Galería Ecoarte

Como o prometido é débeda, aquí tedes o museo virtual no cal podedes gozar das obras feitas polos diferentes cursos do centro e ofertada polas voluntarias e voluntarios da biblioteca.

Así mesmo, neste link podedes atopar tódalas fotos que resumen o traballo destes alumnos e alumnas.

Chegou a primavera ao Caselles!

Todos/as xuntos/as desfrutamos, máis que nunca, nestes últimos días da boa compaña. Non só dos nosos compañeiros e compañeiras de clase senón tamén do sol! Que gozada poder ter clases ao aire libre! E especialmente, degustar os libros da nosa Biblio!

Mes da Ilustración

Que tal estades nenos e nenas?

Son Uncas!Xa vai un tempo que non vos escribía as novas…

Como sabedes, este mes iniciamos o “Mes da Ilustración” na Biblioteca e por iso decoramos os espazos próximos á mesma cun monte de imaxes fascinantes que podedes atopar en diferentes libros. Ademais, a nosa árbore conta con libros relacionados co tema coma:

*Cuadro cuento- de Juan Ramón Brotons (Autor) e Ximena Maier (Ilustradora)

*Cuéntame un cuadro- Quentin Blake

*Descubriendo el mundo mágico de Van Gogh-María J.Jordá.

Vos coñecedes a algún ou algunha artista no mundo da ilustración? Os mozos e mozas de sexto son case expertos/as xa que están facendo unha investigación moi interesante sobre as mesmas e os mesmos. Pero, non vos podo contar moito máis, posto que é sorpresa. Pronto descubriremos de que se trata porque o compartirán co resto da escola Guiño

Un saudiño,

UNCAS