xaneiro

VOLUNTARIOS NA BIBLIOTECA

Dende a biblioteca estamos levando a cabo un proxecto de voluntariado. Alumnos de 5º e 6º, distribuídos por grupos, encárganse das diferentes actividades que se desenvolven no Momento Lector.

Unha destas actividades son as Lecturas Compartidas que están a ter un gran éxito. Os nenos, supervisados por dúas mestras, prepararon ditas lecturas xunto con diferentes actividades.Todas elas do máis motivador e dinámico.

Así, os alumnos de 1º puideron disfrutar do conto A que sabe a Lúa.

Os nenos de 2º escoitaron a lectura do libro Salvaje.

Os compañeiros de 3º disfrutaron do conto Blancanieves y los siete enanitos con representación incluída.

E por último, os alumnos de 4º deleitáronse co libro El viaje.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

Como dicíamos anteriormente, estas actividades están a ter un grandísimo éxito, polo que se repetirán ó longo de Febreiro con outros grupos.

CUMPLEUNCAS

Este mes de Xaneiro celebramos o aniversario de varios compañeiros.

Moitos parabéns!

Aliméntate con Arte

Dende a Biblioteca estamos a traballar a arte durante os recreos. Unha das actividades que se están a levar a cabo é Retrátate con gusto. Todos aqueles nenos que o desexen poden transformar o seu retrato, empregando diferentes alimentos, en auténticas obras de arte como as seguintes.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

Aínda estades a tempo de apuntarvos e realizar o voso

Retrato con Gusto.

Animádevos!

CUMPLE UNCAS

O pasado mes de Xaneiro tivemos de aniversario a varios compañeiros/as!Queremos desexarlles moitos parabéns!