Visita autores

Celebrando a literatura galega na nosa biblioteca escolar!

Este mes, os alumnos de terceiro tiveron a honra de recibir unhas visitas moi especiais na nosa biblioteca escolar.  A escritora María Lado, autora do libro "Caramomia", e o talentoso Pere Torabuela, autor de "Formigas", brindáronnos coa súa presenza.

Ao longo deste curso escolar os alumnos e alumnas tiveron a oportunidade de mergullarse no mundo literario destes autores galegos contemporáneos. Leron con entusiasmo as súas obras, explorando as historias cautivadoras e os personaxes memorables que crearon.

Durante a súa visita, o alumnado realizou diferentes preguntas a Maria Lado e a Pere Torabuela, compartiu as súas impresións sobre os libros e profundizou no proceso creativo que deu vida a “Caramomia” e a “Formigas”.

Esta actividade non só fomenta o amor pola lectura entre os nosos alumnos e alumas, senón que tamén lles brinda a oportunidade de interactuar directamente cos autores, enriquecendo a súa comprensión da literatura galega contemporánea e fortalecendo a súa habilidade para expresarse na nosa lingua materna.

Agradecemos sinceramente a María Lado e Pere Torabuela pola súa xenerosidade ao compartir o seu tempo e coñecemento con nós. A súa visita deixou unha pegada, inspirándoos a seguir explorando o fascinante mundo da literatura galega.

Continuemos celebrando e promovendo a nosa rica herdanza literaria na nosa querida biblioteca escolar!