!Sorriso