RADIO UNCAS

Radio Uncas na casa 5

Bos días a todas e todos! Como cada luns aquí vos traemos un novo programa de Radio Uncas na casa. Neste caso o alumnado de 4ºB presenta un programa cargadiño de cousas co que despediremos a radio ata o curso que ven. Moitísimas grazas a todos os participantes e locutores/as e tamén a todas e todos os oíntes, agardamos que disfrutárades destes fantásticos programas. Bo verán!

Alumnado de 4ºB
"Miña casiña meu lar"

Radio Uncas na casa 4

Un luns máis aquí estamos cun novo programa de Radio Uncas na casa! Esta semana son as compañeiras e compañeiros 5ºB os protagonistas do programa e veñen contarnos como foi o seu primeiro paseo tras o confinamento. Desfrutádeo!

"O meu primeiro paseo"

Alumnado de 5ºB

Radio Uncas na casa 3

Benvidos unha semana máis a Radio Uncas na casa! As compañeiras e compañeiros de 4ºB traen, nesta ocasión, un programa cargadiño de novidades e de informacións interesantísimas. Animádesvos a escoitalo? Ides desfrutalo!

Miña casiña meu lar

Alumnado de 4ºB

Radio UNCAS #3 Fin de Curso 2018 - 2019

Último programa da Radio UNCAS deste curso 2018-2019. Programa especial onde as nenas e nenos de 5º B repasan a actualidade deste ano, con colaboracións das nenas e nenos de 2º, e de Luis e Jorge e 4º. Coma sempre novas interesantes, receitas, chistes, recomendacións de lecturas, músicas, experimentos, curiosidades, ciencias, consellos e unha entrevista moi especial a o noso director Alfonso. Para o ano que ven moito máis. Bo verán e escoitámonos nas ondas da Radio UNCASSSSSS!!!!

Para escoitar o programa pincha aquí!!!

Grupo Ecolóxico na Radio UNCAS

O Grupo Eclóxico do centro pasouse por Radio UNCAS e dixéronnos cousas moi interesantes...

Escoita aquí o seu primeiro programa.

RADIO UNCAS #3

Terceiro programa da RADIO UNCAS, a radio do CEP Pedro Caselles Beltrán do concello de Tomiño. Coma sempre moitos contidos de interese, novas de última hora, contos, música, entrevistas, ciencia, chistes, receitas, concursos e moitos máis. Volvemos despois do Entroido. Viaxa nas ondassssss!!!!

Fai click aquí para escoitar o terceiro programa.

Radio UNCAS #2

Xa está aquí o segundo programa da Radio UNCAS, a radio do CEP Pedro Caselles Beltrán (Tomiño). Novas, chistes, historietas, curiosidades, ciencia, receitas, entrevistas, música, concursos e moito máis...!!! Se queres colaborar no noso programa ou participar no noso concurso escribe un mail a: uncasradiotv@gmail.com

Pincha aquí para escoitar o segundo programa!!!

RADIO UNCAS

Xa está aquí a RADIO UNCAS, a radio do CEP PEDRO CASELLES BELTRÁN (Tomiño). Pinchando aquí podes escoitar o programa piloto da nosa radio: noticias, música, chistes, historias, artigos, investigacións, curiosidades e moito máis!!! Arrancamos!!!!

Escoita o noso primeiro programa pinchandoaquí