momento lector

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Os voluntarios de 5º e 6º seguen a traballar na Biblioteca. Debido ó gran éxito que tiveron as lecturas e interpretacións pasadas, volveron a realizalas para diferentes grupos ademais de preparar diversas actividades sobre as mesmasA que sabe a Lúa, Salvaje, Blancanieves y los siete enanitos e El viaje, foron as obras protagonistas nos Momentos Lectores.

Ademais de preparar estas interpretacións os voluntarios centráronse na elaboración do Menú Lector e na realización dun Memori. Este xogo conta cas portadas de diferentes libros que se atopan na exposición relacionada co proxecto E-Comedor.

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Dende a biblioteca estamos levando a cabo un proxecto de voluntariado. Alumnos de 5º e 6º, distribuídos por grupos, encárganse das diferentes actividades que se desenvolven no Momento Lector.

Unha destas actividades son as Lecturas Compartidas que están a ter un gran éxito. Os nenos, supervisados por dúas mestras, prepararon ditas lecturas xunto con diferentes actividades.Todas elas do máis motivador e dinámico.

Así, os alumnos de 1º puideron disfrutar do conto A que sabe a Lúa.

Os nenos de 2º escoitaron a lectura do libro Salvaje.

Os compañeiros de 3º disfrutaron do conto Blancanieves y los siete enanitos con representación incluída.

E por último, os alumnos de 4º deleitáronse co libro El viaje.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

Como dicíamos anteriormente, estas actividades están a ter un grandísimo éxito, polo que se repetirán ó longo de Febreiro con outros grupos.

ANIMACIÓN Á LECTURA

Durante o mes de Novembro, dende a Biblioteca,  realizamos multitude de actividades no Momento Lector.

Os máis pequenos, recordaron o conto “León de Biblioteca”, para posteriormente realizar un marcapáxinas ca forma deste animal.

Os nenos de segundo comezaron ca lectura  O cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas”Ademais de recordar as partes da portada dun libro.

Os compañeiros  de terceiro e cuarto convertéronse en detectives. Por equipos, debían descubrir o título dun dos libros do noso menú lector “Ensalada de bruxas”.Máis adiante, traballarán co mesmo.

Por último, os alumnos de quinto e sexto, centráronse na elaboración dun mural co lema  Non á Violencia de Xénero. Dito mural, colocouse no panel da Biblioteca o 25 de Novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

COÑECEMOS LENDAS DE DIFERENTES PAÍSES!

Como xa sabedes, o tema escollido para traballar este ano no cole foi

PAÍSES E CULTURAS.

Por este motivo, dende a biblioteca, quixemos que os nenos/as coñecesen lendas e contos típicos do país que lle tocou traballar. Así,  puideron disfrutar das diferentes lecturas.

TEATRO NA BIBLIO!

O pasado mes de marzo adicámosllo ó teatro. Nenos e nenas de todos os cursos prepararon  dúas obras de teatro moi divertidas, O Caracol Cardiño e O Elefante e os Cegos. Unha vez preparadas representáronas nos momentos lectores para que os demais compañeiros/as puideran disfrutar delas.

Contamos cuns actores e actrices marabillosos!

MES DA ILUSTRACIÓN

Durante o mes de xaneiro dende a biblioteca estivemos a traballar A ILUSTRACIÓN

Nun principio realizamos un concurso no que os participantes debían adiviñar qué artista se agochaba tras as pistas. Foron varios os cativos que lograron dar ca solución: CASTELAO!

NORABOA ÓS GAÑADORES/AS!

Ademais realizamos un mural no que se expuxeron varias obras deste coñecido autor.

Facemos bonecos de neve!

Durante o mes de decembro aproveitamos os momentos lectores para preparar un mural invernal!Sorriso