novembro

ANIMACIÓN Á LECTURA

Durante o mes de Novembro, dende a Biblioteca,  realizamos multitude de actividades no Momento Lector.

Os máis pequenos, recordaron o conto “León de Biblioteca”, para posteriormente realizar un marcapáxinas ca forma deste animal.

Os nenos de segundo comezaron ca lectura  O cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas”Ademais de recordar as partes da portada dun libro.

Os compañeiros  de terceiro e cuarto convertéronse en detectives. Por equipos, debían descubrir o título dun dos libros do noso menú lector “Ensalada de bruxas”.Máis adiante, traballarán co mesmo.

Por último, os alumnos de quinto e sexto, centráronse na elaboración dun mural co lema  Non á Violencia de Xénero. Dito mural, colocouse no panel da Biblioteca o 25 de Novembro, Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

Para ver todas as imaxes, prema aquí.

CUMPLEUNCAS

O pasado mes de Novembro tivemos de aniversario a varios compañeiros. Moitos parabéns!

COCIÑA CON CIENCIA

Durante o mes de Novembro dende a biblioteca estamos celebrando o Mes da Ciencia. Ao longo dos recreos realizamos diferentes experimentos ós que todo o colexio pode acudir.

Varias mestras comezaron expoñendo os seus experimentos e días máis tarde fixérono numerosos alumnos.

Aínda quedan moitos experimentos por descubrir así que...

animádevos a desfrutar desta magnífica actividade!

Para ver todas as imaxes, preme aquí.