momento lector

Día do Cómic

Boas son Uncas!

O pasado día 1 deste mes que comezou, maio, conmemorouse o Día do Cómic, polo que dende a biblio (debido a que nos gustaría facernos con máis cómics) vos achegamos a seguinte pregunta: Que cómic te gustaría  que conseguira a Biblioteca do cole? Seguro que as respostas que nos cheguen dende cada grupo serán ben interesantes.

Vos deixaos novamente, as tiras de cómic que compartimos ca vosa clase. Están cheas de humor, asi que esperamos que vos partades de risa! Se agardas, no vídeo saen unha por unha para que lle botes ben o ollo.

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Os voluntarios de 5º e 6º seguen a traballar na Biblioteca. Debido ó gran éxito que tiveron as lecturas e interpretacións pasadas, volveron a realizalas para diferentes grupos ademais de preparar diversas actividades sobre as mesmasA que sabe a Lúa, Salvaje, Blancanieves y los siete enanitos e El viaje, foron as obras protagonistas nos Momentos Lectores.

Ademais de preparar estas interpretacións os voluntarios centráronse na elaboración do Menú Lector e na realización dun Memori. Este xogo conta cas portadas de diferentes libros que se atopan na exposición relacionada co proxecto E-Comedor.

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Dende a biblioteca estamos levando a cabo un proxecto de voluntariado. Alumnos de 5º e 6º, distribuídos por grupos, encárganse das diferentes actividades que se desenvolven no Momento Lector.

Unha destas actividades son as Lecturas Compartidas que están a ter un gran éxito. Os nenos, supervisados por dúas mestras, prepararon ditas lecturas xunto con diferentes actividades.Todas elas do máis motivador e dinámico.

Así, os alumnos de 1º puideron disfrutar do conto A que sabe a Lúa.

Os nenos de 2º escoitaron a lectura do libro Salvaje.

Os compañeiros de 3º disfrutaron do conto Blancanieves y los siete enanitos con representación incluída.

E por último, os alumnos de 4º deleitáronse co libro El viaje.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

Como dicíamos anteriormente, estas actividades están a ter un grandísimo éxito, polo que se repetirán ó longo de Febreiro con outros grupos.

ANIMACIÓN Á LECTURA

Durante o mes de Novembro, dende a Biblioteca,  realizamos multitude de actividades no Momento Lector.

Os máis pequenos, recordaron o conto “León de Biblioteca”, para posteriormente realizar un marcapáxinas ca forma deste animal.

Os nenos de segundo comezaron ca lectura  O cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas”Ademais de recordar as partes da portada dun libro.

Os compañeiros  de terceiro e cuarto convertéronse en detectives. Por equipos, debían descubrir o título dun dos libros do noso menú lector “Ensalada de bruxas”.Máis adiante, traballarán co mesmo.

Por último, os alumnos de quinto e sexto, centráronse na elaboración dun mural co lema  Non á Violencia de Xénero. Dito mural, colocouse no panel da Biblioteca o 25 de Novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

COÑECEMOS LENDAS DE DIFERENTES PAÍSES!

Como xa sabedes, o tema escollido para traballar este ano no cole foi

PAÍSES E CULTURAS.

Por este motivo, dende a biblioteca, quixemos que os nenos/as coñecesen lendas e contos típicos do país que lle tocou traballar. Así,  puideron disfrutar das diferentes lecturas.

TEATRO NA BIBLIO!

O pasado mes de marzo adicámosllo ó teatro. Nenos e nenas de todos os cursos prepararon  dúas obras de teatro moi divertidas, O Caracol Cardiño e O Elefante e os Cegos. Unha vez preparadas representáronas nos momentos lectores para que os demais compañeiros/as puideran disfrutar delas.

Contamos cuns actores e actrices marabillosos!

MES DA ILUSTRACIÓN

Durante o mes de xaneiro dende a biblioteca estivemos a traballar A ILUSTRACIÓN

Nun principio realizamos un concurso no que os participantes debían adiviñar qué artista se agochaba tras as pistas. Foron varios os cativos que lograron dar ca solución: CASTELAO!

NORABOA ÓS GAÑADORES/AS!

Ademais realizamos un mural no que se expuxeron varias obras deste coñecido autor.

Facemos bonecos de neve!

Durante o mes de decembro aproveitamos os momentos lectores para preparar un mural invernal!Sorriso